Kuzenlerin istanbul ankara turu-940 km-

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
sabah saat 04:28 de benzincide buluşup yola çıkacaktık,
kuzen ile önceden anlaşmadık ama aklımızda ankara başkent vardı, dedik gidek gidek nereye gidek.
ankara diye birkaç günden plan yaptık, birkaç arkadaşın yanına uğrayıp dolaşıp birazda yol yaparız dedik.
ne zamandır yol yapmıyorduk.
sabah saat 04:28 de benzincide buluşup depoları fulledik, kahvaltı için mehmetçik vakfını seçtik.
depoları fulledikten sonra otobana çıkıp tam gaz yol aldık.

dsc02287medium.jpg

dsc02288medium.jpg



mehmetçik vakfında kahvaltı yaptıktan sonra çıktık yola ikinci mola bolu olmalıydı ki öyle oldu
mehmetçik vakfına kadar 55 km yol, ordan sonra 260 km durmadan gittik,
durdugumuzda üzerimize gelen rüzgar vardı hala, 140-150 km hızla gidince rüzgarın etkisi çok oluyor,
bolu dağına gelmeden önce benzincide durduk, ben 50 tl kuzen ise 55 tl lik benzin aldı, az kaldı bitiyormuş ama kuzenler yolda kalmaz tabi tedbirimizi
almıştık.

dsc02289medium.jpg

dsc02290medium.jpg

dsc02291medium.jpg


toplam 315 km yol olmuştu, cbf 250 de koltuk derdi olmadıgı için rahattı, yolda durma geregi durmuyorduk,
direksiyon olarak cbf 150 ye göre biraz eğik olsada sorun değildi.
titreşim ise sadece motor koruma demirine ayak koyunca oluyordu.
dsc02292medium.jpg

dsc02293medium.jpg

dsc02299medium.jpg

dsc02302medium.jpg

dsc02303medium.jpg

dsc02304medium.jpg

dsc02305medium.jpg

dsc02310medium.jpg

dsc02312medium.jpg

dsc02316medium.jpg

dsc02319medium.jpg

dsc02320medium.jpg

dsc02326medium.jpg

dsc02330medium.jpg

dsc02333medium.jpg

dsc02335medium.jpg

dsc02336medium.jpg


dsc02337medium.jpg

dsc02338medium.jpg

dsc02339medium.jpg

dsc02342medium.jpg

dsc02346medium.jpg

dsc02347medium.jpg

dsc02352medium.jpg

dsc02354medium.jpg

dsc02356medium.jpg

dsc02358medium.jpg

dsc02361medium.jpg

dsc02362medium.jpg

dsc02366medium.jpg

dsc02367medium.jpg

dsc02368medium.jpg

dsc02369medium.jpg

dsc02370medium.jpg

dsc02371medium.jpg



sonraki duragımız ankara oldu, bir arkadaşın yanına uğradık müsait olmadıgı için buluşamadık,
ordan sezerin yanına gittik yarım saat süren aramadan sonra sezerin dış görevde oldugunu öğrendik, akşam dönüşte uğrarız dedik gene yoltu, zaten
biz istanbul yolunda iken aradı beni ve eskişehirde oldugunu söyledi

herkeze selamı var.





sezerin birliginden sonra bir güzel yemek yiyip atatürkü ziyarete gitmeye karar verdik.
o sırada nete girip bir arkadaşın adresine bakalım dedik, ve nette aydoğanı görünce cepten arayıp bizim ankarada oldugumuzu
söyledik, müsait oldukları için az da olsa görüşme imkanımız oldu,

dsc02372medium.jpg

dsc02374medium.jpg

dsc02375medium.jpg

dsc02376medium.jpg

dsc02377medium.jpg

dsc02378medium.jpg

dsc02379medium.jpg

dsc02380mediumh.jpg

dsc02381medium.jpg

dsc02382medium.jpg




ordan aydoğandan ayrıldıktan sonra anıt kabire girdik dolaştık.

dsc02383medium.jpg

dsc02384mediumz.jpg

dsc02385medium.jpg

dsc02386medium.jpg

dsc02387medium.jpg

dsc02388medium.jpg

dsc02389medium.jpg

dsc02390medium.jpg

dsc02391medium.jpg

dsc02392medium.jpg

dsc02393medium.jpg

dsc02394medium.jpg

dsc02395medium.jpg

dsc02396medium.jpg

dsc02397medium.jpg

dsc02398medium.jpg

dsc02399medium.jpg

dsc02400medium.jpg

dsc02401medium.jpg

dsc02402medium.jpg

dsc02403mediumj.jpg

dsc02404medium.jpg

dsc02405medium.jpg

dsc02406medium.jpg

dsc02407medium.jpg

dsc02408medium.jpg




ve dönüş yoluna geldik,
depoları fulledikten sonra tam gaz yola koyulduk, ankaradan çıkmamız zor oldu zira istanbuldan sonra çok karışık geldi bize, sanki
oldugumuz yerde dolaşıyormuş gibiydik.
500 km sonrası 440 km kalmıştı.
akşam saat 21 gibi eve girmeyi planlıyorduk,
bolu dağını tüneline gelmeden bekleme yerinde bir saat uyuduk, sabah erkenden yola çıktıgımız için gözlerimiz kapanıyordu,
bir saat uyku iyi gelir dedik ve uyuduk.
sonra yola devam
dsc02409medium.jpg

dsc02410medium.jpg

dsc02413mediumv.jpg

dsc02414medium.jpg

dsc02415medium.jpg

dsc02416medium.jpg

dsc02419medium.jpg

dsc02421medium.jpg

dsc02425medium.jpg

dsc02427medium.jpg

dsc02428medium.jpg

dsc02429medium.jpg

dsc02430medium.jpg

dsc02431medium.jpg

dsc02433medium.jpg

dsc02437medium.jpg

dsc02449medium.jpg

dsc02452medium.jpg

dsc02453medium.jpg

dsc02460medium.jpg





sabah saat 04:30 da başlayan istanbul ankara yolculugu akşam saat 21:30 da sona erdi
bu yolculukta 940 km yol,125 tl lik 40 litre benzin harcadık 2 motor 80 litre.

940 km yol 17,5 saat zaman güzel ve eğlenceli geçti,
uzun yol yaptıkca motosiklet ve içimiz açılıyor.
birdahaki gezimiz neresi olur allah bilir.
belki izmir olur, belki antalya olur, belli mi olur bakmışsınız kuzenler bulgaristan almanyaya geçmiş.
Bir dahaki güzel bir gezi başlıgında görüşmek üzere.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Kim ne derse desin bu kuzenlere bayılıyorum Allah yolunuzu hep açık etsin tebrikler bravo sizlerin fotolarına bakarak kendimi tatmin ediyorum :p :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş tebrikler :rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
271
Motosikleti
yok
çok güzel kuzenler gerçekten güzel gezi olmuş tebrikler :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayran olmamak eldedeğil size....vallahi bravo allah kaze bela göstermeden nice gezilere inşallah....cbf 250 yede 140-150 km hız yapamaz diyenlere iyi cvp olmuş...:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Gayet güzel bir gezi. Özellikle Anıtkabir fotoğrafları çok etkileyici. Paylaşım için teşekkürler. Yolunuz açık olsun.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Sayenizde tekrar ankara günlerimizi hatırlattınız güzel bi gezi olmuş teşekkürler..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
hepinize teşşekkür ederiz arkadaşlar,anıtkabir gerçekten görülmesi gereken bir yer.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bende bekliyorum gezi raporu nerede kaldı diye :) Sonunda geldi.

Tekerinize sağlık kuzenler , keşke daha erken haber verseydiniz birlikte gezebilirdik Ankara'yı ,
daha önceden planlanmış bir kızılcahamam gezimiz olduğu için ne yazıkki yarım saat kadar görüşebildik sizlerle.

Bişeyler bile ısmarlayamadık yahu :pale:

Neyse bir dahaki sefere inşallah diyelim :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
Güzel bi gezi olmuş elinize sağlık...fotolarda çok iyi...yeni gezilerde birlikte olmanız dileğiyle...
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Kardeşlerim benim be. Klasik kuzenler serisinin bir bölümünü daha izledik :) Helal olsun ikinizede. Ayrıca çok özledim be görüşelim ...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Güzel Gezi olmuş.Ama bir dahaki sefere Boludan geçerken banada uğrayın bir çayımı için bari..

Bu davet sırf kuzenlere değil tüm Forum üyleri için geçerlidir.
Boluda da motorla gezilecek dehşettengiz yerler olduğunuda söyleyeyimde haberiniz olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst