[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
222494.jpg


Cadı Abla'm benim kıyamam ben sana:salut::mrgreen:

CADI daki masumluğa bak resmen küçük EMRAH (bayan versionu...)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:56 PM ----------

Bence Çağlanın yanındaki ki aha cadı.:cat::cherry:

tanımadığım için yorum yapamayacam ama CADInın CADI lığını iyi bilirim...:queen:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
snaken tepeden fotoğraf çektiğimiz yer hakkında sedat pekerin villası diye bahsetmişti. kartalın önünde foto çekmeye felan kaltık. olmadı zaten forumda fotolarda var. havuzun ortasındaki vazo onunde çekti bazı arkadaşlar. biraz bakınınca hakikaten adamın villasının bahçesinde gezmiişiz yahu. bu arada organize işlerdeki müslüm denen bir hıyar varmış esprisine kurban gitmediğimize dua ettim . . aha da link. arka planda malum kartal. http://www.sedatpeker.com/galeriler.php?id=2&img=4
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
snaken tepeden fotoğraf çektiğimiz yer hakkında sedat pekerin villası diye bahsetmişti. kartalın önünde foto çekmeye felan kaltık. olmadı zaten forumda fotolarda var. havuzun ortasındaki vazo onunde çekti bazı arkadaşlar. biraz bakınınca hakikaten adamın villasının bahçesinde gezmiişiz yahu. bu arada müslüm denen bir hıyar varmış esprisine kurban gitmediğimize dua ettim . . aha da link. arka planda malum kartal. http://www.sedatpeker.com/galeriler.php?id=2&img=4

dostum yakalanmadık işte bence kapatalım o konuyu...:)
ille burada ele vereceksin beni..bak inanki uykularım kaçıyo ona göre :)
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
korkut çağlanın yanındaki kim olabilir,
kendisi gibi cadı:pr:

Sence hangisi daha cadı.:cherry:

oylamaya sunalım:cat:

Bence Çağlanın yanındaki ki aha cadı.:cat::cherry:

tanımadığım için yorum yapamayacam ama CADInın CADI lığını iyi bilirim...:queen:

Siz Hala Neyi Tartışıyorsunuz? :mrgreen:

Kaç Tane CADIMIZ var?

Dikkatli Bakıyormusunuz?

Bi Daha Bakın...

 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
biri benimi çagırdı? :bounce:
ben o fotograftaki tek cadıyım... yanımdaki arkadaşın neoldugunu bilemem. korkut sanırım en yakın sen ilgilendin onunla bu sebeple senin görüşün önem kazanıyo burda... :bounce: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 PM ----------

fotograflar çok güzel herkese teşekkürler
temellll erayı bütün gün taşıdıgın için onun adına ben teşekkür ediyorum sana. sayende çok sevdiğimiz arkadaşımız bizimle olabildi sagol :rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
fotograflara bakmış fakat yorum yazmamıştım :mrgreen:

güzel geçmiş gününüz


Kadir geçmiş olsun :pale:
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
CADI daki masumluğa bak resmen küçük EMRAH (bayan versionu...)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:56 PM ----------



tanımadığım için yorum yapamayacam ama CADInın CADI lığını iyi bilirim...:queen:

cadının yanındaki beterböcek allah şerrinden korusun :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
fotograflara bakmış fakat yorum yazmamıştım :mrgreen:

güzel geçmiş gününüz


Kadir geçmiş olsun :pale:

evet çok güzeldi çok eglendik. tüm dostlar birlikteydik nasıl kötü geçebilirki :cherry:
umarım sizinde gününüz güzel geçmiştir aygülcüm :cat:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Kadir geçmiş olsun :pale:

saol aygül..

cadının yanındaki beterböcek allah şerrinden korusun :rendeer:

bak doğru açıdan bakmış..

evet çok güzeldi çok eglendik. tüm dostlar birlikteydik nasıl kötü geçebilirki :cherry:
umarım sizinde gününüz güzel geçmiştir aygülcüm :cat:

aynen öyle.. bu kadar güzel insan bir aradayken kötü geçmesi mümkün mü..
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
ben derim ki senin açın çok yanlış çoook.. demedi deme ibrahim.. o açı ters açı.. bizim cadımız bi tane.. :rendeer:

ibrahim kim yaa :)
abicim çakma cadıyla yan yana getirdimki orjinalliği çıksın ortaya...
kıymeti bilinsin cadımızın diye...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst