Nam-ı Diğer GKN yada Aşkının Kuzusu... iyiki DOĞDUUUUUUN

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sana ben ne yazayım ki kardeşim adam gibi adamsın işte kardeşim canım çiyerim
seni bu sitede tanıdım ve iyiki tanımışım dediğim ender insanlardansın içten samimi cesur cesaretli dost canlısı iyiki doğdun kardeşim hep beraber nice senelere:rendeer:

buda beni ta avşada yakaladığın zaman dan güzel bir kare:rendeer:








gkn ile ilgili özel resimler konmamıştır :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
Millete bak ya Gökhanım diyo başka bi şey demiyo:queen::queen::queen:

Niye dogdun bizi masrafa soktun pastasından resim atan olmamış sayfiye yerlerde çekilen resimler suzukiler filan gelmiş hep hediye para parayı çeker dedikleri bu herhalde:mrgreen: torpilllimisin arkadaşım ne özeligin var tek teker gidebiliyor oldugun için mi seni kayırıyorlar anlamadım ki:silent:

Şaka bi yana arkadaşım,
Deryacıgımla birlikte saglıklı ,mutlu, nice güzel yaşlar diliyorum. Dogum günün kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
dsc00816g.jpg
resmin çekildiği gün yoksa rakı şişesini olduğu akşamın gündüzümü :p :p :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Abi Nice mutlu senelere... Üyeliğin olan başka yerler varsa söyle account açıp oralardan da kutlayayım =)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bacoma..


tanıdıgım adam gibi adam .. bir seneyi de acısıyla tatlısıyla devirdik be baco... kah güldük kah eglendik. ne badirelere iza attık.. gene birlikte tam gaz yola devam ediyoruz.. hayat hep zorlaştırsada bazışeyleri .. gene kapattık vizörleri bastık marşa. geriye dönüp baktım ki neler sıgdırdık geçen kasımdan bu güne weeeh der insan . her geçen gün daha sıkı tuttuk bileklerimizden.. tuttuk ki düşmeyelim .. düşürmesinler .. bu senede yanında gaz açmaktan her anlamda yanında olmaktan gene gurur duydum .. allah uzun seneler boyunca bu dostlugu bu kardeşligi bitirmesin... nice nice senelere .. dogum günün kutlu olsun kardeşim...

yeni yaşında tüm istediklerin gerçek olsun.... ( bizim için düşündüklerinde birlikte :)



bu resmi seviyorum yaww :D ne biliim kokusunda davet var sanki .. hani boyle sanki biraz şey :queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
CANIM KARDEŞİM BENİM İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOSTUMSUN YAVRUMMMM :d:d EN KÖTÜ ZAMANIMDA HERZAMAN YANIMDA OLDUĞUN İÇİN MİNNETTARIM SANA ÖPÜLDÜLLLL KANKAMMMM BURAK&DİNER
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
gökhan abim tekrardann doğum günün kutlu olsunnnnnn ... :)
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
kanka artık şu donuda değiştirrrrrrr :queen::queen::queen:
SANY0096.jpg

SANY0095.jpg

untitled.jpg

SANY0364.jpg

:queen::queen::queen::bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
:rendeer: doğum günün kutlu olsun. gökan nice mutlu, huzurlu, sağlıklı, kazasız ve belasız senelere iyiki varsın yüzün hep gülsün :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
GKN abi doğum günün kutlu olsun.Tek tekerin bol olsun:mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
158
Doğum günün kutlu olsun gökhan
sevdiklerinle sağlıklı nice senelere.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Teşekkür ederim herkeze, seviyorum sizi iyiki varsın Dostlarım :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst