Kuzenlerin istanbul ankara turu-940 km-

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Askerliğimi yaptığım şehir :) Bu kuzenleri taktir ediyorum süper geziyosunuz ya. O kadar ilham geldiki bu hafta sonu Ankara'ya doğru uzama planlarına şimdiden başladım bile, ama yakıt konusunda sizin kadar şanslı olamicam galiba :S
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
28
Valla imrendim simdi 15 gun once motorumla antalya ya gittim motoru orada biraktim simdi gidip geri almak istiyorum da resim cekecek 2. kisi yok yanimda. Cok guzel bir gezi olmus cok keyif aldim.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
arkadaşlar helal olsun. bir günde 940 km yol her baba yiğidin harcı değil.

Ancak aklıma takılan birşey oldu. 940 km yolda 40 litre benzin harcadığınızı söylemişsiniz. bir hesap yaparsak 100 km'de 4.2 litre yapıyor. Bu bana biraz fazla gibi geldi. Benim motorla artçımla ortalama 110 km ile gittiğimde 4 litre civarı yakıyorum. Kullanımınız nasıldı acaba?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
cok güzel gezi olmuş abicim motorunuza saglik biz ybrlerle gitmiştik gidiş dönüş 80 lira yakmıştık 960 kmde biz yaptik:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
çok güzel olmuşş...ama eve girdiğinizde turşu gibi olmuşsunuzdur herhalde...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Kuzenler yine güzel bir geziye imza attınız.:)

Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
8
Çok güzel bi olmuş ayağınıza sağlık. Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Cbf 150 yi yol yapmaz diyenlere sizler resimlediniz. Sıra cbf 250 lerde. Helal size !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst