Açıkla len o zaman içimde şimdi merak uyandı .![]()

süper montaj...
Çok şey kaçırdın Çakma su motorcusu.:cat:
Sana baktık yoktun be abi.:cat:Güzel gezi olmuş Kadirin talihsiz olayı dışında
Sizleri benim mahallemde görünce kıskandım valla
len yeni cilalamıştır motoru ondan çıkmaz budaha ...ben idda ediyorum 1000 rr mayısa kadar garajdan çıkmaz abicim...varmısınız bahse...![]()
Sana baktık yoktun be abi.:cat:
İddia ya girmem olm Çok doğru bir laf söyledin .:cat:Adam temizlerken bile full grenajları söküyor. Ne kadar cins değilmi.:queen:
Kısmet olmadımı olmuyor be Korkut en basit bir anlatımla![]()
Kısmet olmadımı olmuyor be Korkut en basit bir anlatımla![]()
Bir dahaki sefere abi inşallah.:cat:
İnşallah birdahakine![]()
yok be abi sarmazdı beni bu hava,Çok şey kaçırdın Çakma su motorcusu.:cat:
sen öyle san...len yeni cilalamıştır motoru ondan çıkmaz budaha ...ben idda ediyorum 1000 rr mayısa kadar garajdan çıkmaz abicim...varmısınız bahse...![]()
Sana baktık yoktun be abi.:cat:
İddia ya girmem olm Çok doğru bir laf söyledin .:cat:Adam temizlerken bile full grenajları söküyor. Ne kadar cins değilmi.:queen:
mayıstan önce olmaz ama hayırlısı...![]()
Büyük organizasyonlar olmaz ama daha küçük bir şeyler yapılır sanırım.:cat:
o başka...zaten küçük organizasyon bizde hiç bitmez
ben şile tarafına bi gezi den bahsetmiştim sadece...
Sağol Hasanım ben seneden seneye temizliyorum :rendeer:getir seninkinide temizleyeyim canım benim...
o başka...zaten küçük organizasyon bizde hiç bitmez
ben şile tarafına bi gezi den bahsetmiştim sadece...
ben gelemem motorum yok :farao: artçı gelipde ağırlık yapmak istemem.. (bakınız : (lijoluna) turgay modu)
adamın motoru yok siteye bilemmm girmiyo şelpsiz...![]()