- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 246
herkese günaydın
abi inş beraber de o yolu yapmayı isterim :cat::rendeer:
günaydın arkadaşlar.dün akşam için gelenlere çok teşekkürler.yeni yer de çok güzel sakin ve güzel inşallah bi gün gelecek orayı kapatacak kadar çok kişi gelecek.![]()
hakan gezi fotoğraflarına bugün bakmak nasip oldu.gerçekten güzel yerler ben 3 sene önce aynı rotayı takip etmiştim ama arabayla.inş bigün motorla da gidicem.
abi inş beraber de o yolu yapmayı isterim :cat::rendeer: