- Katılım
- 7 Kas 2008
- Mesajlar
- 119
kartepeli arkadaşım, ben motoru alalı 2 ay oldu hızı sevem sakin kullanırım.::blusssh:ama makinamın limitlerini öğrenmek için denedim.tek kişiyle 130 çook rahat 130 dan sonra ivmelenme yavaşladı ama 150 yi gördüm fazlasıda beni korkuttu basamadım. 150 bikaç kere gördüm. şimdi sen dersinki yok basmaz izmitliyiz muhakkak yolda karşılarırız siyah pırıl pırıl yanan cbf 250 görürsen yolda bir dıt yapman yeter ben anlarım bu tıger bizim kartepeli.. köseköy den otobana gireriz sapancadan çıkarız.yada derinceden girer istanbula doğru rampa aşağı :queen:kapatırız eeee tamam senin 300 cc tıger in beni geçemezmi geçer ama sanada bu makinannın 150 yaptığını ıspatlamış olurum..:cherry:
