daha ne olsun yaw zıncır 400 lıra hadı zıncırın ucuzunu buldun motor kısmından arıza verdımı grenejdan ufak bı yere carptın saat bozuldu nasıl bulcan ucuzunu sankı hergun bozuluyo demıs dıjıtal saat bı kere bozuldumu yeter 1000 lıra 400 lıra zıncır madem honda kalıtesı var bu motorda dandık zıncır nıye 400 lırada ıngılız zıncırı daha saglam olan 200 lıra bunda bı terslık var o zaman sen bu motorla 130 km sabıt hız gıdemessın cun ku motorun hızı zaten 130 gıtmeye kalk kol cıkarır motor ben kalıteyı hızlada olcerım arkadasım 8000 lıra para verdıysem 4000 lıralık cınlıyle aynı hızı yapamaz 8000 lıra verdıysem daha 20000 lerde zıncır balata motordan ses gelıyo gıbı arızalar veremez benım zıncırımde orınk 40000 deyım fıyatıda 100 lıra o nıye bozulmadı ha bu motorun sıfırı 5000 lıra olsaydı parcalarıda ucuz olsaydı hıcbı sıkayet olmazdı derdık ne kadar para verdıysek o kadar kofte ybr nınde hızları bunla aynı hemen hemen ama kat kat saglam hondadan