[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
dscf0128i.jpg

dscf0130z.jpg

dscf0133mx.jpg

dscf0139a.jpg

dscf0149x.jpg

dscf0152eh.jpg

dscf0167.jpg

dscf0168p.jpg

dscf0174rv.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029










---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:29 AM ----------






 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Çok güzel bi gezi oldu..yağmura yakalanmamamızda büyük şanstı..Katılan herkese ayrı ayrı teşekkürler..Kadircim tekrar geçmiş olsun..resim çeken arkadaşlarında ellerine sağlık..Resimleri tek tek kontrol ettim bu sırada herkesin gözleri çıkmış fotolarda :) sorun yok :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Seher'e Cumartesi günü koruma ekipmanları aldık sırf bu geziye katılabilelim diye.
Kutlamak için aynı günün akşamı bahaneyle Çamlıca'ya gittik. Sanırım ne olduysa orada oldu.

Sabah bir kalktık ikimizde de kulak-burun-boğaz iptal. :cyclopsan Hala atlatabilmiş değiliz, siz gezideyken biz nane, limon, çorba ne varsa talimliyorduk. :pale:

Gelemediğimiz için kusura bakmayın. Fotoları görüntüleyemiyorum, akşam evde bakarım artık.
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Öncelikle Güzel başlayan ve Güzel biten bir Gündü.. Katılan bütün arkadaşlara teşekkürlerimi bildiririm.. hepinizin yüreğine sağlık.. fotoğraf çeken arkadaşlar sizler bu geziyi ölümsüzleştirdiniz sizlerede teşekkürler.. Yapmış olduğum kaza bile bu gezinin keyfini kaçırmadı..

En başta bu geziyi düzenleyen, durmadan oraya buraya koşturan KuYuCaDıSı'na..
Motorumu toparlayıp benimle ilgilenen arkadaşların hepsine..
Mangalla ilgilenip etleri pişiren Gürkan ve Ayfer'e..
Motorum olmadığı için beni evime kadar bırakan Helim'e
Bizleri bu gezide yalnız bırakmayan herkese..

Sonsuz Teşekkürler.. :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Öncelikle Güzel başlayan ve Güzel biten bir Gündü.. Katılan bütün arkadaşlara teşekkürlerimi bildiririm.. hepinizin yüreğine sağlık.. fotoğraf çeken arkadaşlar sizler bu geziyi ölümsüzleştirdiniz sizlerede teşekkürler.. Yapmış olduğum kaza bile bu gezinin keyfini kaçırmadı..

En başta bu geziyi düzenleyen, durmadan oraya buraya koşturan KuYuCaDıSı'na..
Motorumu toparlayıp benimle ilgilenen arkadaşların hepsine..
Mangalla ilgilenip etleri pişiren Gürkan ve Ayfer'e..
Motorum olmadığı için beni evime kadar bırakan Helim'e
Bizleri bu gezide yalnız bırakmayan herkese..

Sonsuz Teşekkürler.. :rendeer:

Len bize bir şey yokmu:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst