- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 148
dreamdark çok tatlıymış motorun :cat: 10 numara.
buarada h-tronic ilk taktığımda yeşil ışıklıydı; senle görüştükten sonra 4 saat kaldı ve yeşil ışık söndü. Çıkar tak yaptım 2 sn beklemeden ışık geri sönüyordu, ben de dayanamadım götürüp ait olduğu yere monteledim
sonuç şimdilik olumlu. biraz dolaştım ama yağmur başlayınca... tadı damağımda kaldı :salut:
buarada h-tronic ilk taktığımda yeşil ışıklıydı; senle görüştükten sonra 4 saat kaldı ve yeşil ışık söndü. Çıkar tak yaptım 2 sn beklemeden ışık geri sönüyordu, ben de dayanamadım götürüp ait olduğu yere monteledim