- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
Bende üzeriime alınmadım zatenHocam sen bir program sormuşsun driverları bulup indiren, ama bu tip programlar lisans grektiren programlardır...
Alternatif bir program daha; Driver Guide.
coq demişti ; Avrupa'da bizim sizingibi kaçak kuçak islere girme sansimiz yok. Genel konuşmuş kişisel konuşmamışki.
Haklı ve dogru söylüyor, ülkemizde kim evinde lisanslı Xp kullnıyor söyleyebilirmisin? Yada parasını basıp program kullnıyor... ancak 10 kişi arasında 2 kişi, oda çok güzel bir ihtimal Türkiyede.
Hem üstüne alınma sen herşeyin lisanslı ise sorun yok yani :cat: benim evdeki herşey lisanssız kaçak kuçak, BSA eve baskın yapsa müebbet verirler heralde...![]()
Hayır onu sormadım..Neyse boşver...
Driverler zaten firmaların sitelerinden ücretsiz çekilir..
Burada bi sürü program veriyor bunlar ücretsiz mi?:bounce:
Ayrıcada çoğu programın deneme sürümleri vardır.. 30 gün denersin beğenirsen alırısn..
Ülkeyi bu göstermeyin dediğim gibi windows 7 yi bazı üniversitelerde ücretsiz lisanlı dağıtıyorlar...
O kadar da değil....
Son düzenleme: