- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Doğum günün mübarek olsun len....:mrgreen:
Teşekkür ederim herkeze, seviyorum sizi iyiki varsın Dostlarım :rendeer:
Kuzu benim :rendeer:
Çok teşekkür ederim topic için, aşkın herbişeyin kurban olsun sana:rendeer:
Hep beraber nice nice senelere :rendeer:
peki en çok hangimizi seviyosun :queen::queen::queen:![]()
Doğum günün mübarek olsun len....:mrgreen:
ne demek kardeşim, estağfurullah:rendeer::rendeer:Kardesim kusura bakma bu hastane olaylari filan bide benim dogum gunumde 3 kasimdi duygusal olarak berbattim yorum yapamadim.yeni yasin yenilikler getirmesi dilegi ile sevdiginle Hic ayrilmadan Gecsin tum yasamin..:rendeer:
saolMutlu yıllar.
hiçbizamana geç değildir :rendeer:geç kalmış olsam da nice mutlu yıllara
biri bendenmi bahsediyo :queen::queen::queen:tekerde 2yi bitirip 3 e atabileni![]()
biri bendenmi bahsediyo :queen::queen::queen:hatta bazen kawa'da 7'yi arıyom ama japonlar malzemeden çalmışlar
![]()
sen 7 ye at, hollanda merkez camiinin önünde buluşalım![]()
akıllı adamsın vesselam , yaş tahtaya basmıyonama teknoloji ilerlerde 7. vitesi koyarlarsa makinalara , o zaman yaktım çıranı :queen::queen:
se n7 de tekeri koy.. e verdim gittti :queen::queen::queen:
benimde kuzum...Gökhan 10 numara adamsın kardeşim...öperim gıdından...:rendeer:
heyy şımarr biraz bebeğimm...![]()