- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
:wiinkk::cat::rendeer:
artık anlayana yiğidim...anlamayana F650 bile az...:queen:
:wiinkk::cat::rendeer:
Sülo, Özer,Erdinç,Orhan,Caner22,Canan,ömersirin,yamahasülo ve ismini sayamadıgım on yuzmilyon Tekirdağ MT ci ve saymak istemedigim cakma Tekirda MT ci Epinizi Özledim Be![]()
Uzun zamandır iş yoğunluğundan dolayı yazamıyordum arkadaşlar. Hepinizi özledim nasılsınız neler yapıyorsunuz. Çok fazla birşey kaçırmadım inş.
Bu arada lepisteslere ve japon balıklarına selamını ilettim Savaş abi![]()
arkadaşım senin mt hangisi bi bilseydik
şu bulunduğun yeri de düzelt bakalım :queen:
abi zaten ben Tekirdağlı olsaydımda gurur duyardım...değilim...Trakyalılarla olmaktan gurur duyuyorum...:rendeer:
Uzun zamandır iş yoğunluğundan dolayı yazamıyordum arkadaşlar. Hepinizi özledim nasılsınız neler yapıyorsunuz. Çok fazla birşey kaçırmadım inş.
Bu arada lepisteslere ve japon balıklarına selamını ilettim Savaş abi![]()
Günaydın Tekirdağ Mt .İstanbuldan sevgilerle.:rendeer:
muavin = kaptan ; aymarda, ünileverde , salat'ta , bilumum yağcılarda inecek var.
kaptan = atın camdan aşağıaraç durmuyor yağçılarda
mete sucuk yemeğe gelmiyonmu gülüm limitsiz ayran![]()
hhhhaaaaadddiiiii lleeeeeeeeeeyyyynnnnnn
gelirsem çorluya :okey::
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 AM ----------
ne kızıyon arkadaşım şaka yaptık :cyclopsan
Aranızda çakma Trakya'lı var bilginiz olsun![]()
Sülo, Özer,Erdinç,Orhan,Caner22,Canan,ömersirin,yamahasülo ve ismini sayamadıgım on yuzmilyon Tekirdağ MT ci ve saymak istemedigim cakma Tekirda MT ci Epinizi Özledim Be![]()
Ancak 2 gün sonra görebildim mesajı yaaa...
Katılıyorum sana Savaş Abi... Şöyle bir Marmara Ereğlisi, Simit-Çay yapsak mı acaba? :cherry::cherry::cherry:
Sunay'ı saydık mı?
Bi de yürekli yeni motorcu hanımefendiler var
Hakkaten be eksik kalmadı.
Ancak 2 gün sonra görebildim mesajı yaaa...
Katılıyorum sana Savaş Abi... Şöyle bir Marmara Ereğlisi, Simit-Çay yapsak mı acaba? :cherry::cherry::cherry:
Oraya da gideriz bi gün.Edirnede Cİğer Tava Zİrvesi Yapalım!) bu arada Yeni Bİr Grupla Daha Tanıştım
) Onlarda Trakya motosiklet olarak TAkılıyrlarmış
Bu HAftada GEliboluya gideceklermiş .
Aranızda çakma Trakya'lı var bilginiz olsun![]()
şşşşşşşşş çaktırma
olum konuşma öle sonra panda duyacakk dilinden kurtulamıcazz![]()
Ancak 2 gün sonra görebildim mesajı yaaa...
Katılıyorum sana Savaş Abi... Şöyle bir Marmara Ereğlisi, Simit-Çay yapsak mı acaba? :cherry::cherry::cherry: