Nam-ı Diğer GKN yada Aşkının Kuzusu... iyiki DOĞDUUUUUUN

Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
İYİKİ DOĞDUN AŞKIM, KUZUM, HERBİŞEYİMM =)

MT'NİN YARAMAZ ÇOCUĞU, TEKER DELİSİ, CEVAPSIZ SORULARIN TEK ADRESİ, GAZCI RUHUUUUUUUUUU :))) YENİ YAŞIN KUTLU OLSUNNNNNN :rendeer:

::kalbim::::kalbim::::kalbim::::kalbim::::kalbim::







 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ozaman buradanda kutlayalım........

doğum günün kutlu olsun gökhannnn
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benimde kuzum...Gökhan 10 numara adamsın kardeşim...öperim gıdından...:rendeer:

heyy şımarr biraz bebeğimm...:p
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
ohaaaa 3 ssaattır acmaya calısıorsun ancak bunumu yazdın nesse dogmgunun kutlu olsn mtnın ortalık malı :D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Kuzu benim :rendeer:
Çok teşekkür ederim topic için, aşkın herbişeyin kurban olsun sana:rendeer:
Hep beraber nice nice senelere :rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Teşekkür ederim kukucum :p
teşekürler Temel, İlhan, Tranq ve Yeşim. Emreye selamlar..
yönetim topicleri birleştirelim lütfen :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
En az 3 topic isterim.
Yoksa dogumgunu falan kutlamam.::miiz::
Sanima yakismaz.:p

.
.
.

Hadi yine kiyamadim.
Dogum gunun kutlu olsun.:)
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
sanalsın hep sanal kalıcaksı MıCıK :D tek gercek var oda benim :p :queen: :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim benim cöneverin abisi sevdiklerinle beraber nice senelere. Rabbim herşeyi gönlüne göre versin.
n580523930_796286_9584.jpg


Buda kardeşinden çam sakısı çoban armağanı :p

suzukigsxr7502wfm5.jpg
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
doğum tarihi 06.11 yazıyo , bende yarın akşamı bekliyodum topic'ini açayım diye , benden önce Derya açmış :p lem o kadarda heves etmiştim :)

İyiki doğdun , iyiki bizi buldun :) sen olmasaydın nolurdu acaba , herhalde hayatımız bu kadar renkli olmazdı :)Doğum günün kutlu olsun VAT69 ve DR onursal başkanı :p
İnşallah nice birlikte sağlıklı ve tektekerli yıllara Gökhan ,her zama bizimle ol :cat::cat:
buda hediyen tıkla
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim benim cöneverin abisi sevdiklerinle beraber nice senelere. Rabbim herşeyi gönlüne göre versin.

n580523930_796286_9584.jpg




Buda kardeşinden çam sakısı çoban armağanı :p


suzukigsxr7502wfm5.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Nice mutlu , sağlıklı , driftli , tekerli yaşlara Gkn... :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gökhan doğum günün kutlu olsun kardeşim!

Seni tanımak büyük şans! :) MT'deki ilk arkadaşlarımdansın. O zamanlar korumaya muhtaç, masum mu masum birisiydim, kanat gerdin. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harika bir 2.mesaj atmıştım...modere kurbanı oldum sağol Görkem...
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
doğum tarihi 06.11 yazıyo , bende yarın akşamı bekliyodum topic'ini açayım diye , benden önce Derya açmış :p lem o kadarda heves etmiştim :)

İyiki doğdun , iyiki bizi buldun :) sen olmasaydın nolurdu acaba , herhalde hayatımız bu kadar renkli olmazdı :)Doğum günün kutlu olsun VAT69 ve DR onursal başkanı :p
İnşallah nice birlikte sağlıklı ve tektekerli yıllara Gökhan ,her zama bizimle ol :cat::cat
buda hediyen tıkla

ohh ohh iiyi olmusss kuzumaa ben actım topigi . hevesini kursagında bıraktım ama napim =) ben daha cok seviyorummmmmmm o benim kuzum kimseye bırakmam :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün, kutlu olsun :)
sevdiklerin ve seni sevenlerle geçirebileceğin nice mutlu uzun seneler dilerim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice mutlu yılar kazasız belasız sevdiklerinle beraber :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GKN doğum günün kutlu olsun,nice mutlu yıllar,kazasız keyifli sürüşler dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst