Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
sıkabildiğin tüm vidaları sık! ayırt etme

emre bırakıcan mecbur orda yatıcak halin yok heralde birşey olmaz ya neyse halettsinler bence...:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
sağolun arkadaşlar garanti için servise bilgilerimi verdim. parçalar gelince beni aricaklar bende motoru götürcem. eğer hafta içi gidersem aynı günü akşamına teslim edebilirlermiş artık 1 günüm serviste geçicek:queen:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
1250 tl ye kırmızı 3000 km de çok temiz mondial 150 zc motor var param olsa hemen alcam 1250 tl ye anahtar teslim.
 
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
4
150 zc kullanıcalarının dikkatine

arkadaşlar ben mondial 150 zc aldım fakat ilk defa böyle bir motor aldığıma pişman oldum belki bir kaçınızı başına gelmiştir bu olay benim motor rodajını tamamladıktan sonra ilk bakımlar apılmak üzere servise götürdüm tabi bunu her servis için söylemiyorum ama çok adi bir servis oldum izmirde bulunanlar için söylüyorum yeşilova ve bucadaki servilere kesinlikle gitmesinler neyse motor 2500 kilometredeyken yolada seyir halinde 40-50 arası bir hızla giderken farkında olmadan arka kaliper civatası gevşedi ve kaliper yeerinden çıktı erlerin kuru olması sonu motoru durdurabildim tabi kamyon altına giriyordum neyse dedim bunu hallederiz servise gittiğim durumu anlattım hiç bir müdahale yapmadılar. serviten çıktıktan sonra motorun bu sefer daha dikkatli bir şekilde kullanmaya başladım ve gittiğim yollar kaymak tabirinde dümdüz yollar ve bu seferde motorun saşiye bağlana cıvatası gevşemiş ben bu motordan hiç bişi anlamadım müşteri hizmetlerini aradım olaylar için yönlendirme yaptılar ve en sonundada arka kaliper tekrar yerinden çıktı ve ön frenide kullanmak geç olduğundan dolayı kaza yaptım ve sağ ayağım hasar gördü tam 1 ay ayağa kalkamadım ve bu motorun çok hastalığı var şimdi size sesleniyorum 150 ZC kullanıcaları MOTORUNUZUN EN AZ 1 HAFTADA 1 YÜRÜYEN AKSAMDAKİ VE GÖVDE CİVATALARINI KONTROL EDİN ALIN ELİNİZE BİR ANAHTAR GEREKİRSE KENDİNİZ SIKIN AMA BENİM DÜŞTÜĞÜM DURUMA DÜŞMEYİN...şimdi ise kaza ile ilgili hastane raporu ile avukatımız aracılığı ile mahkemeye başvuracağım avukatta %100 haklı olarak kazanabilceğimi söyledi. ben bu işi mondialden tazminat almak için dğil sadece ürünü satana kadar arkasında olmamaları için çaba göstereceğim

unutmayın:

İNSAN EVLADI BU CANI 2000 TL YE 12 AY VADE İLE ALMIYOR...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------

1250 tl ye kırmızı 3000 km de çok temiz mondial 150 zc motor var param olsa hemen alcam 1250 tl ye anahtar teslim.

arkadaşım senin yerinde olsam 50 daha fazla veririm asya ramzey yuki kısacası mondial hariç bütün markaları tavsiye ederim
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
arkadaşlar ben mondial 150 zc aldım fakat ilk defa böyle bir motor aldığıma pişman oldum belki bir kaçınızı başına gelmiştir bu olay benim motor rodajını tamamladıktan sonra ilk bakımlar apılmak üzere servise götürdüm tabi bunu her servis için söylemiyorum ama çok adi bir servis oldum izmirde bulunanlar için söylüyorum yeşilova ve bucadaki servilere kesinlikle gitmesinler neyse motor 2500 kilometredeyken yolada seyir halinde 40-50 arası bir hızla giderken farkında olmadan arka kaliper civatası gevşedi ve kaliper yeerinden çıktı erlerin kuru olması sonu motoru durdurabildim tabi kamyon altına giriyordum neyse dedim bunu hallederiz servise gittiğim durumu anlattım hiç bir müdahale yapmadılar. serviten çıktıktan sonra motorun bu sefer daha dikkatli bir şekilde kullanmaya başladım ve gittiğim yollar kaymak tabirinde dümdüz yollar ve bu seferde motorun saşiye bağlana cıvatası gevşemiş ben bu motordan hiç bişi anlamadım müşteri hizmetlerini aradım olaylar için yönlendirme yaptılar ve en sonundada arka kaliper tekrar yerinden çıktı ve ön frenide kullanmak geç olduğundan dolayı kaza yaptım ve sağ ayağım hasar gördü tam 1 ay ayağa kalkamadım ve bu motorun çok hastalığı var şimdi size sesleniyorum 150 ZC kullanıcaları MOTORUNUZUN EN AZ 1 HAFTADA 1 YÜRÜYEN AKSAMDAKİ VE GÖVDE CİVATALARINI KONTROL EDİN ALIN ELİNİZE BİR ANAHTAR GEREKİRSE KENDİNİZ SIKIN AMA BENİM DÜŞTÜĞÜM DURUMA DÜŞMEYİN...şimdi ise kaza ile ilgili hastane raporu ile avukatımız aracılığı ile mahkemeye başvuracağım avukatta %100 haklı olarak kazanabilceğimi söyledi. ben bu işi mondialden tazminat almak için dğil sadece ürünü satana kadar arkasında olmamaları için çaba göstereceğim

unutmayın:

İNSAN EVLADI BU CANI 2000 TL YE 12 AY VADE İLE ALMIYOR...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------



arkadaşım senin yerinde olsam 50 daha fazla veririm asya ramzey yuki kısacası mondial hariç bütün markaları tavsiye ederim

arkadaşım öncelikle çok geçmiş olsun. Bence burdaki sorun motoru aldığın servisin ilgisizliği, hatalı motor toplama ve bakımını yapmamaktan kaynaklanıyor. Çünkü motorlar fabrikadan bayiye dağınık bir şekilde geliyor ve bu parçalar bayide toplanıyor. bunun için az sıkılmış veya sıkılmamış bir vida servisin suçudur. sen mahkemeye vererek en iyisini yapmışın:cat:.Nede olsa servis hatası arkasında durmaya devem et. piyasada böyle servis çok fazla var. nasıl 'yetkili servis' ismi altında çalışıyorlar anlamıyorum:pr::farao:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
cumartesi günü aksaray istikametine gidiyorum. yağmur var. arka frene dokundum pat pat ses geliyor. hemen lalelide kenara çektim bir baktım o da nesi. arka fren balatalırını içinde tutan zımbırtı iki vidası da gevşemiş. sallanıyor. yanımda alet edavat da yok. elimle sıktım. 20 km yol gittim arka freni kullanmadan otobandan. tanıdığım bir tamirciye zor attım kendimi. sıkıştırttım. vidalar gerçekten çok ehemmiyer arzediyor. kontrol sürekli şart.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Herşeyden önce BÜYÜK geçmiş olsun diğer arkadaşlarım söylemiş gerekenleri zaten ama şunuda eklemek istiyorum ben CANIM SIKILDIKÇA vidaların sıkılığını kontrol ederim! üstelik marmarisin yolları parke taş olduğu için acayip sallantı oluyo izmir gibide değil yollar..

Ama benim vidalarım ve özellikle o büyük anahtarla sıkılan arka tekerleğin ordaki vida gevşemiyor hiç.VE bazen arka lastiği tutar sağa sola sallarım hani kıçı başı oynuyor mu diye ama motor komple sallanınca tam sıkı olduğunu görürüm ve içim rahat eder...

Yalnız bunu komple motor dandiktir gibi bi şekilde değilde servis kullanıcı hatası veya dikkatsizliği şeklinde daha subjektifleştirirsek mootoru alacak arkadaşlar adına YANLIŞ bilgiler vermemiş oluruz...

Tekrar tekrar geçmiş olsun. ALLAH hepimizi korusun kaza ve belalardan
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
cumartesi günü aksaray istikametine gidiyorum. yağmur var. arka frene dokundum pat pat ses geliyor. hemen lalelide kenara çektim bir baktım o da nesi. arka fren balatalırını içinde tutan zımbırtı iki vidası da gevşemiş. sallanıyor. yanımda alet edavat da yok. elimle sıktım. 20 km yol gittim arka freni kullanmadan otobandan. tanıdığım bir tamirciye zor attım kendimi. sıkıştırttım. vidalar gerçekten çok ehemmiyer arzediyor. kontrol sürekli şart.

arka disk freni kontrol eden GRİ renkteki pabuçlardan o ses geliyo evet o bende taa nezman öncede gelmişti freni tutar ama ses yapabilir yarım sıktığında falan evet sallanıyo elinle sallayınca ama o eğer USTAN iyi ise bi ayar çekebilir ona..

Ya da için rahat etmiyorsa yenisni sipariş etmen gerekir...
Korkulacak birşey değil ve MONDIAL adına düşünürsek ehh o kdar diyeceğimiz şeyler arasında bence :cat:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
sıktırdım kurtuldum. bu arada alarm bozuldu. titreşimi algılamıyor. saçma ama hallolabilecek gibi. ben bu yaza bu motora bir arkadaş almalıyım :) uzun yola farklı bir motor muhakkak şart. şehir içinde ideal de uzun yolda çok hırpalandı garibim.
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Mondialin 2010 yılı için düşündüğü yeni motorlardan birisini uzun yola , mevcudu kısa kilometrelerin için öneririm.
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
1
150 zc kullanmayın

299981MONDIAL.jpg
arkadaslar bende kullanıyorum ama kimseye tavsiye edipte hayatıyla oynamayın ve alıpta hayatınızı riske atmayın ilk 150 zcmin şasesi kırıldı hemde dümdüz yolda giderken ve bana yenisi verildi buda aynı yerden kırıldı ikisindede verilmiş sadakam varmış yavaş gidiyordum yoksa motor ikiye katlanmış olacaktı hızlı gıdıyor olsaydım bende allah korusun kimbilir ne halde olacaktım ve sadece benım degil yasadıgım boldege bir kac kısının daha aynı olay basına geldı 150 zc kullanıcıları sunu bılsın dıreksınyon gıdonu ve ana govde uzantısı arasında şaseye 1mm sactan bır kelepce kaynaklanmıs tum agırlık buna bınıyor ve şase uzun oldugu ıcın esneme ve agırlık bu bolgeye bınıyor zamanla da bu sac sınsıce yırtılma yapıyor esnemeden dolayı sonuc olarakta bır noktada çat gitti yavas gıdıyorsanız ufak bir şekilde atlatırsınız ama hızlı giderken yaşanırsa bu allah korusun ölümünüze yol açabilirsiniz ben şahsım adına mondiale dava açmayı düşünüyorum ama türkiyede yaşadıgımızı da unutmayalım ben davayı kazanırım ama bu modeller yınede pıyasadan toplanmaz sırf bunu sızlerle paylasabılmek ıcın bu sıteye uye oldum hayatınızı rısk atmayın
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
299981MONDIAL.jpg
arkadaslar bende kullanıyorum ama kimseye tavsiye edipte hayatıyla oynamayın ve alıpta hayatınızı riske atmayın ilk 150 zcmin şasesi kırıldı hemde dümdüz yolda giderken ve bana yenisi verildi buda aynı yerden kırıldı ikisindede verilmiş sadakam varmış yavaş gidiyordum yoksa motor ikiye katlanmış olacaktı hızlı gıdıyor olsaydım bende allah korusun kimbilir ne halde olacaktım ve sadece benım degil yasadıgım boldege bir kac kısının daha aynı olay basına geldı 150 zc kullanıcıları sunu bılsın dıreksınyon gıdonu ve ana govde uzantısı arasında şaseye 1mm sactan bır kelepce kaynaklanmıs tum agırlık buna bınıyor ve şase uzun oldugu ıcın esneme ve agırlık bu bolgeye bınıyor zamanla da bu sac sınsıce yırtılma yapıyor esnemeden dolayı sonuc olarakta bır noktada çat gitti yavas gıdıyorsanız ufak bir şekilde atlatırsınız ama hızlı giderken yaşanırsa bu allah korusun ölümünüze yol açabilirsiniz ben şahsım adına mondiale dava açmayı düşünüyorum ama türkiyede yaşadıgımızı da unutmayalım ben davayı kazanırım ama bu modeller yınede pıyasadan toplanmaz sırf bunu sızlerle paylasabılmek ıcın bu sıteye uye oldum hayatınızı rısk atmayın


Arkadaşım benimde şasem kırıldı ben ibreye göre 90 la gidiyordum hemde düz yolda bi baktım motorun direksiyon dönmüyor meğer şase kırılmış sadece plastik parçalar, vidali parçalar o anda tutuyormuş hemen arkamdaki araca işaret ettim direksiyonu çeviremeden yolun ortasında durdum motoruçekerek kenara çektim çünkü direksiyon dönmüyordu şase kırılınca herşey plastik parçalara bindi neyse çektim kenara servisi aradım geldiler aldılar götürdüler garantiden şaseyi değiştirdiler nakliye parası artı kırılan parçalar falan toplam 90 tl tuttu artı anahtar giriş yerinide değiştim bu aradada servise fırça attım artı motordan çok korktum, güvenilir bir motormu ? bence değil. ama yinede biniyorum. bu motorla sadece sakin sakin düz yolda gideceksin eğer bi çukura denk gelirsen sağlam bi darbe alırsan vay haline sağdan soldan çatlıyor.

ALLAH KİMSEYE KAZA BELA VERMESİN..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
benim sevisede getirdiler 2 tane motor şasesi kırık
ama motorlar çok hor kullanılmış belliydi
bende elimden geldiğince sıkıyorum vidalarımı
acaba o dediğiniz yeri kaynakla güçlendirsekmi?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
15
benim zc de gaz kesince stop etmeye başladı kavşaklarda problem oluyo 2000km bakımı geldi acaba filtrelerin tıkalı olmasındanmı artık 50 yi geçmek yok canımı yolda bulmadım zaten şavrole gibi benzin yakıyo
:pr:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
benim zc de gaz kesince stop etmeye başladı kavşaklarda problem oluyo 2000km bakımı geldi acaba filtrelerin tıkalı olmasındanmı artık 50 yi geçmek yok canımı yolda bulmadım zaten şavrole gibi benzin yakıyo
:pr:

emre rolanti vidasını az sık. 1500 ile 3000 devir arasına getir. sorun kalmayacak.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
Arkadaşlar benim motorda ışıklarda veya yavaş giderken hafif çukurlarda sarsıntılarda istop ediyor bizim arkadaş sibop ayarı yaptırmış motoru şimdi manyak çalışıyor kalkışları gidişleri vs vs fark oldu bende yaptırıcam 15 - 20 ye falan yaparız dediler ayrıca bizim zc ler baya uğraştırıyormuş sibop ayarları içerde falan filan bişiler dedi motorcu yaptırdığımda fark olursa söylerim ayrıca dörtlü yaptırıyorum :wiinkk:
 
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
4
arkadaşım öncelikle çok geçmiş olsun. Bence burdaki sorun motoru aldığın servisin ilgisizliği, hatalı motor toplama ve bakımını yapmamaktan kaynaklanıyor. Çünkü motorlar fabrikadan bayiye dağınık bir şekilde geliyor ve bu parçalar bayide toplanıyor. bunun için az sıkılmış veya sıkılmamış bir vida servisin suçudur. sen mahkemeye vererek en iyisini yapmışın:cat:.Nede olsa servis hatası arkasında durmaya devem et. piyasada böyle servis çok fazla var. nasıl 'yetkili servis' ismi altında çalışıyorlar anlamıyorum:pr::farao:


eeee adam akıllı iş yapmazlarsa olacağı bu motoru satıncaya kadar arkasında duruyolar ondan sonra müşteri güvenliği kimin umranda diyolar şimdi mahkeme kararını bekliyorum avukatımız %100 kazanacağımızı söyledi o yüzden içim rahat

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------

benim zc de gaz kesince stop etmeye başladı kavşaklarda problem oluyo 2000km bakımı geldi acaba filtrelerin tıkalı olmasındanmı artık 50 yi geçmek yok canımı yolda bulmadım zaten şavrole gibi benzin yakıyo
:pr:

kardeşim o sorun bendede vardı hem çok yakıyodu hemde gazı bırakınca stop ediyordu karbüratör manifoldunu sök ve bağlantı saplamalarının kenarlarını kontrol et büyük bir ihtimal oldan bi çatlak var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst