[Tekirdağ - MT]

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Uzun zamandır iş yoğunluğundan dolayı yazamıyordum arkadaşlar. Hepinizi özledim nasılsınız neler yapıyorsunuz. Çok fazla birşey kaçırmadım inş.

Bu arada lepisteslere ve japon balıklarına selamını ilettim Savaş abi :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Uzun zamandır iş yoğunluğundan dolayı yazamıyordum arkadaşlar. Hepinizi özledim nasılsınız neler yapıyorsunuz. Çok fazla birşey kaçırmadım inş.

Bu arada lepisteslere ve japon balıklarına selamını ilettim Savaş abi :)

Abi ARamıza Hoşgeldin... biz Her Zamanki gibi Takılıyoruz. Sen yokken neler yaptım neler :p

Nasıl Keyiflerin? Lepistesle Japonla UGrasılır mı canım?

Hatırlatta Bi ARada Astronot Vereyim Sana Lepisteslerle Japonlarla Çok Uyumlu Yaşıyorlar :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Astronot gibi ufak tefek balıklara benim akvaryumum çok büyük geliyor :)

Bu arada ben halen senden telefon bekliyorum geldiğinde arayacaktın güya :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
arkadaşım senin mt hangisi bi bilseydik :p
şu bulunduğun yeri de düzelt bakalım :queen:



hhhhaaaaadddiiiii lleeeeeeeeeeyyyynnnnnn :p

gelirsem çorluya ::pokey::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 AM ----------

abi zaten ben Tekirdağlı olsaydımda gurur duyardım...değilim...Trakyalılarla olmaktan gurur duyuyorum...:rendeer:

muavin = kaptan ; aymarda, ünileverde , salat'ta , bilumum yağcılarda inecek var.
kaptan = atın camdan aşağı :p araç durmuyor yağçılarda
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Uzun zamandır iş yoğunluğundan dolayı yazamıyordum arkadaşlar. Hepinizi özledim nasılsınız neler yapıyorsunuz. Çok fazla birşey kaçırmadım inş.

Bu arada lepisteslere ve japon balıklarına selamını ilettim Savaş abi :)

vay sülümancım...özledik valla...abi ben evde anakonda besliyorum...onada bi mesajı olan varsa ben ileteyim...:queen:

Günaydın Tekirdağ Mt .İstanbuldan sevgilerle.:rendeer:


sağane lan hötoro...buraların ganyatosu bana çalışır...:pr:

muavin = kaptan ; aymarda, ünileverde , salat'ta , bilumum yağcılarda inecek var.
kaptan = atın camdan aşağı :p araç durmuyor yağçılarda

yuhhh...ya sahteden bak korkut gibi günaydın münaydınmı yazıyoruz...dürüstce duygularımızı anlatıyoruz...yağÇı oluyoruz...:p
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Sülo, Özer,Erdinç,Orhan,Caner22,Canan,ömersirin,yamahasülo ve ismini sayamadıgım on yuzmilyon Tekirdağ MT ci ve saymak istemedigim cakma Tekirda MT ci Epinizi Özledim Be:)

Ancak 2 gün sonra görebildim mesajı yaaa...
Katılıyorum sana Savaş Abi... Şöyle bir Marmara Ereğlisi, Simit-Çay yapsak mı acaba? :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Ancak 2 gün sonra görebildim mesajı yaaa...
Katılıyorum sana Savaş Abi... Şöyle bir Marmara Ereğlisi, Simit-Çay yapsak mı acaba? :cherry::cherry::cherry:

Edirnede Cİğer Tava Zİrvesi Yapalım! :)) bu arada Yeni Bİr Grupla Daha Tanıştım :)) Onlarda Trakya motosiklet olarak TAkılıyrlarmış :) Bu HAftada GEliboluya gideceklermiş .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ancak 2 gün sonra görebildim mesajı yaaa...
Katılıyorum sana Savaş Abi... Şöyle bir Marmara Ereğlisi, Simit-Çay yapsak mı acaba? :cherry::cherry::cherry:

İyi fikir yapalım,en kısa zamanda.Haydiii toplanalım millet.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:19 AM ----------

Edirnede Cİğer Tava Zİrvesi Yapalım! :)) bu arada Yeni Bİr Grupla Daha Tanıştım :)) Onlarda Trakya motosiklet olarak TAkılıyrlarmış :) Bu HAftada GEliboluya gideceklermiş .
Oraya da gideriz bi gün.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aranızda çakma Trakya'lı var bilginiz olsun :p

şşşşşşşşş çaktırma :p

olum konuşma öle sonra panda duyacakk dilinden kurtulamıcazz :)

Ancak 2 gün sonra görebildim mesajı yaaa...
Katılıyorum sana Savaş Abi... Şöyle bir Marmara Ereğlisi, Simit-Çay yapsak mı acaba? :cherry::cherry::cherry:

yahu ben Uşak ahalisindenim...Ne işim olur üjbejlerle...:pesas çakma motorcu Çorludan çıkar...Örnek 1-A..Süleyman...

neyse ben akkımı helal etmiyorum varsa emeğim malum bir şahısta...resmen mağdur oldum...hiç yoktan kalbim kırıldı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst