Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
otomatik jigleleriniz ne durumda çalışıyo beyler kışın?
Mesela benim devir saatim 3500lerde duruyo ve gaz verdikçe 11lere kadar çıkıyo yani normalde havalar sıcak olduğunda normal seyrine dönüyo ama soğukken jigle devreden çıkmadığı için ibrede yüksek gösteriyo yani ben hala devredeyim diyo!

bu da bence yakıt sarfiyatı yapıyor sizde durum nedir ?

benim yakıt sarfiyatı tavan yaptı. devir göstergem 3000 e çıkıyor sonra 1500 e düşüyor motor ısındığında. aşağı yukarı 10 dakika kdar sürüyor bu. bu süre zarfında fazl sürat yapmamaya çalışıyorum.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
tamam ozaman deemekki normalmiş ben 10 dakkadan sonrada düşmüyo ibre baya gitmem lazım ya da havanın gerçekten ısınması lazım...

kuturkutur o kadar soğuk mu yahu?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
1
slm arkadaşlar mondialn yeni cıkan 250cclik motorunu goren varmı eskı 150cclik zatı 250cclik yapmışlar motorum gorunumu supet su sohotmalı ön arka frenler disk sahlamlıhı nasıl bılmıyorum bırde çift silındırlı bılgısı oln varsa paylaşırsa sevınırım SAYGILAR
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
slm arkadaşlar mondialn yeni cıkan 250cclik motorunu goren varmı eskı 150cclik zatı 250cclik yapmışlar motorum gorunumu supet su sohotmalı ön arka frenler disk sahlamlıhı nasıl bılmıyorum bırde çift silındırlı bılgısı oln varsa paylaşırsa sevınırım SAYGILAR

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ondial-modelleri-bayi-toplantisi-resimli.html

burdaki ilk motorda

bu konuyla alakası ne yanlış yere yazmışın sen..
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Sky biraderim cidden çok soğuk. İstanbul sağlam kar altında.

Ha bu arada bu havaya ve yol koşullarına rağmen , tüm yemek firmalarının motorcuları son gaz geziyorlar. Arabaların zor gittiği , kar ile kapalı ara sokaklarda arkaları ata ata gidiyorlar. Gazdan ödün de vermiyorlar ???
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
Sky biraderim cidden çok soğuk. İstanbul sağlam kar altında.

Ha bu arada bu havaya ve yol koşullarına rağmen , tüm yemek firmalarının motorcuları son gaz geziyorlar. Arabaların zor gittiği , kar ile kapalı ara sokaklarda arkaları ata ata gidiyorlar. Gazdan ödün de vermiyorlar ???


Biri Benden Basetmiş resmen :) yağmur çamur kar banamısın demiyor 150 zc'emle tam gaz paket servis :wiinkk:
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Bu kar sadece benim iş yerimin ve evimin olduğu yerde kendine yer buluyor :)

Bu arada , sky biraderin verdiği , yeni su soğutmalı model beni benden aldı. Bir Burgman Replikası da olsa , pek güzel olmuş ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:54 ----------

Zaten bu kar ve soğuk olayı oturduğum yer ile çalıştığım yer arasında pusu kurmuş durumda.

Bu arada wolky-ksk arkadaşımızın verdiği linkteki beyaz renkli su soğutmalı , burgman replikası çok hoş ve güzel.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
gaz telim koptu motor son sürat hızlandı eğer birden kontağı kapamasam benzinciye giriyordum..

şimdi gaz teli komple değişti gaz ayarı çok hafif dokunuyorum hemen kalkıyor..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Motoplus 2010 Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat

25-28 Şubat 2010 tarihinde İstanbul Fuar Merkezinde
(Atatürk ''Yeşilköy'' Havaalanı Karşısı) 23 ülkenin katılımıyla ;

Motoplus Motorsiklet Fuarı düzenlenecek ve motorsikletlerin
yanı sıra kasklar, lastikler, motor yağları, modifiye ve performans kitleri,
katkı maddeleri, aksesuar vs ekipmanlar sergilenecektir.

İlgilenenlerin; ajandalarına not almaları ::gazete::::ressam:: ve ilgisi
dahilinde olan diğer arkadaş çevrelerine bildirmelerini hatırlatırım..

Biliyorsunuz ihtiyaçlarınızı butür fuarlarda daha ucuza indirimli veya
promosyonlu olarak temin edebilirsiniz..

www.motoplus.org
Arkadaşlar, bugün motorbike ve motoron dergisi aldım. Dergiler
promosyon olarak motopus 2010 fuar davetiye bileti veriyor.
Dergiler 5.tl ve 7.tl. motobike 2 adet, motoon'dan ise 1 adet fuar
bileti çıkıyor.
İlgilenenlere duyurulur
..:bounce::king::thumright::gazete::::
::tutkuy::
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
walla ne yalan söyleyelimmmm güzel biimotorr değil
bizim memlekette birkaç söz vardır. onlara değinmek istiyorum. senin nezdinde benzer zihniyete gelsin.

değirmene kurt inmiş ayakları yalın ayak.
laf söyledi bal kabağı koy tabağa ye sabaha.
enik yellendi çoban öksürdü.
daha ne denir bilmiyorum artık.
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
2
nazlı erhannnnnnnn !.

walla ne yalan söyleyelimmmm güzel biimotorr değil

Sen salakmısın? yoksa salaklık yapa yapa gerçekten salakmı oldun? Hiç üzülme gardaş her sitede senin gibi birkaç tane salak muhakkak çıkar.Adınıda aynen duyduğun gibi yazmışsın erhannnnnnnnnnnn.. sen nazlı birimisin? hani şöyle böyle olanlardan.. öylemisin? erhannnnnnnnnnnnn:queen:
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Şeyh Şamil ve Salak Avcısı arkadaşlar.

Arkadaş kendince bir yorum yapmıştır. Bu yorum sadece kendisini bağlar. Bu arkadaş bir makine estetik bölümünde ihtisas yapmış olabilir. Bizler bu konuya fanatikçe yaklaşarak belki de bir uzman görüşünü kaçırıyoruz. Yine aynı arkadaş belki de Mondial ve Uzakdoğudan ithal motorlara karşı mesafelidir. Bilemeyiz.

Sakin bir şekilde yorumunu okuyup , kibarca bir "teşekkür etmek" ten daha ilerisini yapmak saldırı olur.

Saydırmanın yada ona laf yetiştirmenin bir anlamı yok.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
Km 4200'de falan, fakat 80km gecemiyorum, nasil performans alabilirm motordan ?

5.000 bakımın gelmiş. kayış ve debriyaj da değişiklik yapacaklar. yağ da değişecek tez vakitte eski performansına kavuşacaksın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------

Şeyh Şamil ve Salak Avcısı arkadaşlar.

Arkadaş kendince bir yorum yapmıştır. Bu yorum sadece kendisini bağlar. Bu arkadaş bir makine estetik bölümünde ihtisas yapmış olabilir. Bizler bu konuya fanatikçe yaklaşarak belki de bir uzman görüşünü kaçırıyoruz. Yine aynı arkadaş belki de Mondial ve Uzakdoğudan ithal motorlara karşı mesafelidir. Bilemeyiz.

Sakin bir şekilde yorumunu okuyup , kibarca bir "teşekkür etmek" ten daha ilerisini yapmak saldırı olur.

Saydırmanın yada ona laf yetiştirmenin bir anlamı yok.

kutur söz var söz var. ne söylediğini biiyorsa bize hakaret ediyor. fikir beyan etmiyor. cevabı da diğerlerine olduğu gibi en güzelce verilmiştir.
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
2
Şeyh Şamil ve Salak Avcısı arkadaşlar.

Arkadaş kendince bir yorum yapmıştır. Bu yorum sadece kendisini bağlar. Bu arkadaş bir makine estetik bölümünde ihtisas yapmış olabilir. Bizler bu konuya fanatikçe yaklaşarak belki de bir uzman görüşünü kaçırıyoruz. Yine aynı arkadaş belki de Mondial ve Uzakdoğudan ithal motorlara karşı mesafelidir. Bilemeyiz.

Sakin bir şekilde yorumunu okuyup , kibarca bir "teşekkür etmek" ten daha ilerisini yapmak saldırı olur.

Saydırmanın yada ona laf yetiştirmenin bir anlamı yok.

wolky-ksk ve ordadadogulu abilerde tepkilerini yazmış.ama senin gözünden kaçmış.Yazdıgım yorum beini bağlar senin laf yetiştirmene gerek varmı? sen bu uzmanla yazış görüşlerini kaçırma faydası olur sana kıtır kardeş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst