Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Arkadaşlar sakin.

Yagane ricam burada postlar boyunca geyikte olsa , nasıl arasından gerçek bilgiyi bulamayacak bir sürü insan olacağından sakin lütfen sakin.

Yeni gelen arkadaşlar bir sürü sayfaları en başından okumaya üşenebilirler. Sonra başa son 10 sayfa içinde dahi tekrarlayan bilgiler var. O bile size yetecektir.

ortadadogulu arkadaşım-kardeşim , ne olur girme polemiğe , üzülme ve kızma bu tip işler için. Başlıkta ne yazıyor "Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı" bu konunun haricinde IMF para politikaları konuşulmaya çalışılsa dahi kapa gözlerini , çünkü aradaki yazıların senin için bir anlamı olmayacak...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
15
herkeze slm arkadaşlar geçengün marşa bastım bir iki almadı sora servise gittim saolsunlar motoru evin önünden aldılar otomatik marş kırılmış hayret etti servis bende anlamadım çok alakasız zaten sıfırını taktırdım 25 tl işçilik dahil bide biraz fazla yakıyo performans ii yan sanayi filtre var 65 tl dedi ne yapayım sizce bazen düz yolda giderken işıklarda istop ediyo yeni çıkardı bunu motorun soğukluğuna verdim ama ii motor elim ayağım oldu birde daha önceki sayfalarda bi arkadaş güzel bi ön cam taktırmişdı ben nasıl bulurum teşekkürler
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Vay vay... 150 Zc topicği yine yanıyor...
Ben daha ilk cevabından ona smiley ile cevap verdim ama taş hem bana hem ortadoğulu kardeşime hemde komple topiciğe gelmiş...


Bu topic şimdi isim vericem olmayacak ama diğer bilmem kaçyüzbin okunma almış topicler gibi GEYİĞİN döndüğü yer değildir!!!Çünkü bu motor çok kişide yok ayrıca ben bu topicte geyik döndüğünüde (askerdeyken bilmiyorum) hiç görmedim...

Topic Sahibi LuxoR'dur ama ben bu topiciği herkesden çok sahipleniyorum!Ve adıma şu kadar emin konuşurum ki ben bu topicte zerre GEYİK yapmadım sürekli birşeyler anlattım ve tartıştım

Hoş forumdada iki girdiğm yer var biri 150 zc topiciği diğeride arızalar kısmı...

Sen değil 160 sayfa 300+ sayfa 700.000 görüntülenme bile alınan topiciği baştan sona okuyup(ki bu bir zevktir) alman gerekenleri word veya bi kağıtta toplamıyorsan sen zaten bilgiye kolay yoldan ulaşan HAZIRCI kısımdansın demektir...

Bİz burda her gelene sürekli zc tanıtımı yapsak ben bi yazı yazarım sürekli aynı mesajı copy paste yapar yollardım.her gelende aynı şeyi okurdu giderdi..Çok anlamlı dimi?!

Geleceksin okuyacaksın önce fikir sahibi olacaksın araştıracaksın sonra hepsini toplayıp buraya kafanı takılanları soracaksın ozman zaten konuya ve aramıza girmiş olurdun...

Ve son olarak ben internet aleminde herhangi bir forumda 160 sayfa GEYİK DÖNDÜREBİLEN NE USER NE FORUM NE KONU görmüş değilim!!!

160 sayfa silinmeden hep üst sıralarda duran bi geyik çevrilirse zaten o GERÇEKTEN BİR BAŞARI VE İLK OLUR


şimdilik bu kadar...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377



abilerim sizce bu aradaki açıklık neden var
ordaki basma yerinin altındaki demirmi yamuldu acaba basılmaktan :s
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
hayır hayır sadece ordaki plastik yerinden zamanla çıkıyo bendede aynısı mevcut eh zayıf bi nokta bide bazıları binerken tek ayağının üstüne çıkıp sonra o ayağını atınca haliyle öyle olması doğal yani o durum normal birşey....

Bu arada 17.300lere geldim KAZASIZ VE BELASIZ Bir şekilde(Allah'a Şükürler olsun) İnş sizlerde gelirsiniz bu kmlere bu arada herkes şu an kaç kmde olduğunu yazsın bakalım zcler kaç binlerde?:cat:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
önce kız arkadaşına rica ediceksin işte böyle böyle binmezsen iyi olur falan şeklinde daha sonra orası nasıl oturtulur heralde servise gidip sol grenajı söktürüp tekrar taktırabilirsen belki düzelir?

ama kesinlikle kız arkadaşın olsun veya başka biri o şekilde binmemesini rica et herzman uygun bir dille :cat:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
önce kız arkadaşına rica ediceksin işte böyle böyle binmezsen iyi olur falan şeklinde daha sonra orası nasıl oturtulur heralde servise gidip sol grenajı söktürüp tekrar taktırabilirsen belki düzelir?

ama kesinlikle kız arkadaşın olsun veya başka biri o şekilde binmemesini rica et herzman uygun bir dille :cat:

bugün iyicene inceledim demiri yamulmuş
yarın altına takoz koyup ustune oturcam motorun :D
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
:) forever yerinden çıkma gibi durmuyordu. yerinden çıkmış olsa üzerine atardı. uzaklaşma var ondan yamulma var demiştim.
ben kadrodaki en ufak yamulmanın kırılmaya bir kırılmanın da parçaların komple yerişnden oynamasına sebep olduğunu öğrendim. o sebeple en ufak yamulmada yerinden çıkma ya da gevşeme gibi durumda muhakkak çözümü erkene alın. idare eder demeyin tavsiye.
ben arka demirde eğrilme varken idare eder dedim. port bagaj çamurluk ve kuyruk sırası ile kırıldı. çok sonra farkettim bu sebepten olduğunu ama bir oynadı mı pir oynuyor :)
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
dikkatimi çeken bişey var yazın etrafta 150 zc ci görmezken şu anda istanbul bayrampaşada bir sürü 150 zc ile gezen görüyorum 150 zc cilerden kim görse ben ona yada o bana korna çalıor slm veriyor bi hoş oluor :):cat::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
47
hayır hayır sadece ordaki plastik yerinden zamanla çıkıyo bendede aynısı mevcut eh zayıf bi nokta bide bazıları binerken tek ayağının üstüne çıkıp sonra o ayağını atınca haliyle öyle olması doğal yani o durum normal birşey....

Bu arada 17.300lere geldim KAZASIZ VE BELASIZ Bir şekilde(Allah'a Şükürler olsun) İnş sizlerde gelirsiniz bu kmlere bu arada herkes şu an kaç kmde olduğunu yazsın bakalım zcler kaç binlerde?:cat:

abi benim motor daha 1.800 km de. geçen hafta bakıma gidiyordum arazi yoluna girdim toprak yola. yolun bi kısmında çamur varmış. benim ön ve arka çamurluklar çamurla doldu ve kilitlendi. yarım saatten fazla uğraşıp arka tekeri döndürdüm ama ön teker milim kıpırdamıyordu mecburen ön çamurluğu sökmek zorunda kaldım. bu motorla kesinlikle çamurlu yola girmemek gerekiyor. Allahtan motorda anahtar takımım falan vardı yoksa yanmıştım.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
e heralde çamura toprağa girmeyeceksin asfalt motoru bu ben naziktir diyorum siz cross yapıyosunuz :)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
otomatik jigleleriniz ne durumda çalışıyo beyler kışın?
Mesela benim devir saatim 3500lerde duruyo ve gaz verdikçe 11lere kadar çıkıyo yani normalde havalar sıcak olduğunda normal seyrine dönüyo ama soğukken jigle devreden çıkmadığı için ibrede yüksek gösteriyo yani ben hala devredeyim diyo!

bu da bence yakıt sarfiyatı yapıyor sizde durum nedir ?
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Hava burada nasıl soğuk nasıl kar yapıyor biliyor musun ? :)

Jikleyi motordan söküp , kendine montaj yapan bir iki kişi kesin bulunur.:mrgreen:

Kışın üşümeyeyim diye antifriz içen arkadaşlarla aynı coğrafyada yaşıyoruz ;)
 
Katılım
29 Eyl 2009
Mesajlar
47
bizim burayada kar yağdı bu gün. sabah kalktığımda hala kar yağıyordu. dünde hava çok sertti. motor devri gerçekten kendini belli ediyor. normalden yüksek devirde gösteriyor ibre.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst