Nam-ı Diğer GKN yada Aşkının Kuzusu... iyiki DOĞDUUUUUUN

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
motosikletimin ( gsr) test sürüşünü sadece alt dudak karşılığında yapan, alçak gönüllü hain yürekli, iflah olmaz bir adamsın.... sen olmasaydın şimdi ne güzel sabaha sabah parmaklarım yorulmayacaktı ama olmuşsun artık... yapacak bişey de kalmamış :p
nice yılara kazasız, belasız, sağlıklı yani kısaca tüm zamanların en iyi gülümseme başlangıç ve bitişlerinde rekorlar kırman dileğiyle...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Gökhancığım Doğum gününü kutlar nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.Tabikide Derya ile birlikte.:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
doğum gunun kutlu olsun nice mutlu yıllara sevdıklerınle beraber olursun inşallah gökhan kardeşim :rendeer:
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara Gökhan Abim.::asker::
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ohh ohh iiyi olmusss kuzumaa ben actım topigi . hevesini kursagında bıraktım ama napim =) ben daha cok seviyorummmmmmm o benim kuzum kimseye bırakmam :p

gökhan'a nikahı bastığımda görcez bakalım kimin hevesi kursağında kalcak :queen::queen: :queen: :p
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
dogum günün kutlu olsun gökhan abi daha nice senelere insallahhh
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Doğum Günün Kutlu Olsun, Nice Mutlu, Sağlıklı, Huzurlu ve Derya'lı Yıllar Dilerim... :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben de buradan kutlayayım o zaman :) Doğum günün kutlu olsun tekerin havada kalsın Gökhancıım :mrgreen: Derya ile birlikte nice senelere :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
MT sayesinde tanıdığım,hani bir deyim vardır ya 'adam gibi adam' işte öyle biri GKN..
Allah herşeyi gönlüne göre versin.

Ninjetinle,tek tekerinle,ve bizlerle nice güzel yıllara:rendeer:
Yüzündeki gülümseme hiç solmasın:cat:
İyi ki doğdun.. :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Doğum günü kutlu olsun kardeşim:rendeer: Allah acı gün göstermeden nice yıllar nasip olsun.
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar,başarı merdivenlerini hızla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler,neşeni hiç yitirmezsin,sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle GÖKHAN...Doğum günün kutlu olsun :):rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogum günün kutlu olsun Gökhan.Sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara:rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Gökhancığım Doğum gününü kutlar nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.Tabikide Derya ile birlikte.:rendeer:

Doğum Günün Kutlu Olsun, Nice Mutlu, Sağlıklı, Huzurlu ve Derya'lı Yıllar Dilerim... :rendeer: :rendeer:

Ben de buradan kutlayayım o zaman :) Doğum günün kutlu olsun tekerin havada kalsın Gökhancıım :mrgreen: Derya ile birlikte nice senelere :rendeer:

MT sayesinde tanıdığım,hani bir deyim vardır ya 'adam gibi adam' işte öyle biri GKN..
Allah herşeyi gönlüne göre versin.

Ninjetinle,tek tekerinle,ve bizlerle nice güzel yıllara:rendeer:
Yüzündeki gülümseme hiç solmasın:cat:
İyi ki doğdun.. :)

Yaaaa ne güselll benide unutmamışsınız :p Çok duygulandım ne güsel bişey benimsenmek ve güzel dileklere dahil olabilmek :) Teşekkürler arkadaşlar :rendeer:

Geçen sene bugünlerde girdik birbirimizin hayatına... Kocaman 1 senede kocaman arkadaşlıklar dostluklar edindim kuzum sayesinde. Bi kere daha iyiki doğdun diyorum aşkıma iyiki seni tanımışım kuzum benim =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst