- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
meil attım istanbul belediye ve kara yolları fen işlerine belki faydası olur

Moderatör tarafında düzenlendi:
Ben de geçen gün yağmurda, Moda'da tramvay hattında az kalsın düşüyordum. Motorun ön tekeri, demir ray üstünde kaydı. Belediyeye sövdüm tabi. Ama beterin beteri varmış.
Ben de geçen gün yağmurda, Moda'da tramvay hattında az kalsın düşüyordum. Motorun ön tekeri, demir ray üstünde kaydı. Belediyeye sövdüm tabi. Ama beterin beteri varmış.
Tramvay hattına motorlu taşıt girmesi yasak diye biliyorum..
Hemzemin yerlerde de raylar farklı zaten..
Yani belediyeyle alakası yok bunun..




çağlayandan geçtin, direksiyonu kırıp 2 dakka uğramadın değil mi?buda ellerinizden öper Çağlayan Meydanındaki emmoğlusu oluyor...bu sabah çektim...![]()