[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
len yürü git.. o viraja sen girseydinde görseydim.. hangi kazam pilotaj hatası?

sayıyorum

1- kaldırıma yanladım (arkamdan gelen ve sıkıştıran aracın kaportasına oturmak istemedim o an.. canım kaldırım çekti)
2- servis aracına para verdim geri geri gelip beni altına al diye..
3- birileri bana 1 nisan şakası yapmış ıslak zemine yağ dökerek bende unuttum orda şaka yapacaklarını..

evet evet .....tabi cnımmmm..ben plotaj hatasımı dedim len...ama ne hikmetse işte...:cat::pale::p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Çok güzel bir gezi olmuş.Herkesin eline koluna ayapına cc'sine sağlık:rendeer:
Bu arada kaza yapan arkadaşada geçmiş olsn..:rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
len yürü git.. o viraja sen girseydinde görseydim.. hangi kazam pilotaj hatası?

sayıyorum

1- kaldırıma yanladım (arkamdan gelen ve sıkıştıran aracın kaportasına oturmak istemedim o an.. canım kaldırım çekti)
2- servis aracına para verdim geri geri gelip beni altına al diye..
3- birileri bana 1 nisan şakası yapmış ıslak zemine yağ dökerek bende unuttum orda şaka yapacaklarını..
:queen::queen::queen:
evet evet .....tabi cnımmmm..ben plotaj hatasımı dedim len...ama ne hikmetse işte...:cat::pale::p
:queen::queen::queen:
Anca Gülerim.:queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029



bır haftada luna park gezisi yapalım ne dersınız:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Temelle yazışmalarınıza Gülerim dedim len başka bir şey arama laf kaptırma.:cat:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
becerebilirsem bi fotoda benden olsun...
bu sırada teessüf ederim sinan abi sana..nasılda kendi yerine zelişi montajlayıp koymussun buraya yaaa :) arkadaşlar bu adam benim yuvamı yıkmaya çalışır :) resmin orjinalini yayınlıyorum...

böyle bir resim yokkk....
[URL = http://img3.imageshack.us/i/222527.jpg/] [/ img] [/ URL http://img3.imageshack.us/img3/9876/222527.jpg]


orijinali aşağıdakidir arkadaşlarr....
[URL=http://img202.imageshack.us/i/222527copy.jpg/][IMG]http://img202.imageshack.us/img202/9918/222527copy.jpg[/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
becerebilirsem bi fotoda benden olsun...
bu sırada teessüf ederim sinan abi sana..nasılda kendi yerine zelişi montajlayıp koymussun buraya yaaa :) arkadaşlar bu adam benim yuvamı yıkmaya çalışır :) resmin orjinalini yayınlıyorum...




Koptum abi şuraya bak Askon ne hal bu abicim :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029


ah be mehmet kardeşim okadar sana söyledık hap kullanma dıye işte sonuçları boyle olur
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
:queen: süperr resim sinan abi :) ellerine sağlık.. bak bide ağzımdaki sigarayı alıp topitop montajlamış yaaaa :) abi yapma bunu ltf :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst