- Katılım
- 6 Ocak 2009
- Mesajlar
- 6,890
len yürü git.. o viraja sen girseydinde görseydim.. hangi kazam pilotaj hatası?
sayıyorum
1- kaldırıma yanladım (arkamdan gelen ve sıkıştıran aracın kaportasına oturmak istemedim o an.. canım kaldırım çekti)
2- servis aracına para verdim geri geri gelip beni altına al diye..
3- birileri bana 1 nisan şakası yapmış ıslak zemine yağ dökerek bende unuttum orda şaka yapacaklarını..
evet evet .....tabi cnımmmm..ben plotaj hatasımı dedim len...ama ne hikmetse işte...:cat:




