Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
dreamdark çok tatlıymış motorun :cat: 10 numara.

buarada h-tronic ilk taktığımda yeşil ışıklıydı; senle görüştükten sonra 4 saat kaldı ve yeşil ışık söndü. Çıkar tak yaptım 2 sn beklemeden ışık geri sönüyordu, ben de dayanamadım götürüp ait olduğu yere monteledim :) sonuç şimdilik olumlu. biraz dolaştım ama yağmur başlayınca... tadı damağımda kaldı :salut:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dreamdark çok tatlıymış motorun :cat: 10 numara.

buarada h-tronic ilk taktığımda yeşil ışıklıydı; senle görüştükten sonra 4 saat kaldı ve yeşil ışık söndü. Çıkar tak yaptım 2 sn beklemeden ışık geri sönüyordu, ben de dayanamadım götürüp ait olduğu yere monteledim :) sonuç şimdilik olumlu. biraz dolaştım ama yağmur başlayınca... tadı damağımda kaldı :salut:


Sağolasın. :)

Işık söndüyse şarj olmuş demektir zaten, sökmen iyi olmuş. Demekki senin akü iyi durumdaymış. Ben benim aküyü şarja taktığımda, artık motoru çalıştırmıyordu ve vurdurmak zorunda kalmıştım. Bu kadar bitmiş şekilde şarja takınca, 2 gün fln sürmüştü şarj işlemi. Ama neredeyse 1 sene geçti o zamandan bu zamana ve hala tek marşta alıyor motor.

Bu arada, yarından itibaren 1 hafta boyunca yağmur görünmüyor hava durumunda, gezeceklere hayırlı haber verelim. :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
dreamdark


ya gözüme takıldı sormadan edemicem senin ön lastik tersmi takılmış yoksa banamı öle geldi
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yok ters değil, dikkatli incelersen bütün motosikletlerdeki lastiklerin ön ve arka desenlerinin birbirinin zıttı olduğunu göreceksin.

İlk bakışta o izlenimi uyandırıyor ama haklısın. :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
yok yaa pek iyi olmamış heralde, bugün tekrar takmak zorunda kaldım. bi saat sürmeden ışık geri söndü yine... motomaxı aarayıp sormak lazım bir de.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
23
dreamdark;

Selamlar, iyi bir kask almak istiyorum. shoei xr-1000 kampanya ile 650 tl civarı veriyorlar. Bir de x-spirit var, o da 1.200 tl civarı. hangisini tavsiye edersin? bunların dışında da olabilir. hatta ABD den alma şansım da var. orada bayağı ucuz oluyor. :silent:
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
213
dreamdark;

Selamlar, iyi bir kask almak istiyorum. shoei xr-1000 kampanya ile 650 tl civarı veriyorlar. Bir de x-spirit var, o da 1.200 tl civarı. hangisini tavsiye edersin? bunların dışında da olabilir. hatta ABD den alma şansım da var. orada bayağı ucuz oluyor. :silent:

ben xr1000 aldım cok memnun kaldım tavsıye ederım :cat:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
600f li olalı bir hafta oldu.cıbırdan bu motora gecmekktenmidir bilmem inanılmaz bi kuvvet hissediyorum bu motorda.
ama canımı sıkan birolay var.motorum 2000 model 600f karbüratorlu.motor 220 km ye kadr rahat ulasıyor bir sorun yok ama 221 km yapamıyor gazı birden kesiyor motor ve 170 km ye düşene kadar gaz yemiyor sonradan kendisi toparlıyor hemen 220 yi goruyoruz tabi.bunun sorunu ne olabilir bir fikri olan varmı??
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
yok sadece 220 km ye geldiğinde bu sorun oluyor.diğer vites aralıklarında devir kesiciye girene kadar gidiyor.220 ye geldiğinde kesiyor gazı.
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
46
karbrator dıcem ama alcak devrlerde yapmıosa sorun bujıdede olablr bı baktr bujılerıne degstr degısmezse.dıger yazanlar gıbı sorun byuk olablr..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yok yaa pek iyi olmamış heralde, bugün tekrar takmak zorunda kaldım. bi saat sürmeden ışık geri söndü yine... motomaxı aarayıp sormak lazım bir de.

Seninki motorun ilk aküsü ise belki artık şarj tutmuyor olabilir, bozulmuş olabilir ve değişmesi gerekebilir. Motomax'ı aramaktan ziyade bence bir oto elektrikcisine gidip ölçtür aküyü; daha sağlıklı bir cevap alırsın tahminimce.:wiinkk:

dreamdark;

Selamlar, iyi bir kask almak istiyorum. shoei xr-1000 kampanya ile 650 tl civarı veriyorlar. Bir de x-spirit var, o da 1.200 tl civarı. hangisini tavsiye edersin? bunların dışında da olabilir. hatta ABD den alma şansım da var. orada bayağı ucuz oluyor. :silent:

Ben 2 senedir XR-1000 kullanıyorum ve memnunum. Bence gayet yeterli ve kaliteli bir kask, ayrıca dediğin gibi fiyatı da oldukça uygun şu aralar. X-Spirit ve Arai'nin üst modelleri de var tabi alternatif olarak ama, bunlara o kadar para bağlanır mı, orası sana kalmış. ABD'de de bir araştır istersen fiyatları, ona göre karar ver. Sonuçta hepsi kaliteli kasklar. Uğraşmayayım, param da cebimde kalsın dersen, al bir XR-1000 kullan paşalar gibi. :)

600f li olalı bir hafta oldu.cıbırdan bu motora gecmekktenmidir bilmem inanılmaz bi kuvvet hissediyorum bu motorda.
ama canımı sıkan birolay var.motorum 2000 model 600f karbüratorlu.motor 220 km ye kadr rahat ulasıyor bir sorun yok ama 221 km yapamıyor gazı birden kesiyor motor ve 170 km ye düşene kadar gaz yemiyor sonradan kendisi toparlıyor hemen 220 yi goruyoruz tabi.bunun sorunu ne olabilir bir fikri olan varmı??

Karbüratörden mi acaba diyeceğim ama, bilemedim açıkcası. En iyisi işi bilen bir ustanın yorumu olur sanırım.
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
600f li olalı bir hafta oldu.cıbırdan bu motora gecmekktenmidir bilmem inanılmaz bi kuvvet hissediyorum bu motorda.
ama canımı sıkan birolay var.motorum 2000 model 600f karbüratorlu.motor 220 km ye kadr rahat ulasıyor bir sorun yok ama 221 km yapamıyor gazı birden kesiyor motor ve 170 km ye düşene kadar gaz yemiyor sonradan kendisi toparlıyor hemen 220 yi goruyoruz tabi.bunun sorunu ne olabilir bir fikri olan varmı??

slm gaz kestıgınde kac devırlerde oluyor motor
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
23
yaa arkadaslar 600F lerde benzın gostergesı yokmu ?????

:) VAR, AMA SADECE BİTMEYE YAKIN GÖREBİLİRSİN. 4 KADEMEYİ GÖRDÜKTEN SONRA, YAVAŞ YAVAŞ 3-2-1 YANIP SÖNER. BU DURUMDA KULLANMANA GÖRE MAKSİMUM 10-15 KM GİDEBİLİRSİN. YANİ DEPO GÖSTERGESİNİ GÖRÜR GÖRMEZ BİR BENZİNCİYE GİR BENCE...:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
:) VAR, AMA SADECE BİTMEYE YAKIN GÖREBİLİRSİN. 4 KADEMEYİ GÖRDÜKTEN SONRA, YAVAŞ YAVAŞ 3-2-1 YANIP SÖNER. BU DURUMDA KULLANMANA GÖRE MAKSİMUM 10-15 KM GİDEBİLİRSİN. YANİ DEPO GÖSTERGESİNİ GÖRÜR GÖRMEZ BİR BENZİNCİYE GİR BENCE...:cat:

Bildiğim kadarıyla Rezerv 3 lt. bizim motorlarda. Yani 4 kademelik gösterge çıktığı anda rezerve geçilmiş ve 3 lt. benzinlik mesafemiz kalmış oluyor. Bu da ortalama 30-35 km. civarı sanırım.

Tabi dediğin gibi bir an önce benzin almakta fayda var; benim bir keresinde hava yapmıştı ve 1 kademe daha göstermesine rağmen, benzinim bitip yolda kalmıştım. :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Bildiğim kadarıyla Rezerv 3 lt. bizim motorlarda. Yani 4 kademelik gösterge çıktığı anda rezerve geçilmiş ve 3 lt. benzinlik mesafemiz kalmış oluyor. Bu da ortalama 30-35 km. civarı sanırım.

Tabi dediğin gibi bir an önce benzin almakta fayda var; benim bir keresinde hava yapmıştı ve 1 kademe daha göstermesine rağmen, benzinim bitip yolda kalmıştım. :)



30-35 km re az yaa :silent: demekki bunu yapan gavur bukadar git kardeşim diyo :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
30-35 km re az yaa :silent: demekki bunu yapan gavur bukadar git kardeşim diyo :cherry:

6000 devirde 110'u geçmeden 50 km. de gidersin kasarsan. :)

Şaka bir yana, ben her benzin alışımda tripmetreyi sıfırlarım.
Böylece uzun bir yola gideceksem ve yolumun üzerinde benzin istasyonu bulamama riskim varsa, ona göre hareket ederim. Genelde 25TL'lik benzin alırım ve bu da ortalama 100 km'ye tekabül ediyor.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
6000 devirde 110'u geçmeden 50 km. de gidersin kasarsan. :)

Şaka bir yana, ben her benzin alışımda tripmetreyi sıfırlarım.
Böylece uzun bir yola gideceksem ve yolumun üzerinde benzin istasyonu bulamama riskim varsa, ona göre hareket ederim. Genelde 25TL'lik benzin alırım ve bu da ortalama 100 km'ye tekabül ediyor.

yada pet şişesinde yedek benzin taşırsın, o zamanda sorun olmaz. Bitince koyarsın :mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Evet arkadaşlar ;
Sonunda planlarımın içinde en üstte yer almamasına rağmen borç harç da olsa 06model gri siyah 600f ime kavuştum. Bundan sonra aranızdayım =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst