Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 21 Eki 2009
- Mesajlar
- 1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben cvp layım...işte oda aynı program değil mi ? Hakan hocam..
aynı program ama beni yaptığım o siteye gir tek tek resimleri seç...o dediği programla daha cabuk yaparsın...
onu kurduktan sonra resime sağ tus yapınca upload et var...öyle daha pratik oluyormus...daha yapamadım da
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:24 ----------
transformers 1 deki zenci sisko herif gibi..."kim indirmiyor ha kim indirmiyor"avrupada da çatır çatır yapıyorlar
internetten bi kaç bin dosya indirmis de...bah bah bahh bi kaç bin ha...
:queen::queen::queen::queen:
Son düzenleme: