[Kayseri - MT]

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
herkese günaydın
günaydın arkadaşlar.dün akşam için gelenlere çok teşekkürler.yeni yer de çok güzel sakin ve güzel inşallah bi gün gelecek orayı kapatacak kadar çok kişi gelecek.:)
hakan gezi fotoğraflarına bugün bakmak nasip oldu.gerçekten güzel yerler ben 3 sene önce aynı rotayı takip etmiştim ama arabayla.inş bigün motorla da gidicem.

abi inş beraber de o yolu yapmayı isterim :cat::rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
19.jpg
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
kayseri mt selamlar kayseri nasıl bir yer üniversiteye geçtimde tercihlerim arasında kayseri de var

dostum bakış açına bağılı. ne aradığına bağlı.
örneğin ben izmirliyim. kayseriye geldiğimde ilk sene nerdeyse pskolojik bunlıma giriyordum. izmirden sonra baya bi koymuştu kayseri. ama zamanla alışıyorsun. ve inanırmısın artık sömestırda izmire gitmyorum. sırf kayseridekalım her gün erciyese çıkıyorum snowboard yapmaya..
kayseride gece hayatı yok. en ii gece hayatı arkdaşlar toplanıyorsun eve sabaha kadar içiyon :)
arkadaş ortamın ii olursa en boktan yer bile sana cennet gibi gelir. ama en cenet yerde arkadaş ortamın yoksa inin orası çekilmez.
2004 girişliyim ben o zamana göre inan çokdeğişti kasyeri moderleşti.
ev kiraları ucuz. hayat ucuz. okul da idare eder :) erciyes gibi bi nimet var dibimizde.
bu arada sen hangi bölüm istiyorsun?
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
kayseri mt selamlar kayseri nasıl bir yer üniversiteye geçtimde tercihlerim arasında kayseri de var

birincisi öncelıkle üni. ogrencılerın aradıgı kadar sosyal bı memleket degil fazla takılacak yerde yok ama sehrımız guzeldır umarım seversin aradıgını bulursun dek dezavantaj fazla sosyal degıl ama ınsan mutlu olmak ıstıosa her turlu olur eglencesı ortamı cartu curtu :D her ne olursa olsn güzel memleket kardeşim;)
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
s.aa ben yeni katıldımm motosikletnete.ben the doctor yusuf çınar kuzeniyimm :)
yusuf abi bu aradaa ben motoru istiyom yaww :) ösledimmm :)hyosunguu
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
kayseri mt selamlar kayseri nasıl bir yer üniversiteye geçtimde tercihlerim arasında kayseri de var

Tunininde dediği gibi ne aradığına bağlı..
Yaşam standartları gayet uygun öğrenci için, Son yıllarda kazandığı ivmeyle hızla moderneşen bi şehir pişman olmazsın yani gel sen gel :)
sende hoşgeldin Yozqatlimutl :rendeer:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydın kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:07 AM ----------

s.aa ben yeni katıldımm motosikletnete.ben the doctor yusuf çınar kuzeniyimm :)
yusuf abi bu aradaa ben motoru istiyom yaww :) ösledimmm :)hyosunguu
eyvahhh bunlar 1di 2 oldu bir siteye 1 yusuf çok kardeşim yaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 AM ----------

s.aa ben yeni katıldımm motosikletnete.ben the doctor yusuf çınar kuzeniyimm :)
yusuf abi bu aradaa ben motoru istiyom yaww :) ösledimmm :)hyosunguu

hoş geldin kalıcı ve katılımcı olmanı dilerim
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sabah sabah güleceğim yoktu. doktor yusuf ha :) ondan olsa olsa baytar olur ::):)
hoş geldin bilader:rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
günaydın kayseri mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:07 AM ----------


eyvahhh bunlar 1di 2 oldu bir siteye 1 yusuf çok kardeşim yaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 AM ----------



hoş geldin kalıcı ve katılımcı olmanı dilerim



hepinizee teşekkür ederimm :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydın kayseri mt sonunda aranıza katılabildim ee ne zaman geziyoruz:)

hoş geldin barış baklavamı getirdin bize yok ben yemem yaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 PM ----------

Abi o filmin pek izlenicek bi yanı yok maymunla çifleşenler abuk sabuk replikler flan boşver :)

valla izledim desem yalan olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:13 PM ----------

hepinizee teşekkür ederimm :)

aman efendim ne demek biz teşekkür ederiz
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
hoşbulduk teşekkürler
mehmet abi bende sen sevmessin diye getirmedim zaten:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst