Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bayram biter bitmez noter açılır açılmaz 600f ime kavuşucam 15000de 10750tlye anlaştım sizce nasıl bi fiyat sağgrenaj değişmiş çizikden dolayı gerisi orjinal 600f ci arklarımdan yardım ve fikirlerini istiyorum:)

kardeş hayırlı olsun güle güle bin bu güne kadar hep race makina kullandım şimdi bende cbr 600 f kullanıyorum fakat bu makinada çok dikkat edeceğin önemli bir ayrıntı unutulmuş. kasisli yolda düşük viteslerde makinayı doldurup 2 .n ci vitese çekip tam yüklendiğinde çok hafif şahlanmalar olur bunu 3.cü vitestede yapabilir özellikle hafif kasislerde bu esnada hızın genellikle 145 165 km dir ve bu makinada direksiyon amartüsörü yoktur maazallah çok pis kafa sallar ve bir sağa bir sola 100 150 metre gidersin kurtarma şansın % 1dir bu hondanın en saçma hatasıdır kazasız bin inşallah
 
Katılım
4 Mar 2009
Mesajlar
19
kardeş hayırlı olsun güle güle bin bu güne kadar hep race makina kullandım şimdi bende cbr 600 f kullanıyorum fakat bu makinada çok dikkat edeceğin önemli bir ayrıntı unutulmuş. kasisli yolda düşük viteslerde makinayı doldurup 2 .n ci vitese çekip tam yüklendiğinde çok hafif şahlanmalar olur bunu 3.cü vitestede yapabilir özellikle hafif kasislerde bu esnada hızın genellikle 145 165 km dir ve bu makinada direksiyon amartüsörü yoktur maazallah çok pis kafa sallar ve bir sağa bir sola 100 150 metre gidersin kurtarma şansın % 1dir bu hondanın en saçma hatasıdır kazasız bin inşallah

valla abi ne deyim iki kardeş aynı şeyleri yaşamışız kardeşimizde buna çok dikkat etsin
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Abi uyarılarınız için teşekkür ederim sağol daha önceden bi gsxr600 tecrübem var fakat oldukca kısa sürmüştü 1ay kadar ufak bi kaza sonucu ailevi nedenlerden satmak zorunda kalmıştım zaten bende şimdi bankaya gidiyorum paramı çekip motorumu almaya gidiyorum hayırlısı diyelim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Abi uyarılarınız için teşekkür ederim sağol daha önceden bi gsxr600 tecrübem var fakat oldukca kısa sürmüştü 1ay kadar ufak bi kaza sonucu ailevi nedenlerden satmak zorunda kalmıştım zaten bende şimdi bankaya gidiyorum paramı çekip motorumu almaya gidiyorum hayırlısı diyelim

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin :cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin :cat::cat::cat:

Teşekkürler fakat ne yazıkki temiz kağıdını yetiştiremediğimiz için bu gün halledemedik motorun sahibide yarın iş amaçlı şehir dışına gidicek ve ben cumaya kadar onu beklicem bi türlü kavuşamadım hala :(
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
teşekkürler fakat ne yazıkki temiz kağıdını yetiştiremediğimiz için bu gün halledemedik motorun sahibide yarın iş amaçlı şehir dışına gidicek ve ben cumaya kadar onu beklicem bi türlü kavuşamadım hala :(

geç olsun güç olmasın hayırlı olsun kardeş...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Teşekkürler fakat ne yazıkki temiz kağıdını yetiştiremediğimiz için bu gün halledemedik motorun sahibide yarın iş amaçlı şehir dışına gidicek ve ben cumaya kadar onu beklicem bi türlü kavuşamadım hala :(

Geçmezzzz, Cuma gelmezzzz şimdi:queen::mrgreen:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
herkese iyi bayramlar...
maalesef ilanı verdim motoru satıyorum :
http://www.sahibinden.com/ister_tou..._tadinda_-21WQQaXQQ18912545WQQpXQQdisplayitem

düşünen varsa ulaşsın rakam konusunda yardımcı olmaya çalışıcam.
selamlar...

Hayırlısı olsun Emir sanada motor dayanmıyor çok ayran gönüllüsün :queen:
o kadar güzel sesi olan bir motor bulabilecegini sanmıyorum :cherry: aklında ne var merak ettim endurocumu olcaksın yoksa
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
hay›rl› olsun kadreflim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------

abiler bana buji hava filitresi lazım nerden alırım nasıl takarım yardımcı olabilirmisiniz k.çekmecede oturuyorum birazda kazıklanmak istemiyorum daha kazadan yeni çıktık derken bayramın ikinci günü üçgen gri bir taş yolun ortasında yolla aynı rınk pusuya yatmış grajda çıkalı 1 dakka olmadan pat yerdeyim grenajlar gene harap millet şansıyla doğar bense ?
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
hay›rl› olsun kadreflim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------

abiler bana buji hava filitresi lazım nerden alırım nasıl takarım yardımcı olabilirmisiniz k.çekmecede oturuyorum birazda kazıklanmak istemiyorum daha kazadan yeni çıktık derken bayramın ikinci günü üçgen gri bir taş yolun ortasında yolla aynı rınk pusuya yatmış grajda çıkalı 1 dakka olmadan pat yerdeyim grenajlar gene harap millet şansıyla doğar bense ?

Geçmiş olsun... Seri lazer iridium fiyatlarını yeni değiştiren arkadaşlar daha iyi bilir. Fakat geçenlerde forumda ilan görmüştüm buji satan bir arkadaş vardı.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
hay›rl› olsun kadreflim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------

abiler bana buji hava filitresi lazım nerden alırım nasıl takarım yardımcı olabilirmisiniz k.çekmecede oturuyorum birazda kazıklanmak istemiyorum daha kazadan yeni çıktık derken bayramın ikinci günü üçgen gri bir taş yolun ortasında yolla aynı rınk pusuya yatmış grajda çıkalı 1 dakka olmadan pat yerdeyim grenajlar gene harap millet şansıyla doğar bense ?

Çok geçmiş olsun, en kötü kazan bu olsun boşver.

Bujileri orjinal yerine NGK Lazer İridium takarsın herhalde; ben de araştırdım biraz, burada fiyat fena değil :
http://www.sahibinden.com/ngk_imr9c...mium_buji-27WQQaXQQ16886449WQQpXQQdisplayitem

Hava filtresi olarak :

Kağıt filtre
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600_hava_flitresi-91WQQaXQQ18642996WQQpXQQdisplayitem?
http://www.sahibinden.com/mm3316pw_emgo_hava_filtresi_cbr_600_f-85WQQaXQQ12253266WQQpXQQdisplayitem?

K&N filtre
http://www.sahibinden.com/ha-6001_k...2_00_usd-49WQQaXQQ13979661WQQpXQQdisplayitem?

Hava filtresini ve bujileri değiştirmek için :
Benzin deposunu vidalarını sökerek kaldırıyoruz,
Hava filtre kutusunu açıp içindeki eski filtreyi çıkartıyoruz ve kutuyu yerinden söküyoruz.
Ardından soketlerini çıkardıktan sonra buji anahtarımızla bujileri söküp, yerine yenilerini çok aşırı sıkmadan takıyoruz.
Sonra hava filtre kutumuzu yerine monte edip, içine yeni filtremizi doğru şekilde yerleştirerek, kapağını kapatıp vidalarını sıkıyoruz.
Son olarak yine benzin deposunu yerine oturtuyoruz, vidalarını sağlam şekilde sıkıyoruz ve işlem bitiyor.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Koruma takozu almayı düşünüyorum. Kimler ne tavsiye eder ? Kalite/Performans oranı itibari ile ne almak lazım ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Saolasın Emre fakat ben e-bay vasıtası ile getirtme şansım yok malum biraz da tembelim buralardan bulabileceğim linkler olsaydı tadından yenmezdi =) Bir de senin makina ile aynı renk benimki hangisi güzel durur ki.


Ben siyahı yakıştırıyorum açıkçası. Motoru aldığımda üzerindeki takozlardan biri eksikti. Model olarak da beğendiğim için yeni bir çift almak yerine, sanayiye gidip malzemesini aldım ve bir tornacı ölçüp biçip aynısından yaptı. Malzeme olarak teflon bildiğim kadarıyla. Toplamda bir tanesinin maliyeti 30 TL gibi bir rakam tutmuştu yanlış hatırlamıyorsam.

Benimki yanılmıyorsam bundan :
http://www.sahibinden.com/koruma_takozu_topuzu_aparati-45WQQaXQQ11909436WQQpXQQdisplayitem?

qz3ds2.jpg

2lx82gj.jpg

2cdwjee.jpg


Bir de şu modeli buldum :
http://www.sahibinden.com/motor_kor...lara_uygun-27WQQaXQQ4314246WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Evet fena değiller. Benim en büyük korkum park halinde devrimlesi zaten. Bunların saplamalarını nereden temin ederim ?
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
Çok geçmiş olsun, en kötü kazan bu olsun boşver.

Bujileri orjinal yerine NGK Lazer İridium takarsın herhalde; ben de araştırdım biraz, burada fiyat fena değil :
http://www.sahibinden.com/ngk_imr9c...mium_buji-27WQQaXQQ16886449WQQpXQQdisplayitem

Hava filtresi olarak :

Kağıt filtre
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600_hava_flitresi-91WQQaXQQ18642996WQQpXQQdisplayitem?
http://www.sahibinden.com/mm3316pw_emgo_hava_filtresi_cbr_600_f-85WQQaXQQ12253266WQQpXQQdisplayitem?

K&N filtre
http://www.sahibinden.com/ha-6001_k...2_00_usd-49WQQaXQQ13979661WQQpXQQdisplayitem?

Hava filtresini ve bujileri değiştirmek için :
Benzin deposunu vidalarını sökerek kaldırıyoruz,
Hava filtre kutusunu açıp içindeki eski filtreyi çıkartıyoruz ve kutuyu yerinden söküyoruz.
Ardından soketlerini çıkardıktan sonra buji anahtarımızla bujileri söküp, yerine yenilerini çok aşırı sıkmadan takıyoruz.
Sonra hava filtre kutumuzu yerine monte edip, içine yeni filtremizi doğru şekilde yerleştirerek, kapağını kapatıp vidalarını sıkıyoruz.
Son olarak yine benzin deposunu yerine oturtuyoruz, vidalarını sağlam şekilde sıkıyoruz ve işlem bitiyor.




Bu adam 10 numara... 600f başlığının kralı :cat:

duyarlı, anlayışlı, bilgili, seviyeli ...

emeğine sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst