[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bir soru daha sorayım
Adobe Reader yayınlanmış katoloktaki yazıyı kopyalayıp ceviri programına yapıştırabilirmiyim
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bir soru daha sorayım
Adobe Reader yayınlanmış katoloktaki yazıyı kopyalayıp ceviri programına yapıştırabilirmiyim

Cevabı yazdım, gönder dediğim esnada siteye erişim hatası verdi :mrgreen:
Abyy Fine Reader pro senin işini görecektir abi, bu program ile convert etmeden metini bir yere kopyalıyamazsın. deneme sürümünü internetten bulabilirsin.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

hdd içindeki bütün bilgilerin,her bi seyin aynısını kopyalamakmıs sanırım...google amcam sağolsun...:)

Ghost güzel bir program,istedigin herşeyi ayrı bir disk bölümüne yedekler ve saklar , istediginde ilk gün ki gibi bulabilirsin klonladıklarını.

Genelde internet kafe ve çoklu bilgisayar ortamlarında kolay kurulum için kullanılan bir program diyebiliriz,
diyelimki 50 adet aynı özellikte bilgisayar aldık , düşünebiliyormusun hepsini tek tek kurmak işkence:cyclopsan
bir adet bilgisayarı adam gibi kuruyoruz, onun diskini kalıp olarak kullnıcaz artık...
Diğer bilgisayarların disklerini söküp bütün işlemi bir yada iki makinada yaparız sırasıyla, kalıptan >>> hedefe klonlama... geriye kalan 49 adet harddiske kalıp diskin klonunu atarsak diger bilgisayarlarda ilk kurdugumuz bilgisayar gibi sorunsuz çalışacaklar.
Eskiden satadisk sorunu yaşıyorduk artık öyle bir problem yok, yeni versiyon ghost sata diskleri problemsiz görüyor.

Kısaca bu şekilde anlatılabilir, kullanımı basittir.
Umarım işini görür.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Ya Coq (Ne demek bu arada),
Enomen rica etti topiğinin reytingi azmış.. Bana da çevremde hep Hıncal Uluç derler.. Fena eleştiririm..Bana bi dolu program karşılığında coq ile tartış dediii...

abi yapma etme eyleme:mrgreen: coq büyük abim vurur beni....::144::
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakan abi benim ilk aklma gelen, Acronis full, Norton Ghost yada Hiren Boot ile yapabilirsin diye düşünüyorum.
Dün sistem kurulu sorunlu bir disk vardı, Chkdsk yapmam gerekiyordu Hiren boot ile yaptım düzeldi.
Hiren boot içinde onlarca harddisk kurtarma,klonlama,disk -partition bölme,format degiştirme programları mevcut.
Çözüm sunabilmek için bende senin yapmaya çalıştıgını yapmam lazım, yani ugraşmam lazım biraz.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:54 ----------



Ghost ve acronis ile klon yapmak en mantıklı yoldur, bilgisayar kurulduktan hemen sonra bir klon almak lazım... bu yöntemi ögrenmenizi tavsiye ederim. :cat:

akronise güvenmem çünkü başımı yedi bir kere, ımage geri almadı miç gibi kaldım ortada :cherry:
bu konuda en pratik en güvenli ghost,exedir (gost un windowsa kurulanını demiyorum ama )

hiren boota bir bakarım istediğimi yapabiliyormu diye sağol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------

Serdar hocam ne kadar alingansin boyle!!!
Tamam kizdin belki ama bari kizdigini belli etme.
Ne bagiriyosun bacak kadar çocuga.:pale:

Ben sana ya da diger arkadaslara birsey demedim ki hocam.
Burada o tur seyleri bulabilme imkanim olmadigini anlatmaya çalistim sadece.
Bunu yazarken de nedenini anlatmak için o tabirleri kullandim.
Ustelik driverlarla uzun yillardir bir isim olmadigini da yazdim.

Yani aradiginizi Turkiye'de bulma sansinizin daha yuksek oldugunu anlatmak istemistim.

Bir daha bagirirsaniz babama soyluycem ona gore.:p

:cherry: Usta bir ara isminide bahşet bilmiyorum
bu arada internet engin bir deniz nerede olursan ol aradığın her şeyi bulursun
ben bi tek adriana limayı bulup indiremedim o ayrı mevzu :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
akronise güvenmem çünkü başımı yedi bir kere, ımage geri almadı miç gibi kaldım ortada :cherry:
bu konuda en pratik en güvenli ghost,exedir (gost un windowsa kurulanını demiyorum ama )

hiren boota bir bakarım istediğimi yapabiliyormu diye sağol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------



:cherry: Usta bir ara isminide bahşet bilmiyorum
bu arada internet engin bir deniz nerede olursan ol aradığın her şeyi bulursun
ben bi tek adriana limayı bulup indiremedim o ayrı mevzu :mrgreen:

O hanım kızımız anne oldu indirir sen masraflı olur bak demedi deme :queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O hanım kızımız anne oldu indirir sen masraflı olur bak demedi deme :queen:

ben ona crack atar update yaparım abi no problem :mrgreen:hatta deneme sürümü bile yeter bana :cherry:

sen bir şey sormuşsun benim cevabı gördünmü?
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
ben ona crack atar update yaparım abi no problem :mrgreen:hatta deneme sürümü bile yeter bana :cherry:

sen bir şey sormuşsun benim cevabı gördünmü?

Format atınca sıfır oluyordu demi :p
okudum denedim kimi oluyor kimi olmuyor katoloktan katoloğa fark ediyor :cat:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Format atınca sıfır oluyordu demi :p
okudum denedim kimi oluyor kimi olmuyor katoloktan katoloğa fark ediyor :cat:

Sendeki sürümü kaç abi 8 de olduğu gibi kopyalıyorsun,olmadı içini bile açarız o pdf nin :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ghost güzel bir program,istedigin herşeyi ayrı bir disk bölümüne yedekler ve saklar , istediginde ilk gün ki gibi bulabilirsin klonladıklarını.

Genelde internet kafe ve çoklu bilgisayar ortamlarında kolay kurulum için kullanılan bir program diyebiliriz,
diyelimki 50 adet aynı özellikte bilgisayar aldık , düşünebiliyormusun hepsini tek tek kurmak işkence:cyclopsan
bir adet bilgisayarı adam gibi kuruyoruz, onun diskini kalıp olarak kullnıcaz artık...
Diğer bilgisayarların disklerini söküp bütün işlemi bir yada iki makinada yaparız sırasıyla, kalıptan >>> hedefe klonlama... geriye kalan 49 adet harddiske kalıp diskin klonunu atarsak diger bilgisayarlarda ilk kurdugumuz bilgisayar gibi sorunsuz çalışacaklar.
Eskiden satadisk sorunu yaşıyorduk artık öyle bir problem yok, yeni versiyon ghost sata diskleri problemsiz görüyor.

Kısaca bu şekilde anlatılabilir, kullanımı basittir.
Umarım işini görür.

cok tesekkür ederim abi...:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
avkan hocam adim Ilkay.....

Foruma resim yukleme ve resimlerin boyutlandirilmasi konusunda dertli arkadaslar varsa, yardimci olayim.
Bir ara oyle bir muhabbet geçti sanki!!!:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pdf yi word 'e çeviren programlar var...Onla olabilir...

benimde o pdf lerle basım dertte...muhasebe dersleri icin modüller indirdim...hepsi pdf...yazıcıdan çıktı alacam...ama sayfa sayısı çok...toplam sayfa sayısı 1500 desek, daha fazladır...nerdeyse 400-500 sayfasına hiç gerek yok...resimleri sekillerida silmek istiyorum...daha az bayfa sayısı ve toner gitsin diye...pdf den düzenleyemiyorum...ordan kopyalayıp word e atacaktım...kopyalama da olumuyor...
pdf leri doc a cevirdim....wordde acmak icin...gene aynı problem...adam gibi düzenleme yapamıyorum... netten bakıp bakıp calisiyorum simdilik...:pr::pr::pr:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
benimde o pdf lerle basım dertte...muhasebe dersleri icin modüller indirdim...hepsi pdf...yazıcıdan çıktı alacam...ama sayfa sayısı çok...toplam sayfa sayısı 1500 desek, daha fazladır...nerdeyse 400-500 sayfasına hiç gerek yok...resimleri sekillerida silmek istiyorum...daha az bayfa sayısı ve toner gitsin diye...pdf den düzenleyemiyorum...ordan kopyalayıp word e atacaktım...kopyalama da olumuyor...
pdf leri doc a cevirdim....wordde acmak icin...gene aynı problem...adam gibi düzenleme yapamıyorum... netten bakıp bakıp calisiyorum simdilik...:pr::pr::pr:

convert : pdf------->word ve tersi biraz problemli..Biraz düzenleme yapmak gerekiyor. Özellikle çok tablo şekil olan sayfalarda problem büyür..:farao:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde o pdf lerle basım dertte...muhasebe dersleri icin modüller indirdim...hepsi pdf...yazıcıdan çıktı alacam...ama sayfa sayısı çok...toplam sayfa sayısı 1500 desek, daha fazladır...nerdeyse 400-500 sayfasına hiç gerek yok...resimleri sekillerida silmek istiyorum...daha az bayfa sayısı ve toner gitsin diye...pdf den düzenleyemiyorum...ordan kopyalayıp word e atacaktım...kopyalama da olumuyor...
pdf leri doc a cevirdim....wordde acmak icin...gene aynı problem...adam gibi düzenleme yapamıyorum... netten bakıp bakıp calisiyorum simdilik...:pr::pr::pr:

senin işin zor yaw toplam 1500 sayfadan söz ediyorsun ne önersek gene çileden çıkarır adamı:mrgreen:ama adobenin 8 versiyonunda kopyalama olduğu için sedece yazıları kopyalayalayıp oradan worlda akatarabilirsin ama bu işlemi yapmak bile başlı başına dert ,sayfa sayısı çok fazla ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst