- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,061
servisine güveniyorsan bırak. benim motor bir hafta kaldı tertemiz aldım.
servisine güveniyorsan bırak. benim motor bir hafta kaldı tertemiz aldım.
1250 tl ye kırmızı 3000 km de çok temiz mondial 150 zc motor var param olsa hemen alcam 1250 tl ye anahtar teslim.
arkadaşlar ben mondial 150 zc aldım fakat ilk defa böyle bir motor aldığıma pişman oldum belki bir kaçınızı başına gelmiştir bu olay benim motor rodajını tamamladıktan sonra ilk bakımlar apılmak üzere servise götürdüm tabi bunu her servis için söylemiyorum ama çok adi bir servis oldum izmirde bulunanlar için söylüyorum yeşilova ve bucadaki servilere kesinlikle gitmesinler neyse motor 2500 kilometredeyken yolada seyir halinde 40-50 arası bir hızla giderken farkında olmadan arka kaliper civatası gevşedi ve kaliper yeerinden çıktı erlerin kuru olması sonu motoru durdurabildim tabi kamyon altına giriyordum neyse dedim bunu hallederiz servise gittiğim durumu anlattım hiç bir müdahale yapmadılar. serviten çıktıktan sonra motorun bu sefer daha dikkatli bir şekilde kullanmaya başladım ve gittiğim yollar kaymak tabirinde dümdüz yollar ve bu seferde motorun saşiye bağlana cıvatası gevşemiş ben bu motordan hiç bişi anlamadım müşteri hizmetlerini aradım olaylar için yönlendirme yaptılar ve en sonundada arka kaliper tekrar yerinden çıktı ve ön frenide kullanmak geç olduğundan dolayı kaza yaptım ve sağ ayağım hasar gördü tam 1 ay ayağa kalkamadım ve bu motorun çok hastalığı var şimdi size sesleniyorum 150 ZC kullanıcaları MOTORUNUZUN EN AZ 1 HAFTADA 1 YÜRÜYEN AKSAMDAKİ VE GÖVDE CİVATALARINI KONTROL EDİN ALIN ELİNİZE BİR ANAHTAR GEREKİRSE KENDİNİZ SIKIN AMA BENİM DÜŞTÜĞÜM DURUMA DÜŞMEYİN...şimdi ise kaza ile ilgili hastane raporu ile avukatımız aracılığı ile mahkemeye başvuracağım avukatta %100 haklı olarak kazanabilceğimi söyledi. ben bu işi mondialden tazminat almak için dğil sadece ürünü satana kadar arkasında olmamaları için çaba göstereceğim
unutmayın:
İNSAN EVLADI BU CANI 2000 TL YE 12 AY VADE İLE ALMIYOR...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------
arkadaşım senin yerinde olsam 50 daha fazla veririm asya ramzey yuki kısacası mondial hariç bütün markaları tavsiye ederim
cumartesi günü aksaray istikametine gidiyorum. yağmur var. arka frene dokundum pat pat ses geliyor. hemen lalelide kenara çektim bir baktım o da nesi. arka fren balatalırını içinde tutan zımbırtı iki vidası da gevşemiş. sallanıyor. yanımda alet edavat da yok. elimle sıktım. 20 km yol gittim arka freni kullanmadan otobandan. tanıdığım bir tamirciye zor attım kendimi. sıkıştırttım. vidalar gerçekten çok ehemmiyer arzediyor. kontrol sürekli şart.
arkadaslar bende kullanıyorum ama kimseye tavsiye edipte hayatıyla oynamayın ve alıpta hayatınızı riske atmayın ilk 150 zcmin şasesi kırıldı hemde dümdüz yolda giderken ve bana yenisi verildi buda aynı yerden kırıldı ikisindede verilmiş sadakam varmış yavaş gidiyordum yoksa motor ikiye katlanmış olacaktı hızlı gıdıyor olsaydım bende allah korusun kimbilir ne halde olacaktım ve sadece benım degil yasadıgım boldege bir kac kısının daha aynı olay basına geldı 150 zc kullanıcıları sunu bılsın dıreksınyon gıdonu ve ana govde uzantısı arasında şaseye 1mm sactan bır kelepce kaynaklanmıs tum agırlık buna bınıyor ve şase uzun oldugu ıcın esneme ve agırlık bu bolgeye bınıyor zamanla da bu sac sınsıce yırtılma yapıyor esnemeden dolayı sonuc olarakta bır noktada çat gitti yavas gıdıyorsanız ufak bir şekilde atlatırsınız ama hızlı giderken yaşanırsa bu allah korusun ölümünüze yol açabilirsiniz ben şahsım adına mondiale dava açmayı düşünüyorum ama türkiyede yaşadıgımızı da unutmayalım ben davayı kazanırım ama bu modeller yınede pıyasadan toplanmaz sırf bunu sızlerle paylasabılmek ıcın bu sıteye uye oldum hayatınızı rısk atmayın![]()
benim zc de gaz kesince stop etmeye başladı kavşaklarda problem oluyo 2000km bakımı geldi acaba filtrelerin tıkalı olmasındanmı artık 50 yi geçmek yok canımı yolda bulmadım zaten şavrole gibi benzin yakıyo
r:
arkadaşım öncelikle çok geçmiş olsun. Bence burdaki sorun motoru aldığın servisin ilgisizliği, hatalı motor toplama ve bakımını yapmamaktan kaynaklanıyor. Çünkü motorlar fabrikadan bayiye dağınık bir şekilde geliyor ve bu parçalar bayide toplanıyor. bunun için az sıkılmış veya sıkılmamış bir vida servisin suçudur. sen mahkemeye vererek en iyisini yapmışın:cat:.Nede olsa servis hatası arkasında durmaya devem et. piyasada böyle servis çok fazla var. nasıl 'yetkili servis' ismi altında çalışıyorlar anlamıyorumr::farao:
benim zc de gaz kesince stop etmeye başladı kavşaklarda problem oluyo 2000km bakımı geldi acaba filtrelerin tıkalı olmasındanmı artık 50 yi geçmek yok canımı yolda bulmadım zaten şavrole gibi benzin yakıyo
r: