ben ve benim gibi bu fotoğrafı gören arkadaşlarında oradan geçerken olabilecek bir kazayı önlediniz...çok teşekürler... büyük sevap işlediniz::alkiis::
işte o zaman topic gece 12'yi görmez :queen:
2ay önce 50km hızla giderken böyle bir çukura girdim çıktım jantım çatladı, aman dikkat edin
Siriustan gelmiş haberlerde çıktı.
ben ve benim gibi bu fotoğrafı gören arkadaşlarında oradan geçerken olabilecek bir kazayı önlediniz...çok teşekürler... büyük sevap işlediniz::alkiis::
tıkasaydın bi kaç koli pambık ne var yani he şeyi de devletten beklememek lazım![]()
krater resmenn yuhh dedimm
Cennetlik adam vesselam.... :queen::queen::queen::queen:
tamam cukuru anladımda araba ne allaka hava mı atıyon şimdi millete :mrgreen:
Metehan abicim bu krateri belediyeye bildirdinizmi ??
bence aynen buraya eklediginiz gibi bide belediyeye atın.
geçenlerde metrobüsle ilgili bi durumu nerdeyse sövercesine mail attım iett ye hemen geri döndüler ve sanırım gereginide yapıyorlar...
abi KGB mesajı veriyorum...ajan hesabı...her an çökebilirim servetine yani...![]()
yok abi ben şoferim bilir bunu herkes...neyimize mercedes...tapusu bende değil...servet dediğin seninki gibi olacak...milyon dolar yatcak bankada...benim Yapı Kredi Beyazıd şubesi maaş hesabında 4 lira var...atm vermedi çekemedim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------
abi Beyaz Masa var evet oraya attım mail...Belediyemize göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan teşekkür ettiler dönecekler bana...:queen:
003' Alıntı:hacı neden kıskanıyosun...bak bi sevabımız oldu hayır duası aldık....![]()
aynı çukur armadanın önundeydi sanırım...