- Katılım
- 23 Mar 2009
- Mesajlar
- 2,946
Estafurullah abi layt mayt hayır öle bir şey yok.. :cat::rendeer:Hem Temeli severim ben Dimi... Temelciğim.:cherry:
Sence hangisi daha cadı.:cherry:
oylamaya sunalım:cat:
Estafurullah abi layt mayt hayır öle bir şey yok.. :cat::rendeer:Hem Temeli severim ben Dimi... Temelciğim.:cherry:
Sence hangisi daha cadı.:cherry:
![]()
Cadı Abla'm benim kıyamam ben sana:salut::mrgreen:
Bence Çağlanın yanındaki ki aha cadı.:cat::cherry:
snaken tepeden fotoğraf çektiğimiz yer hakkında sedat pekerin villası diye bahsetmişti. kartalın önünde foto çekmeye felan kaltık. olmadı zaten forumda fotolarda var. havuzun ortasındaki vazo onunde çekti bazı arkadaşlar. biraz bakınınca hakikaten adamın villasının bahçesinde gezmiişiz yahu. bu arada müslüm denen bir hıyar varmış esprisine kurban gitmediğimize dua ettim . . aha da link. arka planda malum kartal. http://www.sedatpeker.com/galeriler.php?id=2&img=4
korkut çağlanın yanındaki kim olabilir,
kendisi gibi cadır:
Sence hangisi daha cadı.:cherry:
oylamaya sunalım:cat:
Bence Çağlanın yanındaki ki aha cadı.:cat::cherry:
tanımadığım için yorum yapamayacam ama CADInın CADI lığını iyi bilirim...:queen:

abi siz adamı ipe götürürsünüz:mrgreen:
Benim oyum yeni üyeye.:cherry:
Gerekirse evet.. :bounce:
seni oyum oyum oyarım.. :mrgreen::mrgreen:
CADI daki masumluğa bak resmen küçük EMRAH (bayan versionu...)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:56 PM ----------
tanımadığım için yorum yapamayacam ama CADInın CADI lığını iyi bilirim...:queen:
fotograflara bakmış fakat yorum yazmamıştım :mrgreen:
güzel geçmiş gününüz
Kadir geçmiş olsunale:
Kadir geçmiş olsunale:
cadının yanındaki beterböcek allah şerrinden korusun :rendeer:
evet çok güzeldi çok eglendik. tüm dostlar birlikteydik nasıl kötü geçebilirki :cherry:
umarım sizinde gününüz güzel geçmiştir aygülcüm :cat:
CADI daki masumluğa bak resmen küçük EMRAH (bayan versionu...)
ben derim ki senin açın çok yanlış çoook.. demedi deme ibrahim.. o açı ters açı.. bizim cadımız bi tane.. :rendeer:
evet çok güzeldi çok eglendik. tüm dostlar birlikteydik nasıl kötü geçebilirki :cherry:
umarım sizinde gününüz güzel geçmiştir aygülcüm :cat: