- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
sabah saat 04:28 de benzincide buluşup yola çıkacaktık,
kuzen ile önceden anlaşmadık ama aklımızda ankara başkent vardı, dedik gidek gidek nereye gidek.
ankara diye birkaç günden plan yaptık, birkaç arkadaşın yanına uğrayıp dolaşıp birazda yol yaparız dedik.
ne zamandır yol yapmıyorduk.
sabah saat 04:28 de benzincide buluşup depoları fulledik, kahvaltı için mehmetçik vakfını seçtik.
depoları fulledikten sonra otobana çıkıp tam gaz yol aldık.
mehmetçik vakfında kahvaltı yaptıktan sonra çıktık yola ikinci mola bolu olmalıydı ki öyle oldu
mehmetçik vakfına kadar 55 km yol, ordan sonra 260 km durmadan gittik,
durdugumuzda üzerimize gelen rüzgar vardı hala, 140-150 km hızla gidince rüzgarın etkisi çok oluyor,
bolu dağına gelmeden önce benzincide durduk, ben 50 tl kuzen ise 55 tl lik benzin aldı, az kaldı bitiyormuş ama kuzenler yolda kalmaz tabi tedbirimizi
almıştık.
toplam 315 km yol olmuştu, cbf 250 de koltuk derdi olmadıgı için rahattı, yolda durma geregi durmuyorduk,
direksiyon olarak cbf 150 ye göre biraz eğik olsada sorun değildi.
titreşim ise sadece motor koruma demirine ayak koyunca oluyordu.
sonraki duragımız ankara oldu, bir arkadaşın yanına uğradık müsait olmadıgı için buluşamadık,
ordan sezerin yanına gittik yarım saat süren aramadan sonra sezerin dış görevde oldugunu öğrendik, akşam dönüşte uğrarız dedik gene yoltu, zaten
biz istanbul yolunda iken aradı beni ve eskişehirde oldugunu söyledi
herkeze selamı var.
sezerin birliginden sonra bir güzel yemek yiyip atatürkü ziyarete gitmeye karar verdik.
o sırada nete girip bir arkadaşın adresine bakalım dedik, ve nette aydoğanı görünce cepten arayıp bizim ankarada oldugumuzu
söyledik, müsait oldukları için az da olsa görüşme imkanımız oldu,
ordan aydoğandan ayrıldıktan sonra anıt kabire girdik dolaştık.
ve dönüş yoluna geldik,
depoları fulledikten sonra tam gaz yola koyulduk, ankaradan çıkmamız zor oldu zira istanbuldan sonra çok karışık geldi bize, sanki
oldugumuz yerde dolaşıyormuş gibiydik.
500 km sonrası 440 km kalmıştı.
akşam saat 21 gibi eve girmeyi planlıyorduk,
bolu dağını tüneline gelmeden bekleme yerinde bir saat uyuduk, sabah erkenden yola çıktıgımız için gözlerimiz kapanıyordu,
bir saat uyku iyi gelir dedik ve uyuduk.
sonra yola devam
sabah saat 04:30 da başlayan istanbul ankara yolculugu akşam saat 21:30 da sona erdi
bu yolculukta 940 km yol,125 tl lik 40 litre benzin harcadık 2 motor 80 litre.
940 km yol 17,5 saat zaman güzel ve eğlenceli geçti,
uzun yol yaptıkca motosiklet ve içimiz açılıyor.
birdahaki gezimiz neresi olur allah bilir.
belki izmir olur, belki antalya olur, belli mi olur bakmışsınız kuzenler bulgaristan almanyaya geçmiş.
Bir dahaki güzel bir gezi başlıgında görüşmek üzere.
kuzen ile önceden anlaşmadık ama aklımızda ankara başkent vardı, dedik gidek gidek nereye gidek.
ankara diye birkaç günden plan yaptık, birkaç arkadaşın yanına uğrayıp dolaşıp birazda yol yaparız dedik.
ne zamandır yol yapmıyorduk.
sabah saat 04:28 de benzincide buluşup depoları fulledik, kahvaltı için mehmetçik vakfını seçtik.
depoları fulledikten sonra otobana çıkıp tam gaz yol aldık.
mehmetçik vakfında kahvaltı yaptıktan sonra çıktık yola ikinci mola bolu olmalıydı ki öyle oldu
mehmetçik vakfına kadar 55 km yol, ordan sonra 260 km durmadan gittik,
durdugumuzda üzerimize gelen rüzgar vardı hala, 140-150 km hızla gidince rüzgarın etkisi çok oluyor,
bolu dağına gelmeden önce benzincide durduk, ben 50 tl kuzen ise 55 tl lik benzin aldı, az kaldı bitiyormuş ama kuzenler yolda kalmaz tabi tedbirimizi
almıştık.
toplam 315 km yol olmuştu, cbf 250 de koltuk derdi olmadıgı için rahattı, yolda durma geregi durmuyorduk,
direksiyon olarak cbf 150 ye göre biraz eğik olsada sorun değildi.
titreşim ise sadece motor koruma demirine ayak koyunca oluyordu.
sonraki duragımız ankara oldu, bir arkadaşın yanına uğradık müsait olmadıgı için buluşamadık,
ordan sezerin yanına gittik yarım saat süren aramadan sonra sezerin dış görevde oldugunu öğrendik, akşam dönüşte uğrarız dedik gene yoltu, zaten
biz istanbul yolunda iken aradı beni ve eskişehirde oldugunu söyledi
herkeze selamı var.
sezerin birliginden sonra bir güzel yemek yiyip atatürkü ziyarete gitmeye karar verdik.
o sırada nete girip bir arkadaşın adresine bakalım dedik, ve nette aydoğanı görünce cepten arayıp bizim ankarada oldugumuzu
söyledik, müsait oldukları için az da olsa görüşme imkanımız oldu,
ordan aydoğandan ayrıldıktan sonra anıt kabire girdik dolaştık.
ve dönüş yoluna geldik,
depoları fulledikten sonra tam gaz yola koyulduk, ankaradan çıkmamız zor oldu zira istanbuldan sonra çok karışık geldi bize, sanki
oldugumuz yerde dolaşıyormuş gibiydik.
500 km sonrası 440 km kalmıştı.
akşam saat 21 gibi eve girmeyi planlıyorduk,
bolu dağını tüneline gelmeden bekleme yerinde bir saat uyuduk, sabah erkenden yola çıktıgımız için gözlerimiz kapanıyordu,
bir saat uyku iyi gelir dedik ve uyuduk.
sonra yola devam
sabah saat 04:30 da başlayan istanbul ankara yolculugu akşam saat 21:30 da sona erdi
bu yolculukta 940 km yol,125 tl lik 40 litre benzin harcadık 2 motor 80 litre.
940 km yol 17,5 saat zaman güzel ve eğlenceli geçti,
uzun yol yaptıkca motosiklet ve içimiz açılıyor.
birdahaki gezimiz neresi olur allah bilir.
belki izmir olur, belki antalya olur, belli mi olur bakmışsınız kuzenler bulgaristan almanyaya geçmiş.
Bir dahaki güzel bir gezi başlıgında görüşmek üzere.