- Katılım
- 1 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,232
- Motosikleti
- Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Askerliğimi yaptığım şehir
Bu kuzenleri taktir ediyorum süper geziyosunuz ya. O kadar ilham geldiki bu hafta sonu Ankara'ya doğru uzama planlarına şimdiden başladım bile, ama yakıt konusunda sizin kadar şanslı olamicam galiba :S