- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,061
otomatik jigleleriniz ne durumda çalışıyo beyler kışın?
Mesela benim devir saatim 3500lerde duruyo ve gaz verdikçe 11lere kadar çıkıyo yani normalde havalar sıcak olduğunda normal seyrine dönüyo ama soğukken jigle devreden çıkmadığı için ibrede yüksek gösteriyo yani ben hala devredeyim diyo!
bu da bence yakıt sarfiyatı yapıyor sizde durum nedir ?
benim yakıt sarfiyatı tavan yaptı. devir göstergem 3000 e çıkıyor sonra 1500 e düşüyor motor ısındığında. aşağı yukarı 10 dakika kdar sürüyor bu. bu süre zarfında fazl sürat yapmamaya çalışıyorum.