[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte oda aynı program değil mi ? Hakan hocam..
ben cvp layım...
aynı program ama beni yaptığım o siteye gir tek tek resimleri seç...o dediği programla daha cabuk yaparsın...
onu kurduktan sonra resime sağ tus yapınca upload et var...öyle daha pratik oluyormus...daha yapamadım da :pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:24 ----------

avrupada da çatır çatır yapıyorlar
transformers 1 deki zenci sisko herif gibi..."kim indirmiyor ha kim indirmiyor"
internetten bi kaç bin dosya indirmis de...bah bah bahh bi kaç bin ha...

:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben cvp layım...
aynı program ama beni yaptığım o siteye gir tek tek resimleri seç...o dediği programla daha cabuk yaparsın...
onu kurduktan sonra resime sağ tus yapınca upload et var...öyle daha pratik oluyormus...daha yapamadım da :pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:24 ----------


trasformers 1 daki zenci sisko herif gibi..."kim indirmiyor ha kim indirmiyor"
internetten bi kaç bin dosya indirmis de...bah bah bahh bi kaç bin ha...

:queen::queen::queen::queen:


millet avrupada inek koyun kopyalıyor biz program kopyalamışız çokmu :queen::queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
ben cvp layım...
aynı program ama beni yaptığım o siteye gir tek tek resimleri seç...o dediği programla daha cabuk yaparsın...
onu kurduktan sonra resime sağ tus yapınca upload et var...öyle daha pratik oluyormus...daha yapamadım da :pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:24 ----------


trasformers 1 daki zenci sisko herif gibi..."kim indirmiyor ha kim indirmiyor"
internetten bi kaç bin dosya indirmis de...bah bah bahh bi kaç bin ha...

:queen::queen::queen::queen:

Evet..
Mesela Yunanistanda bu korsan film olayına bizzat ben şahit oldum..
AB ülkesi..Eeee..gelir düzeyi bizden yüksek... Bazenda beleş baldan tatlıdır anlayışı var...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
konu ile ilgili kısa bir yorum yapayım aslında ben her konuya girerimde bu tür şeylere pek girmem :mrgreen:ama dayanamadım gene

birincisi bizimde onlar gibi olabilmemiz için yani kopya olayını en aza indirmek için onlar gibi bir gelir düzeyine ihtiyacımız var ikincisi bu olayı sadece Türkler yapmıyor avrupada da çatır çatır yapıyorlar

ibo tatlıses bar bar bağırıyor tv de kopya cd olayı için
sen yapıcan şarkını 10 mile satıcan cd yi ondan sonra 1 sene krallara layık yaşıyacan hiç bir şey yapmadan
adamcağız 700 mil maaş alacak gidip seni dinlemek için 10 mil verecek yok ya
yap 3 mil neyine yetmiyor gitsin alsın orjinalini millet hem sürümdende kazanırsın
o öyle çıkıyor ya tv ye korsana hayır falan filan diye ahh diyorum çıkaracaklar beni bunun karşısına tv de sayıcam saydırıcam söyleyeceklerimi 2 kelime bulupta cevap veremez valla

Hakılısın Hakan abi birinci neden gelir kaynağı, ikincisi lisans fiyatları...

Bu gibi şeyler gelir düzeyimize uyarsa eminim böyle olmayacaktır. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet avrupada inek koyun kopyalıyor biz program kopyalamışız çokmu :queen::queen:

kendini denek olarak feda edecek bi essek ( insan ) bulsalar onu da kopyalayacaklarda... :p:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
kopyala yapıştıra serverlara gelecek yük yüzünden izin vermezler burası upload sitesi değil çünkü öyle bir durumda her atılan resim çok yük getirir siteye ,ama kolayı var ImageShackToolbar programı ile bilgisayarında bulunan resmi tek bir sağ klikle update eder sonrada çıkan kodu buraya yapıştırırsın olur biter

saol bilgilerin için teşkür abi:rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bende bir şey sorayım önerilerinizi bekliyeyim bakalım kimler % 100 çözüm bulacak
bende bir pc var hardiski c ve d sürücüsü olarak ikiye ayrılmış vaziyette ve her ikisininde dosya sistemi ntfs ,ben bunları fat 32 ye çevirmek istiyorum
biliyorumki bu c ve d ye windows 98 yüklediğimde otomatik olarak fat 32 olacaktır ama ben onla uğraşamam :cherry: ayrıca xp yi kurarken fat 32 ile biçimlendir gibi basit öneriler gelmesin :cherry: çünkü ntfs olarak biçimlendirilmiş bir hard diske hiç windows 98 yüklememişseniz format atıp xp yi kurduğunuzda fat 32 ile hızlı biçimlendir yada normal biçimlendir seçeneği gelmez
evet şimdi önerilerinizi bekliyorum kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin % 100 çözüm rica ediyorum ciddiyet prensibimdir :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bende bir şey sorayım önerilerinizi bekliyeyim bakalım kimler % 100 çözüm bulacak
bende bir pc var hardiski c ve d sürücüsü olarak ikiye ayrılmış vaziyette ve her ikisininde dosya sistemi ntfs ,ben bunları fat 32 ye çevirmek istiyorum
biliyorumki bu c ve d ye windows 98 yüklediğimde otomatik olarak fat 32 olacaktır ama ben onla uğraşamam :cherry: ayrıca xp yi kurarken fat 32 ile biçimlendir gibi basit öneriler gelmesin :cherry: çünkü ntfs olarak biçimlendirilmiş bir hard diske hiç windows 98 yüklememişseniz format atıp xp yi kurduğunuzda fat 32 ile hızlı biçimlendir yada normal biçimlendir seçeneği gelmez
evet şimdi önerilerinizi bekliyorum kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin % 100 çözüm rica ediyorum ciddiyet prensibimdir :mrgreen:
abi seni türkce konusmaya davet ediyorum...:p:p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
hadi bende bir şey sorayım önerilerinizi bekliyeyim bakalım kimler % 100 çözüm bulacak
bende bir pc var hardiski c ve d sürücüsü olarak ikiye ayrılmış vaziyette ve her ikisininde dosya sistemi ntfs ,ben bunları fat 32 ye çevirmek istiyorum
biliyorumki bu c ve d ye windows 98 yüklediğimde otomatik olarak fat 32 olacaktır ama ben onla uğraşamam :cherry: ayrıca xp yi kurarken fat 32 ile biçimlendir gibi basit öneriler gelmesin :cherry: çünkü ntfs olarak biçimlendirilmiş bir hard diske hiç windows 98 yüklememişseniz format atıp xp yi kurduğunuzda fat 32 ile hızlı biçimlendir yada normal biçimlendir seçeneği gelmez
evet şimdi önerilerinizi bekliyorum kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin % 100 çözüm rica ediyorum ciddiyet prensibimdir :mrgreen:

Patron, kitap defter açık mı?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi seni türkce konusmaya davet ediyorum...:p:p

yabancı dil konuşmuyorum zaten ,sistem dili konuşuyorum ve bilgi işlemle az buçuk haşır neşir olanlar bu dilden anlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

Patron, kitap defter açık mı?

not defterim önümde açık abi ,öneriler gelirse anında not alabilirim:cherry:

bu arada farkındaysan sorduğum soru bir açıdan sanada derman olacak ,dün akşam hatırlarsan ghost***** den bahsetmiştim bu olay onunla ilgili ..
Seni format derdinden kurtaracağım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yabancı dil konuşmuyorum zaten ,sistem dili konuşuyorum ve bilgi işlemle az buçuk haşır neşir olanlar bu dilden anlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------



not defterim önümde açık abi ,öneriler gelirse anında not alabilirim:cherry:

bu arada farkındaysan sorduğum soru bir açıdan sanada derman olacak ,dün akşam hatırlarsan ghost***** den bahsetmiştim bu olay onunla ilgili ..
Seni format derdinden kurtaracağım :)

abi xp fat32 de calısmazmıs...tek öğrendiğim bu...:silent:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
yabancı dil konuşmuyorum zaten ,sistem dili konuşuyorum ve bilgi işlemle az buçuk haşır neşir olanlar bu dilden anlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------



not defterim önümde açık abi ,öneriler gelirse anında not alabilirim:cherry:

bu arada farkındaysan sorduğum soru bir açıdan sanada derman olacak ,dün akşam hatırlarsan ghost***** den bahsetmiştim bu olay onunla ilgili ..
Seni format derdinden kurtaracağım :)

Anladım.. Ben kendi adıma biraz araştıracağım..
Ama senin bilgine ulaşmamızı bekleme... Sen başka aşıksın bu işlere...

Bide format derdinden kurtarırsan..sana çok dua ederim... Bide yine dayanamadım bazı portları kapattım.. Ne olur ne olmaz ustam..
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
hadi bende bir şey sorayım önerilerinizi bekliyeyim bakalım kimler % 100 çözüm bulacak
bende bir pc var hardiski c ve d sürücüsü olarak ikiye ayrılmış vaziyette ve her ikisininde dosya sistemi ntfs ,ben bunları fat 32 ye çevirmek istiyorum
biliyorumki bu c ve d ye windows 98 yüklediğimde otomatik olarak fat 32 olacaktır ama ben onla uğraşamam :cherry: ayrıca xp yi kurarken fat 32 ile biçimlendir gibi basit öneriler gelmesin :cherry: çünkü ntfs olarak biçimlendirilmiş bir hard diske hiç windows 98 yüklememişseniz format atıp xp yi kurduğunuzda fat 32 ile hızlı biçimlendir yada normal biçimlendir seçeneği gelmez
evet şimdi önerilerinizi bekliyorum kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin % 100 çözüm rica ediyorum ciddiyet prensibimdir :mrgreen:

Hakan abi benim ilk aklma gelen, Acronis full, Norton Ghost yada Hiren Boot ile yapabilirsin diye düşünüyorum.
Dün sistem kurulu sorunlu bir disk vardı, Chkdsk yapmam gerekiyordu Hiren boot ile yaptım düzeldi.
Hiren boot içinde onlarca harddisk kurtarma,klonlama,disk -partition bölme,format degiştirme programları mevcut.
Çözüm sunabilmek için bende senin yapmaya çalıştıgını yapmam lazım, yani ugraşmam lazım biraz.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:54 ----------

yabancı dil konuşmuyorum zaten ,sistem dili konuşuyorum ve bilgi işlemle az buçuk haşır neşir olanlar bu dilden anlar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------



not defterim önümde açık abi ,öneriler gelirse anında not alabilirim:cherry:

bu arada farkındaysan sorduğum soru bir açıdan sanada derman olacak ,dün akşam hatırlarsan ghost***** den bahsetmiştim bu olay onunla ilgili ..
Seni format derdinden kurtaracağım :)

Ghost ve acronis ile klon yapmak en mantıklı yoldur, bilgisayar kurulduktan hemen sonra bir klon almak lazım... bu yöntemi ögrenmenizi tavsiye ederim. :cat:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şimdi bizi korsancılıkla suçladın da.. Şöyle söyleyeyim..Bilgisayarı aldın..Herşey orjinal..driver cd leride var..Bir kaç yıl sonra kaybettin cd leri böle bi durum olamaz mı?..Sana bişey sordun sende bizi korsanlıkla suçladın...Merak etme artık Türkiyedede çoğu zaman cd lerini orjinal windowta veriyorlar... Bazı Üniversitelerde windows 7 yi microsoft ücretsiz dağıtıyor.....

Ayrıca windows alternatifi programlar da ücretsiz... Ayrıca driverlerin nerden çekilececeğiini bende biliyorum.. Ben başka şey sordum.. Neyse sormamış olayım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------




Bende sana kaçak kuçak değil.. programla ilgili sormuştum..sen geç olduğu için algılayamadın galiba...
Merak etme Türkiye de de böyle illegal durumlara izin yok... Sen nerde isen buralara bakışın değişmiş....


Serdar hocam ne kadar alingansin boyle!!!
Tamam kizdin belki ama bari kizdigini belli etme.
Ne bagiriyosun bacak kadar çocuga.:pale:

Ben sana ya da diger arkadaslara birsey demedim ki hocam.
Burada o tur seyleri bulabilme imkanim olmadigini anlatmaya çalistim sadece.
Bunu yazarken de nedenini anlatmak için o tabirleri kullandim.
Ustelik driverlarla uzun yillardir bir isim olmadigini da yazdim.

Yani aradiginizi Turkiye'de bulma sansinizin daha yuksek oldugunu anlatmak istemistim.

Bir daha bagirirsaniz babama soyluycem ona gore.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ghost ve acronis ile klon yapmak en mantıklı yoldur, bilgisayar kurulduktan hemen sonra bir klon almak lazım... bu yöntemi ögrenmenizi tavsiye ederim. :cat:
bana bir harf öğretenin 40 yıl motosikletinin bakımını yaparım...:rendeer::wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Serdar hocam ne kadar alingansin boyle!!!
Tamam kizdin belki ama bari kizdigini belli etme.
Ne bagiriyosun bacak kadar çocuga.:pale:

Ben sana ya da diger arkadaslara birsey demedim ki hocam.
Burada o tur seyleri bulabilme imkanim olmadigini anlatmaya çalistim sadece.
Bunu yazarken de nedenini anlatmak için o tabirleri kullandim.
Ustelik driverlarla uzun yillardir bir isim olmadigini da yazdim.

Yani aradiginizi Turkiye'de bulma sansinizin daha yuksek oldugunu anlatmak istemistim.

Bir daha bagirirsaniz babama soyluycem ona gore.:p

Ya Coq (Ne demek bu arada),
Enomen rica etti topiğinin reytingi azmış.. Bana da çevremde hep Hıncal Uluç derler.. Fena eleştiririm..Bana bi dolu program karşılığında coq ile tartış dediii...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hdd içindeki bütün bilgilerin,her bi seyin aynısını kopyalamakmıs sanırım...google amcam sağolsun...:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ya Coq (Ne demek bu arada),
Enomen rica etti topiğinin reytingi azmış.. Bana da çevremde hep Hıncal Uluç derler.. Fena eleştiririm..Bana bi dolu program karşılığında coq ile tartış dediii...

:)
coq
fransizca horoz demek hocam.
Uzun otusluyumdur.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst