Eminönü Galata Köprüsündeki KRATER...

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
meil attım istanbul belediye ve kara yolları fen işlerine belki faydası olur
:)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
Ben de geçen gün yağmurda, Moda'da tramvay hattında az kalsın düşüyordum. Motorun ön tekeri, demir ray üstünde kaydı. Belediyeye sövdüm tabi. Ama beterin beteri varmış.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
her sabah erken vakitte kullandığım bir yol. gerçi yağmur sebebiyle 4 gündür motorla gelmiyordum işe sanırım yeni oluşmuş bir krater:) uyarın için sağol. dikkat edeceğim. inşallah düzeltmişlerdir.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben de geçen gün yağmurda, Moda'da tramvay hattında az kalsın düşüyordum. Motorun ön tekeri, demir ray üstünde kaydı. Belediyeye sövdüm tabi. Ama beterin beteri varmış.

Tramvay hattına motorlu taşıt girmesi yasak diye biliyorum..
Hemzemin yerlerde de raylar farklı zaten..
Yani belediyeyle alakası yok bunun..
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
Tramvay hattına motorlu taşıt girmesi yasak diye biliyorum..
Hemzemin yerlerde de raylar farklı zaten..
Yani belediyeyle alakası yok bunun..

Kadıköy meydanından Moda'ya dönülen yerde, tramvay ve araç trafiği birlikte gidiyor. Benim kaydığım yerde, asfalt çökmüş, ray yukarı çıkmış böylece. Yağmur da olunca, bir an için motorun kontrolünü kaybettim işte..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu sabah tekrar fotoğrafladım...bizim çukura geçici çözüm bulmuşlar...ama bişeye benzemiyor...:p onunda ömrü 3 gün...:p


yanında yavru çukurlar oluşmuş...onlar büyüyor devraldılar bayrağı...

Kadir Topbaş vatandaşa demiş ki...Çukurun doldurulduğuna inanıyorsunda yavruladığına neden inanmıyorsun...:queen:








buda ellerinizden öper Çağlayan Meydanındaki emmoğlusu oluyor...bu sabah çektim...:)




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst