off off fotolara bak.
Öncelikle Güzel başlayan ve Güzel biten bir Gündü.. Katılan bütün arkadaşlara teşekkürlerimi bildiririm.. hepinizin yüreğine sağlık.. fotoğraf çeken arkadaşlar sizler bu geziyi ölümsüzleştirdiniz sizlerede teşekkürler.. Yapmış olduğum kaza bile bu gezinin keyfini kaçırmadı..
En başta bu geziyi düzenleyen, durmadan oraya buraya koşturan KuYuCaDıSı'na..
Motorumu toparlayıp benimle ilgilenen arkadaşların hepsine..
Mangalla ilgilenip etleri pişiren Gürkan ve Ayfer'e..
Motorum olmadığı için beni evime kadar bırakan Helim'e
Bizleri bu gezide yalnız bırakmayan herkese..
Sonsuz Teşekkürler.. :rendeer:
Ömer fotolar için sağol:rendeer:
Sen nerdeydin len niye gelmedin:farao:
malum sebepler başkanım...
Len bize bir şey yokmu:silent:
Sen ayrısın canım benim.. gezi boyunca motorunu paylaştın benimle.. gerek artçı olarak gerek pilot olarak..
Sana ayrıca teşekkür ediyim dedim.. :rendeer: