[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Hocam sen bir program sormuşsun driverları bulup indiren, ama bu tip programlar lisans grektiren programlardır...
Alternatif bir program daha; Driver Guide.

coq demişti ; Avrupa'da bizim sizingibi kaçak kuçak islere girme sansimiz yok. Genel konuşmuş kişisel konuşmamışki.


Haklı ve dogru söylüyor, ülkemizde kim evinde lisanslı Xp kullnıyor söyleyebilirmisin? Yada parasını basıp program kullnıyor... ancak 10 kişi arasında 2 kişi, oda çok güzel bir ihtimal Türkiyede.

Hem üstüne alınma sen herşeyin lisanslı ise sorun yok yani :cat: benim evdeki herşey lisanssız kaçak kuçak, BSA eve baskın yapsa müebbet verirler heralde...:p
Bende üzeriime alınmadım zaten
Hayır onu sormadım..Neyse boşver...
Driverler zaten firmaların sitelerinden ücretsiz çekilir..
Burada bi sürü program veriyor bunlar ücretsiz mi?:bounce:
Ayrıcada çoğu programın deneme sürümleri vardır.. 30 gün denersin beğenirsen alırısn..
Ülkeyi bu göstermeyin dediğim gibi windows 7 yi bazı üniversitelerde ücretsiz lisanlı dağıtıyorlar...
O kadar da değil....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki videodan sadece sesi almak istersek ne kullanalım. mp3 olarak kaydetmek istiyorum, internet üzerinden birkaç site denedim ama sesin kalitesini düşürüyorlar. şöyle pratik bir program var mı ?

videodan sesi veya her türlü dönüştürme için en güzel program total converterdır senin sitelerden indirdiğin müzik videoları ya flv uzantılıdır ya da wma bunların her birini mp3 yapar bu program :cat:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Toplam değeri 17500 tl olan dükkanım var şimdi nasıl on onbir binliralık programı kullanayım mecbur kopya kullanıyoruz :)
Abi en güzel cevap senden gelmiş, güzel ve net anlattın, yani hesap ortada, işletim sistemi 150 $ - 200 $ civarında Tl olarak 250TL'ye tekabül eder, hangimiz lisans için bu parayı veriyoruz. Millet üçretsiz kullanıyor,ben neden para verip kullanıyım derdinde.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Mert abi gerginsin biraz hayırdır ya:cherry:

coq arkadaşımız iyidir bildiği oldumu paylaşır,sorun olmaz ,
ben senin sormak istediğini anladım o bahsettiğin programın ismi driver tool kit,
bilgisayarına ya da laptopuna kurduğunda ,eksik driver varsa onu bulur ve internetten bu driverları indirir + driverının varsa yeni versiyonlarını bulur ve update eder ama ben sana genede tavsiye etmem o programı ben denedim ,bir kere gene cracklisini bulman lazım crack demek dert demek bulana kadar elli siteye girer çıkarsın ,elli tanede 40 site sana zarar verir ikincisi buldun kurdun diyelim kimi zaman sana uymayan bir driverı indirme olasılığı var ,hata yapabiliyor o program bazen ,sen pratiklik olsun derken ,daha fazla sıkıntı yaşarsın o programla ,benden sana tavsiye kullandığın laptop ne marka ise o markanın web sitesinden kendi modeline uygun driverları indirmen daha uygun ve doğru olur ..

Herkes iyi burda kötü var mı? Paylaşım için burda herkes..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki videodan sadece sesi almak istersek ne kullanalım. mp3 olarak kaydetmek istiyorum, internet üzerinden birkaç site denedim ama sesin kalitesini düşürüyorlar. şöyle pratik bir program var mı ?

AoA Audio Extractor ben bunu kullanıyorum abi...zaten youtube yada faceden indirdiğim video kliplerin boyutları cok fazla...bu programla videodan sesi ayırıyorum...daha az yer kaplıyor ve 1 gb lık talefonuma daha çok mp 3 atabılıyorum...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim sorcam soru ise şu veya bu..

siteye foto eklenirken kopyala yapıştır sistemi olamıyomu acep becerilemiyomuu ii olur hani

kopyala yapıştıra serverlara gelecek yük yüzünden izin vermezler burası upload sitesi değil çünkü öyle bir durumda her atılan resim çok yük getirir siteye ,ama kolayı var ImageShackToolbar programı ile bilgisayarında bulunan resmi tek bir sağ klikle update eder sonrada çıkan kodu buraya yapıştırırsın olur biter
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
:rendeer::rendeer: aynen abi, burda hepimiz paylaşım için varız.


Hayır olay şu arkadaş herkese çeşitli program adı vermiş..Sonra bi saatten sonra geç olduğu için böle bir şeyler yazmış yok arkadaş ben ülkemi böle göstermem elin internetin de...:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
AoA Audio Extractor ben bunu kullanıyorum abi...zaten youtube yada faceden indirdiğim video kliplerin boyutları cok fazla...bu programla videodan sesi ayırıyorum...daha az yer kaplıyor ve 1 gb lık talefonuma daha çok mp 3 atabılıyorum...

ben convertle hiç ugraşmıyorum youtube linkini programa kopyalıyorum istedigim formatta indiyor... Programın adı Windir.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kopyala yapıştıra serverlara gelecek yük yüzünden izin vermezler burası upload sitesi değil çünkü öyle bir durumda her atılan resim çok yük getirir siteye ,ama kolayı var ImageShackToolbar programı ile bilgisayarında bulunan resmi tek bir sağ klikle update eder sonrada çıkan kodu buraya yapıştırırsın olur biter
abi bu nasıl çalasıyor bıraz anlatabılır misin...:rendeer:
ben biraz uğrastımda bisey anlamadım :pr: iyi bi ingilizcemde yok...:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben convertle hiç ugraşmıyorum youtube linkini programa kopyalıyorum istedigim formatta indiyor... Programın adı Windir.:cat:

abi ben google dan videodan ses ayırma diye aradım...bundan 3-5 program daha denedim olmadı...en güzeli bu...aynı anda 3 yada 4 videodan sesi ayırıyor...seste gaşet güzel...
firefoxdaki v downloader eklentisindede öyle hangi indirebileceğimizi seciyoruz ama o ücretli :cherry: beles olarak sadece mp4 formatında indiriyoz...:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------

sen son resimleri nasıl kooydun siteye??:cat:

http://imageshack.us/ :p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
abi ben google dan videodan ses ayırma diye aradım...bundan 3-5 program daha denedim olmadı...en güzeli bu...aynı anda 3 yada 4 videodan sesi ayırıyor...seste gaşet güzel...
firefoxdaki v downloader eklentisindede öyle hangi indirebileceğimizi seciyoruz ama o ücretli :cherry: beles olarak sadece mp4 formatında indiriyoz...:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------



http://imageshack.us/ :p


işte oda aynı program değil mi ? Hakan hocam..
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bu nasıl çalasıyor bıraz anlatabılır misin...:rendeer:
ben biraz uğrastımda bisey anlamadım :pr: iyi bi ingilizcemde yok...:pr:

Programı indirdikten sonra kurduğunda bir kurbağa ikonu atar masa üstüne :cherry: sonra upload edeceğin resmin üzerine gelir sağ klik yaparsın açılan pencerede upload file to imageshack yazar onu tıklayınca başlar upload etmeye ve upload edince siteye bağlanır kodları verir sana ,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni sorma sen hiç çıkaman.. Ömür boyu ağırlaştırılmış.. Motorda yokk..
Sadece arada sırada hoparlerlerden motor sesi verirler ki sen kafayı ye diye...

o kadarda vicdansız değillerdir abi ya....:p:p
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hayır olay şu arkadaş herkese çeşitli program adı vermiş..Sonra bi saatten sonra geç olduğu için böle bir şeyler yazmış yok arkadaş ben ülkemi böle göstermem elin internetin de...:queen:

Mert abi, haklısın bende isterimki ülkemizde bu işler daha iyi olsun,ama olmuyor... hepimizin evinde lisanssız programlar var,
Aklıma gelmişken anlatayım konuyla alakalı birşey; geçen sene antalyada 2 almanyalı genç gurbetçi ile tanıştık, çoçuklar çok iyi ve muhabbetimiz iyi oldu, tatile yanlarında bir adet Xbox getirmişlerdi,tabi oyun media larınıda yanlarına almışlardı. bizde notebook götürmüştük yanımıza, notebookta binlerce mp3 ve program vardı, Çocuk bana sen çok zenginsin dedi, şaşırdım :cyclopsan sen bu kadar programa nasıl para veriyorsun dedi...:queen: yarım saat anlattım Çocuga burda denetleme yok,herşey daha kolay, onlar mp3 bile indiremiyormuş, ceza alırız diye internetten free versiyonlar dışında birşey indirmiyorlar. Xbox için oyunları lisanslı alıyorlar ve pahalı , bu yüzden fazla oyunları yoktu, Antalya merkeze indim ve Xbox için bir sürü oyun aldım onlara bayağı mutlu oldular. Şimdi bile arada bir arayıp soruyor karatalar:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Programı indirdikten sonra kurduğunda bir kurbağa ikonu atar masa üstüne :cherry: sonra upload edeceğin resmin üzerine gelir sağ klik yaparsın açılan pencerede upload file to imageshack yazar onu tıklayınca başlar upload etmeye ve upload edince siteye bağlanır kodları verir sana ,

abi ben onu irdirdim ama...masa üstüne setup olarak indi...kurdum...explorer a toolbar olarak kurdu...yada öyle biseyler...nalet her sey ingilizce...
dediğini yapıyom öyle bisey cıkmıyor...ben tarayı olarak firefox kullanıyorum...
o kurbağı bi yakalarsam...:p:p:p
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mert abi, haklısın bende isterimki ülkemizde bu işler daha iyi olsun,ama olmuyor... hepimizin evinde lisanssız programlar var,
Aklıma gelmişken anlatayım konuyla alakalı birşey; geçen sene antalyada 2 almanyalı genç gurbetçi ile tanıştık, çoçuklar çok iyi ve muhabbetimiz iyi oldu, tatile yanlarında bir adet Xbox getirmişlerdi,tabi oyun media larınıda yanlarına almışlardı. bizde notebook götürmüştük yanımıza, notebookta binlerce mp3 ve program vardı, Çocuk bana sen çok zenginsin dedi, şaşırdım :cyclopsan sen bu kadar programa nasıl para veriyorsun dedi...:queen: yarım saat anlattım Çocuga burda denetleme yok,herşey daha kolay, onlar mp3 bile indiremiyormuş, ceza alırız diye internetten free versiyonlar dışında birşey indirmiyorlar. Xbox için oyunları lisanslı alıyorlar ve pahalı , bu yüzden fazla oyunları yoktu, Antalya merkeze indim ve Xbox için bir sürü oyun aldım onlara bayağı mutlu oldular. Şimdi bile arada bir arayıp soruyor karatalar:mrgreen:



konu ile ilgili kısa bir yorum yapayım aslında ben her konuya girerimde bu tür şeylere pek girmem :mrgreen:ama dayanamadım gene

birincisi bizimde onlar gibi olabilmemiz için yani kopya olayını en aza indirmek için onlar gibi bir gelir düzeyine ihtiyacımız var ikincisi bu olayı sadece Türkler yapmıyor avrupada da çatır çatır yapıyorlar

ibo tatlıses bar bar bağırıyor tv de kopya cd olayı için
sen yapıcan şarkını 10 mile satıcan cd yi ondan sonra 1 sene krallara layık yaşıyacan hiç bir şey yapmadan
adamcağız 700 mil maaş alacak gidip seni dinlemek için 10 mil verecek yok ya
yap 3 mil neyine yetmiyor gitsin alsın orjinalini millet hem sürümdende kazanırsın
o öyle çıkıyor ya tv ye korsana hayır falan filan diye ahh diyorum çıkaracaklar beni bunun karşısına tv de sayıcam saydırıcam söyleyeceklerimi 2 kelime bulupta cevap veremez valla
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst