Eminönü Galata Köprüsündeki KRATER...

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
2ay önce 50km hızla giderken böyle bir çukura girdim çıktım jantım çatladı, aman dikkat edin
 
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
9
ben ve benim gibi bu fotoğrafı gören arkadaşlarında oradan geçerken olabilecek bir kazayı önlediniz...çok teşekürler... büyük sevap işlediniz::alkiis::
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
tıkasaydın bi kaç koli pambık ne var yani he şeyi de devletten beklememek lazım :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
işte o zaman topic gece 12'yi görmez :queen:

2ay önce 50km hızla giderken böyle bir çukura girdim çıktım jantım çatladı, aman dikkat edin

Siriustan gelmiş haberlerde çıktı.

ben ve benim gibi bu fotoğrafı gören arkadaşlarında oradan geçerken olabilecek bir kazayı önlediniz...çok teşekürler... büyük sevap işlediniz::alkiis::

tıkasaydın bi kaç koli pambık ne var yani he şeyi de devletten beklememek lazım :p

krater resmenn yuhh dedimm


:cat:

Cennetlik adam vesselam.... :queen::queen::queen::queen:

hacı neden kıskanıyosun...bak bi sevabımız oldu hayır duası aldık....:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
tamam cukuru anladımda araba ne allaka hava mı atıyon şimdi millete :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
Metehan abicim bu krateri belediyeye bildirdinizmi ??
bence aynen buraya eklediginiz gibi bide belediyeye atın.

geçenlerde metrobüsle ilgili bi durumu nerdeyse sövercesine mail attım iett ye hemen geri döndüler ve sanırım gereginide yapıyorlar...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam cukuru anladımda araba ne allaka hava mı atıyon şimdi millete :mrgreen:

abi KGB mesajı veriyorum...ajan hesabı...her an çökebilirim servetine yani...:p

yok abi ben şoferim bilir bunu herkes...neyimize mercedes...tapusu bende değil...servet dediğin seninki gibi olacak...milyon dolar yatcak bankada...:pbenim Yapı Kredi Beyazıd şubesi maaş hesabında 4 lira var...atm vermedi çekemedim...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

Metehan abicim bu krateri belediyeye bildirdinizmi ??
bence aynen buraya eklediginiz gibi bide belediyeye atın.

geçenlerde metrobüsle ilgili bi durumu nerdeyse sövercesine mail attım iett ye hemen geri döndüler ve sanırım gereginide yapıyorlar...


abi Beyaz Masa var evet oraya attım mail...Belediyemize göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan teşekkür ettiler dönecekler bana...:queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
abi KGB mesajı veriyorum...ajan hesabı...her an çökebilirim servetine yani...:p

yok abi ben şoferim bilir bunu herkes...neyimize mercedes...tapusu bende değil...servet dediğin seninki gibi olacak...milyon dolar yatcak bankada...:pbenim Yapı Kredi Beyazıd şubesi maaş hesabında 4 lira var...atm vermedi çekemedim...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------



abi Beyaz Masa var evet oraya attım mail...Belediyemize göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan teşekkür ettiler dönecekler bana...:queen:

metehan sana tekrar söyleyeyim bende senin gibi maaşla calışan biriyim inanmıyorsan bunu mck ve mert tede sorabilirsin benimde maaş hb da 625 tl var :cat::cat: ama arabamın resmini cekip koymuyorum ama senden kokan senin gibi olsun gel çok bakalım nekadar çökecen çürüm olsan düştügün yeri yakarsın
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
003' Alıntı:
hacı neden kıskanıyosun...bak bi sevabımız oldu hayır duası aldık....:)

hemen meseleyi sevap hesabına havale ettin.
kiminin parası kiminin duası hesabiyle şimdi halis ağa nın yakasına yapıştın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
doğrudur yalan borcun mu var bana...

hangi arabanın fotosunu koyacaksınki garajında motordan yer kalmıyor...neyse senin malın benim klavyemi yordu...Allah daha çok versin...ne diyim başka...
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Bu kraterlere (yanindaki ufak olanı da kattım) arkadaşım arabası ile girip 4 jantını da yamulttu,şimdi o günden geriye giderilememiş bir balans sorunu kaldı.... Belediye çalışıyor....
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
2010 yilinda kultur baskenti olacak Uzaylilari davet adina konmus olmasin o kraterler oraya metehanim?sonra yanlis anlamalara mahal vermeyelim...:mrgreen:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Önemli Not: Aşağıdaki mesajın mevcut konuyla bir alakası yoktur.

elif kametine hayran olduğum,
gece gündüz hayaline döndüğüm,
hep senin için boyun eğdiğim,
yoksa zaptedemez bu yerler beni.


halis yazınca gaza geldim. dayanamadım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2 gündür izinliydim...bakalım bu gece yine ziyaret edeyim son durumuna bakayım dilek kuyumun..:p
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Ya bu Deliği bende 2 gün önce gördüm Güzelim Motorumun üstünde ilk bu Belediye çukuruna küfür ettim buraya girseydim ön jant ezilmişti ben yamulmuştum of of of dedim walla :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst