[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Güzel gezi olmuş Kadirin talihsiz olayı dışında
Sizleri benim mahallemde görünce kıskandım valla
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029

bak orjınali bu ne kadarda guzel cıkmış manzara harıka zeliş harıka ben harıka hava guzel bu karede kıymetli arkadaşımız zelişe kattığı guzellıkten dolayı teşekkür ederım kendısine o bence gercek bır motosıklet ve doğa sevdalısı bır insan inşallah yakında kendisi kendi motosıkletıyle eğitimli bir sekılde aramızda olacak o gunlerın hayırlısı ile gelmesını kendisine temenni edıyorum cok teşekkürler zeliş:cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel gezi olmuş Kadirin talihsiz olayı dışında
Sizleri benim mahallemde görünce kıskandım valla
Sana baktık yoktun be abi.:cat:
len yeni cilalamıştır motoru ondan çıkmaz budaha ...ben idda ediyorum 1000 rr mayısa kadar garajdan çıkmaz abicim...varmısınız bahse...:p

İddia ya girmem olm Çok doğru bir laf söyledin .:cat:Adam temizlerken bile full grenajları söküyor. Ne kadar cins değilmi.:p:queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Çok şey kaçırdın Çakma su motorcusu.:cat:
yok be abi sarmazdı beni bu hava,
üzülmedim gelmediğime...
len yeni cilalamıştır motoru ondan çıkmaz budaha ...ben idda ediyorum 1000 rr mayısa kadar garajdan çıkmaz abicim...varmısınız bahse...:p
sen öyle san...
Sana baktık yoktun be abi.:cat:


İddia ya girmem olm Çok doğru bir laf söyledin .:cat:Adam temizlerken bile full grenajları söküyor. Ne kadar cins değilmi.:p:queen:

getir seninkinide temizleyeyim canım benim...
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Abi siz hızı aldınız durmassınızzzzz
Bu sene küçük büyük organizasyonlarda hiç durmadiki
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
Hava güzeldi ama pazar günü sabahın köründe uyanmak güzel degildi,
Kahvaltı güzeldi ,yürüş güzeldi, canımın sıkın oldugunu görüp her birinizin teker teker gelip neyin var selma diye sormanız düşünmüş olmanız güzeldi teşekür edrim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst