Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
kartepeli arkadaşım, ben motoru alalı 2 ay oldu hızı sevem sakin kullanırım.::blusssh:ama makinamın limitlerini öğrenmek için denedim.tek kişiyle 130 çook rahat 130 dan sonra ivmelenme yavaşladı ama 150 yi gördüm fazlasıda beni korkuttu basamadım. 150 bikaç kere gördüm. şimdi sen dersinki yok basmaz izmitliyiz muhakkak yolda karşılarırız siyah pırıl pırıl yanan cbf 250 görürsen yolda bir dıt yapman yeter ben anlarım bu tıger bizim kartepeli.. köseköy den otobana gireriz sapancadan çıkarız.yada derinceden girer istanbula doğru rampa aşağı :queen:kapatırız eeee tamam senin 300 cc tıger in beni geçemezmi geçer ama sanada bu makinannın 150 yaptığını ıspatlamış olurum..:cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
bu makıneyle yarım saat 130 la gıdemessınız kol cıkarır duzdekı hızı normalde 120 ustune felan yatarsan 130 dur fazlasını dıyen gelsın bana ıspatlasın


ben kuzenle yerım saat değil ama,saatlerce dip gaz gittik bu makinayla,günübirlik istanbuldan ankaraya.:mrgreen::mrgreen:
benim cbf 250 üzerine yattığın zaman 155 km hızı görüyor ne hikmetse bende anlamadım valla.:silent::silent::silent::mrgreen:
kartepeli arkadaşım sen şu fotoğrafa ve bu topiğe iyicene bakmanı tavsiye edrim,ama 1. sayfaya iyi bak resimlere benim attığım resimlere cihanın attığı değil.:cat:

bu resimin aynısı bu topiğin içinde mevcuttur.:cat:



http://www.motosiklet.net/forum/etk...2-kuzenlerin-istanbul-ankara-turu-940-km.html
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
dımdık rampadan asagı vurmussun motoru bı motorun suratı duz yolda olculur duz yol suratını dıkkate alırım bende eskıden modıfıyelı cıf sılındır bı pejo vardı oda rampa asagı bu surate ulasıyodu ben tigerle duz yolda 160 km hıza ulasıyorum yokus asagı hıc denemedım dedıler km sı yanlıs olctum ybr ıle aynı cıktı 250 cometın duzdekı hızı 150 sen cometı gecıyon o zaman :))
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Cbf 250 150 km yi rahatlıkla görür ama saatlerce dip gaz gitmek biraz abartılı olmuş...Bende 3 sene kullandım cbf 250 yi ama iyi motosiklet sağlam motosiklet ama fazla abartmak sadece kendimizi kandırmak olur ve bu motosikleti kullanan çok arkadaşım var ve bilmediğim bir makina olsa inanırdım....
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Valla bu son sürat kaçı görür muhabbeti bence çok gereksiz. Motosikletin iyi olup olmadığını ve kalitesini yapabildiği son sürat ile mi ölçeceğiz anlamadım. Ama bence çok sevmeme rağmen 150km gibi hızlar bizim makineler için anlık değerler olabilir. (En azından benimki için öyle). Ama yine de gidip bir çinli alır mıydım? Hayır....Ha her çinli motosiklet problemli motosiklettir demek de doğru olmaz. Ama şöyle söyleyeyim çinlilerin problem çıkarma ihtimalleri çok daha yüksektir...Bu da motosiklete binmeyi keyifini oldukça kaçırmaya yetecek birşeydir bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
dımdık rampadan asagı vurmussun motoru bı motorun suratı duz yolda olculur duz yol suratını dıkkate alırım bende eskıden modıfıyelı cıf sılındır bı pejo vardı oda rampa asagı bu surate ulasıyodu ben tigerle duz yolda 160 km hıza ulasıyorum yokus asagı hıc denemedım dedıler km sı yanlıs olctum ybr ıle aynı cıktı 250 cometın duzdekı hızı 150 sen cometı gecıyon o zaman :))

ben hafif bir rampa yukarı bile cbf 250 ile dip gaz ile 130 km'yi görüyorum.:)

bu fotoğrafı çektiğim yer dimdik rampa aşağı olan bir yol değil,sadece çok hafif bir rampa aşağı,resimlerde zaten önce yolu sonrada km saatini çektin iyi anlaşılsın diye,ama dümdüz yolda rahat bir şekilde derken yine dip gaz 140 km sürati buluyor.:)

ama tabi bu hız değerlerini yaparken motor deviri 10 bin ve 10 bini geçiyor.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O çok hafif rampa aşağılarda ben cbf150 ile 125'i görüyorum.Biraz da rüzgarın yardımıyla 130'u görücem nerdeyse.E bırakın da cbf250 150'yi görsün.Önemli olan düz yolda yaptığı hızdır.Normalde cbf250 düz yolda 130'u zor geçer.Fazlası yolun rampa durumuna ve rüzgara kalmış.Ancak şu da varki ben inanıyorum hondanın motorlarında ilginç bir huy var.Bir motor diğerine benzemiyo.Mesela benim eski cbf150 ile 105 son hızımdı.Ancak ikinci cbf150'im aynı yolda 110'u rahat buluyo.Eski motoruma göre 5-10 km daha hızlı.Aynı şekilde cbf250 motorlarda da fark olduğuna inanıyorum.Bu farkın nedeni de bence rodajdaki kullanım şekli ya da iyi açılıp açılmadığıyla ilgili.Olay şudur ki cihan ve birol'un motorları gerçekten diğer cbf250'lere göre çok iyi.Ancak yine söylüyorum en fazla 10 km hız farkı olur.Bu motorların düz yolda 140'ı bile görmesi zor.155'leri de ancak rampa aşşağıya rüzgar arkadayken görür.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
O çok hafif rampa aşağılarda ben cbf150 ile 125'i görüyorum.Biraz da rüzgarın yardımıyla 130'u görücem nerdeyse.E bırakın da cbf250 150'yi görsün.Önemli olan düz yolda yaptığı hızdır.Normalde cbf250 düz yolda 130'u zor geçer.Fazlası yolun rampa durumuna ve rüzgara kalmış.Ancak şu da varki ben inanıyorum hondanın motorlarında ilginç bir huy var.Bir motor diğerine benzemiyo.Mesela benim eski cbf150 ile 105 son hızımdı.Ancak ikinci cbf150'im aynı yolda 110'u rahat buluyo.Eski motoruma göre 5-10 km daha hızlı.Aynı şekilde cbf250 motorlarda da fark olduğuna inanıyorum.Bu farkın nedeni de bence rodajdaki kullanım şekli ya da iyi açılıp açılmadığıyla ilgili.Olay şudur ki cihan ve birol'un motorları gerçekten diğer cbf250'lere göre çok iyi.Ancak yine söylüyorum en fazla 10 km hız farkı olur.Bu motorların düz yolda 140'ı bile görmesi zor.155'leri de ancak rampa aşşağıya rüzgar arkadayken görür.

aynen katılıyorum bu olayda rodajda çok önemli,ben bu cbf 250'liyi 2. el aldım ve sahibi ile notere giderken arkada çanta olmadığından neredeyse bi ara düşüyordum arkadan.:mrgreen:
adam tay gibi sürüyordu motoru.:cyclopsan:)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
62
O çok hafif rampa aşağılarda ben cbf150 ile 125'i görüyorum.Biraz da rüzgarın yardımıyla 130'u görücem nerdeyse.E bırakın da cbf250 150'yi görsün.Önemli olan düz yolda yaptığı hızdır.Normalde cbf250 düz yolda 130'u zor geçer.Fazlası yolun rampa durumuna ve rüzgara kalmış.Ancak şu da varki ben inanıyorum hondanın motorlarında ilginç bir huy var.Bir motor diğerine benzemiyo.Mesela benim eski cbf150 ile 105 son hızımdı.Ancak ikinci cbf150'im aynı yolda 110'u rahat buluyo.Eski motoruma göre 5-10 km daha hızlı.Aynı şekilde cbf250 motorlarda da fark olduğuna inanıyorum.Bu farkın nedeni de bence rodajdaki kullanım şekli ya da iyi açılıp açılmadığıyla ilgili.Olay şudur ki cihan ve birol'un motorları gerçekten diğer cbf250'lere göre çok iyi.Ancak yine söylüyorum en fazla 10 km hız farkı olur.Bu motorların düz yolda 140'ı bile görmesi zor.155'leri de ancak rampa aşşağıya rüzgar arkadayken görür.
cihan ve birol'un motorları gerçekten diğer cbf250'lere göre çok iyi derken neye göre iyi ne farkı var diğer cbf 250 lerden açıklarmısın ??
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
onların motoru senin motoru döver fark bu...:cherry:


çömez seni Tekirdağ yollarında tokatladığım günleri unutma...:bounce:

metehan abi doğru diyor yaşar ,seni nasıl tokatlamıştı.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

korkut o zaman metehan abi benim motoru almıştı bende onun motoru kullanmıştım,o zaman ii tokatladı yaşarı.:mrgreen::mrgreen::cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
metehan abi doğru diyor yaşar ,seni nasıl tokatlamıştı.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

korkut o zaman metehan abi benim motoru almıştı bende onun motoru kullanmıştım,o zaman ii tokatladı yaşarı.:mrgreen::mrgreen::cherry:

Haa o zaman başka yoksa o panda cüsseyi cbf 150 biraz zor taşır.:)
Boş zamanlarında gelsene toplanmalara sende :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi doğru diyor yaşar ,seni nasıl tokatlamıştı.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

korkut o zaman metehan abi benim motoru almıştı bende onun motoru kullanmıştım,o zaman ii tokatladı yaşarı.:mrgreen::mrgreen::cherry:

vayy Birolumla yazışmayı özledim...namım bu Tokatcı Handro...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Haa o zaman başka yoksa o panda cüsseyi cbf 150 biraz zor taşır.:)
Boş zamanlarında gelsene toplanmalara sende :cat:

rampada sağlam bayılıyor benim düdük makarnası...fazerci anlamaz halden...:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 PM ----------

bırakın bu lafları bunlar reklam kokan ağızlar :bounce:

alüküme selam...iyilik sağlık ne olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst