doğum tarihi 06.11 yazıyo , bende yarın akşamı bekliyodum topic'ini açayım diye , benden önce Derya açmışlem o kadarda heves etmiştim
İyiki doğdun , iyiki bizi buldunsen olmasaydın nolurdu acaba , herhalde hayatımız bu kadar renkli olmazdı
Doğum günün kutlu olsun VAT69 ve DR onursal başkanı
İnşallah nice birlikte sağlıklı ve tektekerli yıllara Gökhan ,her zama bizimle ol :cat::cat
buda hediyen tıkla