Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 21 Eki 2009
- Mesajlar
- 1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vakitsiz öten horuzu yeeerlermis ...
coq
fransizca horoz demek hocam.
Uzun otusluyumdur.![]()
vakitsiz öten horuzu yeeerlermis ...
coq
fransizca horoz demek hocam.
Uzun otusluyumdur.![]()
Bir soru daha sorayım
Adobe Reader yayınlanmış katoloktaki yazıyı kopyalayıp ceviri programına yapıştırabilirmiyim
hdd içindeki bütün bilgilerin,her bi seyin aynısını kopyalamakmıs sanırım...google amcam sağolsun...![]()
Bir soru daha sorayım
Adobe Reader yayınlanmış katoloktaki yazıyı kopyalayıp ceviri programına yapıştırabilirmiyim
abi xp fat32 de calısmazmıs...tek öğrendiğim bu...:silent:
Ya Coq (Ne demek bu arada),
Enomen rica etti topiğinin reytingi azmış.. Bana da çevremde hep Hıncal Uluç derler.. Fena eleştiririm..Bana bi dolu program karşılığında coq ile tartış dediii...
Hakan abi benim ilk aklma gelen, Acronis full, Norton Ghost yada Hiren Boot ile yapabilirsin diye düşünüyorum.
Dün sistem kurulu sorunlu bir disk vardı, Chkdsk yapmam gerekiyordu Hiren boot ile yaptım düzeldi.
Hiren boot içinde onlarca harddisk kurtarma,klonlama,disk -partition bölme,format degiştirme programları mevcut.
Çözüm sunabilmek için bende senin yapmaya çalıştıgını yapmam lazım, yani ugraşmam lazım biraz.:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:54 ----------
Ghost ve acronis ile klon yapmak en mantıklı yoldur, bilgisayar kurulduktan hemen sonra bir klon almak lazım... bu yöntemi ögrenmenizi tavsiye ederim. :cat:
Serdar hocam ne kadar alingansin boyle!!!
Tamam kizdin belki ama bari kizdigini belli etme.
Ne bagiriyosun bacak kadar çocuga.ale:
Ben sana ya da diger arkadaslara birsey demedim ki hocam.
Burada o tur seyleri bulabilme imkanim olmadigini anlatmaya çalistim sadece.
Bunu yazarken de nedenini anlatmak için o tabirleri kullandim.
Ustelik driverlarla uzun yillardir bir isim olmadigini da yazdim.
Yani aradiginizi Turkiye'de bulma sansinizin daha yuksek oldugunu anlatmak istemistim.
Bir daha bagirirsaniz babama soyluycem ona gore.![]()
akronise güvenmem çünkü başımı yedi bir kere, ımage geri almadı miç gibi kaldım ortada :cherry:
bu konuda en pratik en güvenli ghost,exedir (gost un windowsa kurulanını demiyorum ama )
hiren boota bir bakarım istediğimi yapabiliyormu diye sağol
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------
:cherry: Usta bir ara isminide bahşet bilmiyorum
bu arada internet engin bir deniz nerede olursan ol aradığın her şeyi bulursun
ben bi tek adriana limayı bulup indiremedim o ayrı mevzu :mrgreen:
O hanım kızımız anne oldu indirir sen masraflı olur bak demedi deme :queen:
ben ona crack atar update yaparım abi no problem :mrgreen:hatta deneme sürümü bile yeter bana :cherry:
sen bir şey sormuşsun benim cevabı gördünmü?
Format atınca sıfır oluyordu demi
okudum denedim kimi oluyor kimi olmuyor katoloktan katoloğa fark ediyor :cat:
Ghost güzel bir program,istedigin herşeyi ayrı bir disk bölümüne yedekler ve saklar , istediginde ilk gün ki gibi bulabilirsin klonladıklarını.
Genelde internet kafe ve çoklu bilgisayar ortamlarında kolay kurulum için kullanılan bir program diyebiliriz,
diyelimki 50 adet aynı özellikte bilgisayar aldık , düşünebiliyormusun hepsini tek tek kurmak işkence:cyclopsan
bir adet bilgisayarı adam gibi kuruyoruz, onun diskini kalıp olarak kullnıcaz artık...
Diğer bilgisayarların disklerini söküp bütün işlemi bir yada iki makinada yaparız sırasıyla, kalıptan >>> hedefe klonlama... geriye kalan 49 adet harddiske kalıp diskin klonunu atarsak diger bilgisayarlarda ilk kurdugumuz bilgisayar gibi sorunsuz çalışacaklar.
Eskiden satadisk sorunu yaşıyorduk artık öyle bir problem yok, yeni versiyon ghost sata diskleri problemsiz görüyor.
Kısaca bu şekilde anlatılabilir, kullanımı basittir.
Umarım işini görür.
Sendeki sürümü kaç abi 8 de olduğu gibi kopyalıyorsun,olmadı içini bile açarız o pdf nin :cherry:
onu diyen halt etmiş..
Sendeki sürümü kaç abi 8 de olduğu gibi kopyalıyorsun,olmadı içini bile açarız o pdf nin :cherry:
pdf yi word 'e çeviren programlar var...Onla olabilir...
avkan hocam adim Ilkay.....
Olyor dedim ama olmadı bendeki sürüm 9
benimde o pdf lerle basım dertte...muhasebe dersleri icin modüller indirdim...hepsi pdf...yazıcıdan çıktı alacam...ama sayfa sayısı çok...toplam sayfa sayısı 1500 desek, daha fazladır...nerdeyse 400-500 sayfasına hiç gerek yok...resimleri sekillerida silmek istiyorum...daha az bayfa sayısı ve toner gitsin diye...pdf den düzenleyemiyorum...ordan kopyalayıp word e atacaktım...kopyalama da olumuyor...
pdf leri doc a cevirdim....wordde acmak icin...gene aynı problem...adam gibi düzenleme yapamıyorum... netten bakıp bakıp calisiyorum simdilik...r:
r:
r:
benimde o pdf lerle basım dertte...muhasebe dersleri icin modüller indirdim...hepsi pdf...yazıcıdan çıktı alacam...ama sayfa sayısı çok...toplam sayfa sayısı 1500 desek, daha fazladır...nerdeyse 400-500 sayfasına hiç gerek yok...resimleri sekillerida silmek istiyorum...daha az bayfa sayısı ve toner gitsin diye...pdf den düzenleyemiyorum...ordan kopyalayıp word e atacaktım...kopyalama da olumuyor...
pdf leri doc a cevirdim....wordde acmak icin...gene aynı problem...adam gibi düzenleme yapamıyorum... netten bakıp bakıp calisiyorum simdilik...r:
r:
r:
ok İlkay usta bundan sonra isminle hitap ederiz memnun oldum .
abi birde 8 i temin edip denermisin onda oluyor birde sen oradan kopyalayıp nereye yapıştıryorsun world a falanmı ?