Eminönü Galata Köprüsündeki KRATER...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehandrocan araba alırsam senin drahtörün peşindeyim bilesin. :cherry:


sen alırsın kanka...sende bu azim olduğu sürece...ulan heç kafan çalışmıyor evlendin barklandın halen motor sevdasındasın...motör serseri işi...bak yengeyi al arabada gezdir...deli danalar gibi bindiriyon bu kıyammette eziyet ediyon...şimdi bana name anlatırsın oda motoru seviyor diye ama yemezler...sevmiyo işte arabada paşa paşa elele gezmek varken napsın senin arkanda her çukurda doinkk doinnkk diye zıplamayı:queen: ah keltoş ahh yaşıyon ama dünyadan bihabersin...:p

sen heç homeland security deyi bişey duydun mu
bi ara sana bi kimlik gösterim çakma 0070 (007 nin hormonlusu)

bırak name yapma bana Allahın sözleşmeli memuru...:) kadroya geçde seni öyle sallayayım...:p

büyükşehir son hızla çalışıyor arkadaşlar. yazdıklarınız karalamaktan başka bir şey değil. biraz araştıralım rica edicem. bilmem kimin oğlu ve arkadaşalarına aktivitelrini gerçekleştirmek için bilmem nereyi tahsis etmek, bilmem hangi dernek yada bilmem ne oluşumu için bi yerlerde onlara özel hizmet sağlamak adına çok şeyler yapıyor( bu bilmem neleri özellikle yazmadım siyasete yada siyasi amacın neye hizmet ettiği belli olmasın diye ki zaten bunları bilen bilir).
şurda kırater burda çukur orda ne idüğü belirsiz bi şey varmış bırakalım bunları koskaca istanbul. hepimize tek tek yetişemezki birilerinin yeğeni yada oğlu olmadığımız sürece...

sen büyükşehere yoksa dilmi uzatıyorsun...keserlerrr...:p bu dünya ikiye ayrılır onlar için...ya onlardan olursun ya düşman...birde şu varki insan asla doymazmış...yani 1 milyor dolare servetin olsa onu 2 ye çıkarmak iiçin yaşarmış zenginler...e şimdi sen servetin malumken neden uğraşırsın belediye gibi bir baş belasıyla...bal tutup barnağını yalıcan tabi...Gürtunayı neden harcadılar onu anlamış değilim...neyse siyasete girmeyelim malum yasak forumda...

abicim.. teşekkürler.. yarın öğlen gibi karaköye gidicem ve ağırda bir çanta olucak yanımda.. muhtemel bir kazayı, hatta taklayı, hatta uçmayı önledin... :farao: benden ibb'ye kucak dolusu selam... :farao:

bir yol daha var kullandığım.. aslında buraya resmini çekip koyucaktım.. merterden aksaraya giderken topkapı (tramvay'lı) tüneline girerken asfaltta garip bir demir parçası var.. bi kere sağa sola savurdu motorumu ama toparladım.. orasıda çok sakat bi yer.. resmini koyucam görürsünüz...

bu arada mercedes'in güzelmiş.. :)



---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------



kesinlikle katılıyorum sana.. :cat: altımdaki motor yada araba olsun farketmez.. o yola çıkarken sol bariyere yapışık gidiyorum. gözüm hep sağ arkada :)

aman kanka dikkat et makinan gt 250 r...en çok sen etkilenirsin...Allah muyhafaza tutamazsın gidonu o çukur bitirir ss makinayı...(çakmada olsa):p



vayyyyyy:)
gardaşım benim mercedese biniyorsun demek, helal olsun yakışır:cat:

kanka bu mersedesin toplu taşıma aracı...bakm abi numarası yok sadece arması var...İETT nin yandan yemişi amac yani...bu arada dün bi Rus işadamı aldım...bana 25 lira fişekledi rehber sunum yapan kıza 50...baooo:queen:

sana sorarım anayın babayın elini öpsen sana paramı verir yoksa olm hayırdır bi yeremi gidiyon diye sorarmı...:queen:

iycene cıvıttılar sanki..

biz alıştık kanıksadık...

YİNE NOKTA ATIŞI YAPMIŞSIN KANKA AMA ORASI RASTGELE BİR ÇUKUR DEĞİL, amatör dalgıçlar orada öğreniyormuş dalmayı... ben dalanın yalancısıyım :p

hacı bide Mariana çukuru var bilirmisin...:p

Zaten köprü de asvalt denilen şey kalmamışki,her tarafı çukurlar ve tümsekler oluşmuş.
Bu arada bunun onarımı, belediyeyemi yoksa karayollarına mı düşer bilmem ama, yapılmasını bir an önce isterim.

işi bir yanıda o bölge EMinönü Galata...en çok turist çeken bir bölge...hadi kendimizden utanmayız kendimizi biliriz en azından yabancıların gözünü boyasak yamalı bir yolla...ama zihniyetimizi bildikleri için yola havaya bacaya bakmazlar doğru..Hangi Almanla konuşsam Almanyanın içine Türklerin resmen sıçtığını söylüyor...Özellikle Berlinde tam bir Türk işgali varmış...bende diyorumki neden milliyetci değilsiniz...sağcı olun...aldınız medeniyet demokrasi diye içinize tüm ırklardan...bozulmanız gayet doğal normal diyorum...go home Türk diyorum adamlar coşuyorlar vondebahhh diyorlar valla...:queen:ne demekse...

coq ve izremzi abi iyi okusunlar...onlar üzerine alınmasınlar...orada Türklüğü yeakışmayacak hareketler yapan kaba medeniyetten uzak şekilde yaşayan kara çarşafa dolanmış peçeli zihniyete diyorum...ki dinimizde Kara Çarşafın yerinin olmadığını El Ezher Üniversitesinin rektörüde açıklamış bu hususta bir fetva yayınlayacağını deklare etmiştir...neyse siyasi ve toplumsal konulara girmeyelim...ama ben bir Alman İngiliz veya Fransız Siyasetci olsam çoğu yabancıyı sınırdışı ederim...topraklarıma dahi sokmam...Fransa merkez ve banliyöleri bu hususta yeteri kadar sıkıntılı...Polonyalı muslukcuya kurban olam...adamlar en azından saf köylü...Bu arada Kuzey Londradaki Türk mafyasından eeroin tacirlerinden hiç bahsetmeyeyim...alayı Kürt zaten...ama Kürt ve Türklerin elele içine ettikleri bir memleket varsa buras kesinlikle Avrupadır...

Herifler mıcıra o kadar düşük oranda asfalt(yani zift ama doğrusu asfalt) ekliyorlar ki her yağmurda çözülüyor yollar..
Neticede gelsin çukurlar..

ama eğer gerçek krater hatta göktaşı yağmuruna uğramış bir asfalt istiyorsanız Beykoz ormanlarına doğru gaz açın derim..

Ben ömrü hayatımda bu kadar çukurlu bir yol görmedim..Yani bilerek açılsa bu kadar olur..Şaka gibi bir yol..Haliyle gözden ırak olan gönülden de ırak olmuş oralarda..


ama bi saniye İsfalt sırf bu karışımın formülü için bir annnesi muhtereme 3.8 milyon euro ödedii...hatırladınmı Kepenek olayını...

Serdar Kepenek kim?


İsfalt`ın danışmanlık hizmeti aldığı Eurasfalt Şirketi`ne verilen paranın nereye gittiğinin açıklanmasını isteyen Kılıçdaroğlu şöyle devam etti: `Bu şirketin ortaklarından biri de Serdar Kepenek. Kim bu Serdar Kepenek? Sayın Topbaş`a soruyorum. O ise `Biz işimize bakarız`diyor. Biz ne işler çevirdiğini biliyoruz. O tür işlere bakanları biz masaya çekmeye çalışıyoruz. Danışmanlık hizmeti neden Eurasfalt Şirketi`nden alındı? Serdar Kepenek`in asfalt konusundaki bilgisi nedir? İstanbul`un asfaltını görüyorsunuz. Ben 3 milyon 785 bin euronun hesabını istiyorum. Asfalt konusunda acaba hangi gezileri yapmışlar?`



Hocam bi eğilip baklsaydın içinde yaşayan falan warmı
saddam maddam çıkar çukurdan neme lazım
(az önce google earth den bile baktım direk göze çarpıyo delik)

balık yüzdürülür burda:)

usta mikroorganizma olabilir...Sayın Başkanın muhterem yandaşları burada klonlanıyor olabilir...

vidanjör çukuru mübarek...

bu yağışlar alt yapı eksiklerini yeniden göstermeye başladı bizlere...

Hor görme çukuru...:p

Temmuz 2008'de bende böyle bir konu açmıştım. Ankara'nın yoğun trafiğe sahip bir bölgesinde şunun gibi irili ufaklı 3 delik vardı

hpim1285pu2.jpg


Büyükşehir Belediyesini aradım, topu Yenimahalle Belediyesine attı.Orayı aradım, bizim bölgemizde ama sorumluluğu Karayollarına ait dediler. Orayı aradım derdimi anlatacağım kişiye ulaşamadım.

Deliklerin kapanması 5 hafta sürdü. Bu süreçte onlarca araç çeşitli hasara uğradı.

evet bir delikte burada MAslak Atatürk Sanayi sitesinde vardı...

bende açmıştım bir topac...buda bizim deliğimiz aga...:queen:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...l-cukurlarini-dinliyorum-gozlerim-kapali.html

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Önce hafiften bir rüzgâr esiyor;
Yavaş yavaş sallanıyor
Yapraklar, ağaçlarda;
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Sucuların hiç durmıyan çıngırakları
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Kuşlar geçiyor, derken;


Ahhh Orhan Veliii ahh hep kuşları böcekleri dinledin...çukurları tümsekleri heç görmedin...:p


Evet arkadaşlar anketimize katılmak için forum üyesi olmak yeterlidir...şimdi merak ediyorum bu nedir...


A) Kuyu...:p

B) Çukur ...:p

C) Zararsız kendi halinde bir Delük...:p

D) Petrol Arama İstasyonu...:p





yav hadi bişey olmasada lastiği yarar bu....:pale:arabaya olmasada motöre dehlikelü..:pale:


ulan yolun ortasında bunun ne işi var...bu nasıl bir melmeket...bu nasıl bir şeher...bu nasıl bir Istanbıl...bu nasıl karayolları...bu nasıl TC ülenn...:p

Maslak 2.Kısım Atatürk Sanayi Sitesinde Polaris Plazaya işim düştü...BOSCH ta bir müşterimiz vardı...neyse şirket aracını değilde motosikletimi kullanmayı tercih ettim...ula tam geldim ne görem yolda bi delük...zor kaçtım valla...kaçarkende karşı şeride daldım tabi...karşıdan gelen yavaşlamasa vuracam kafadan...:p

hani insanoğlu merakda ediyor madem yol ortasında bir delük var o ne...bakıyom bakıyom bulamadım valla...içinde bişiler var ama ne...

İstanbıl Olimpiyat kenti Kültür kenti olsun falan diyorlar...bende onlara burdan büyük harflerle cevap yazıyorum...NAHHHH olurrr...:queen:


sen bu çukurlamı gircen AB ye zırtolar...sizi bu makamlara getirenler utansın...

gece vakti dalsam buna kesin düşürür denge bozar...suçumuz nekine bizim...kim vercek hesabını...Allahınızdan bulun İstanbulu seyreden yöneticiler...





















Ne de olsa İstanbul Büyükşehir Belediyesi; onlara ufak çukur yakışmaz tabi :cherry:

bu güzeldi valla...:p:cat:

mete kankam yazın onca yol yürüyüp denize gitmene gerek yok hizmet ayağına gelmiş sende tepiyorsun alıcaksın şezlongunu,mayonu buz gibi biranı,tadını çıkarıcaksın,insanları anlamıyorum çok nankör oluyorlar ya:p


ama abi ben o suyu taşırabilirim...aslında var ya protesto babında burası hazu hesabı bunu yapabilirsin sesde getirir...medya zaten böyle şeyleri pek sever...düşünsene akşam haberlerinde ben ve şortumla...aslında iğrenc...:queen:
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
senin havyar teknenin plakasının harf takımının dizilişi nedir ??? :p
Ruslar la ne alıp veremediğin var senin ???? :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
senin havyar teknenin plakasının harf takımının dizilişi nedir ??? :p
Ruslar la ne alıp veremediğin var senin ???? :queen: :queen: :queen:

aaa evet...Da Vıncı şifresini çözdün valla kanka...:queen:

ulan biz ne salak ajanlarız...eee sovyetler çöktü böyle olduk...:p

trafik tescilin işgüzarlığı...kıyak olsun diye kagebe vermişler suçumuz nekine...
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Türkiye işte O nasıl bi çukurdur yav oranın kapatılması için illa büyük bi hasar veya can kaybının olması lazım.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
abi plakan bombaymış!!

kgb_ussr.jpg


Zaten makinanın önünde çekildiğin fotolarda bi ajan havası var!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
öyle diyosunda bu polislerinde tikkatini çekiyor...ceza yazması en güzel akılda kalıcı plaka...


:p niçın plakam BC 6984 falan değill...:salut:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
karınca aqua marina. yüzme komplexi ve su oyunları İ.B.B tarafınca hizmete sunulmuştur.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
enduruları kapıp geliyoruz. (büyük şehir belediyesine mail atacağım galata köprüsünü ulaşıma kapasın ofrood yarışlarına burada hazırlanırız :p)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
karınca aqua marina. yüzme komplexi ve su oyunları İ.B.B tarafınca hizmete sunulmuştur.

Erkeklere kapalı...Haşema ile girilcek ama...:queen:

enduruları kapıp geliyoruz. (büyük şehir belediyesine mail atacağım galata köprüsünü ulaşıma kapasın ofrood yarışlarına burada hazırlanırız :p)

en baba enduroyu gömer abicim...denge bozar bu...kara toprağın gözünü sevem ben...:p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
vala mete abi büyük konuşmayimde o çukura düştüğümü hayal ediyorumda soluğu direk o tatlıcıların öünde alırım gitmeden öce aklıma gelen bütün tv kameralarını oraya toplarım camı çerçeveyi dökerim aşağı. birton yayğara yaparım azımın burnumun kanını silmeden hemde
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vala mete abi büyük konuşmayimde o çukura düştüğümü hayal ediyorumda soluğu direk o tatlıcıların öünde alırım gitmeden öce aklıma gelen bütün tv kameralarını oraya toplarım camı çerçeveyi dökerim aşağı. birton yayğara yaparım azımın burnumun kanını silmeden hemde

valla benden bekle öyle bir tavır...ama dağıtmak için değilde yemek için...:p ama pahalı abicim...valla Topbaşın adamları bitirir ...başta evinin önünde bi çalışma başlar...sokak tamamen kazılır ola ki düşesin diye...sonra iski falan derken pes edersin...:p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
valla ben yayğarayı 70milyona seyrettirdikten sonra isteyen istediğini yapsın
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
sanırım siz adamlar tatlı işi yapıyor diye kendilerini de baklava gibi adamlar sanıyorsunuz. alırlar adamı içeri bir güzel baklava deseni verirler, tabi birinin canı sıkılıp sütlü nuriye şekli vermek istemez ise.
bu kadar tatlı konuştuk canım hanım göbeği çekti ama ismi değişmişti bunun ya yeni ismini bilen yazsın surduk yere tatlıcıda dayak yemeyelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Temmuz 2008'de bende böyle bir konu açmıştım. Ankara'nın yoğun trafiğe sahip bir bölgesinde şunun gibi irili ufaklı 3 delik vardı

hpim1285pu2.jpg


Büyükşehir Belediyesini aradım, topu Yenimahalle Belediyesine attı.Orayı aradım, bizim bölgemizde ama sorumluluğu Karayollarına ait dediler. Orayı aradım derdimi anlatacağım kişiye ulaşamadım.

Deliklerin kapanması 5 hafta sürdü. Bu süreçte onlarca araç çeşitli hasara uğradı.

aynı çukur armadanın önundeydi sanırım...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bırak delikleri kendi halinde yaşasın.... Ne güzel işte..Su birikintisi olmaz.... :p

Hep arızalar sana mı denk geliyor?.. Sende bir arıza olmasın sakın..?..:bounce:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
bahsedilen asfalt kalitesiz olsaydı belirli bir yerde değil yolun tamamında o koca deliklerden meydana gelirdi.
yolun belirli yerlerinde böyle çukurların olması son derece normal. alttan kayan kum çakıl toprak vs her ne varsa onun yer değiştirmesi sonucu açılır böyle çukurlar.
olay şudur.
çukurun açılması mı tartışima konusu yoksa kapanmaması mı

Bence çukurun açılması her kul işi gibi arıza vermesi normal. müdahalenin olmaması ya da oldukça geç olması anormal.
yani çukuru göze sokup suçu belediye başkanına atmakta bir anlam çıkartamadım. siyaset yapmayalım. yapılacaksa alasını yaparım. topaçı kitletmeyelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst