Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2004
- Mesajlar
- 1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bayram biter bitmez noter açılır açılmaz 600f ime kavuşucam 15000de 10750tlye anlaştım sizce nasıl bi fiyat sağgrenaj değişmiş çizikden dolayı gerisi orjinal 600f ci arklarımdan yardım ve fikirlerini istiyorum![]()
kardeş hayırlı olsun güle güle bin bu güne kadar hep race makina kullandım şimdi bende cbr 600 f kullanıyorum fakat bu makinada çok dikkat edeceğin önemli bir ayrıntı unutulmuş. kasisli yolda düşük viteslerde makinayı doldurup 2 .n ci vitese çekip tam yüklendiğinde çok hafif şahlanmalar olur bunu 3.cü vitestede yapabilir özellikle hafif kasislerde bu esnada hızın genellikle 145 165 km dir ve bu makinada direksiyon amartüsörü yoktur maazallah çok pis kafa sallar ve bir sağa bir sola 100 150 metre gidersin kurtarma şansın % 1dir bu hondanın en saçma hatasıdır kazasız bin inşallah