- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
sana ben ne yazayım ki kardeşim adam gibi adamsın işte kardeşim canım çiyerim
seni bu sitede tanıdım ve iyiki tanımışım dediğim ender insanlardansın içten samimi cesur cesaretli dost canlısı iyiki doğdun kardeşim hep beraber nice senelere:rendeer:
buda beni ta avşada yakaladığın zaman dan güzel bir kare:rendeer:







gkn ile ilgili özel resimler konmamıştır :cherry:
seni bu sitede tanıdım ve iyiki tanımışım dediğim ender insanlardansın içten samimi cesur cesaretli dost canlısı iyiki doğdun kardeşim hep beraber nice senelere:rendeer:
buda beni ta avşada yakaladığın zaman dan güzel bir kare:rendeer:







gkn ile ilgili özel resimler konmamıştır :cherry:
