- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Hava güzeldi ama pazar günü sabahın köründe uyanmak güzel degildi,
Kahvaltı güzeldi ,yürüş güzeldi, canımın sıkın oldugunu görüp her birinizin teker teker gelip neyin var selma diye sormanız düşünmüş olmanız güzeldi teşekür edrim.
:rendeer::rendeer::rendeer: