- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
nan korkut az önce şile topiğinde ben gelemem diyodun....
peşindeyiz ona göre:queen:
Kaçak güreşiyorum.
nan korkut az önce şile topiğinde ben gelemem diyodun....
peşindeyiz ona göre:queen:
Bu kadarmı foto vardı .?![]()
kuyu cadısı dün akşam fotoları yuklerken site çöktü.
nerde kaldı senın cadılığınr:
Ne topluluyorsun..:queen:
orjinalleri canım orjinalleriii :bounce:
orjinalleri canım orjinalleriii :bounce:
Ya cadı kimse getirmiyokiorj. topluyomusun ozi?
vayyyy demek erdeme kıyak hee.... iyiii gelirsin sen istanbula :bounce: bizde sana çekirdek vermiycez erdemciğin versin artık ::miiz::
eRRdem ve Azgun kardeşim gibi oldu artık ama sen merhaba cadı dedimtanımadın yok garipçeden yok filan yerden dedim yok anacım bu beni hatırlamadı dedim fazla üstelemedim baktım olcek gibi değel
) çekirdek mi :cherry: yok cnm kıyamazsın verirsin ...
Tamam anladımda neyin orjinallerini.:cyclopsan:silent::cherry:
susmak erdemdir... :mrgreen::mrgreen: bişi demicem..
Ya cadı kimse getirmiyokir:
eRRdem ve Azgun kardeşim gibi oldu artık ama sen merhaba cadı dedimtanımadın yok garipçeden yok filan yerden dedim yok anacım bu beni hatırlamadı dedim fazla üstelemedim baktım olcek gibi değel
) çekirdek mi :cherry: yok cnm kıyamazsın verirsin ...
anlatsam anlıycan mı korkut :cherry:
noliiii bakem burdaa:mrgreen:
Bende aynısını dedim ne oluuyor burda diye fakat ses yok.:cherry:
nededin nasıl dedin niçin dedin bak çok merak ettim şimdik:mrgreen:
anlatsam anlıycan mı korkut :cherry:
sus kadir
zorla alırız tehdit ederiz döveriz sıkma canını
ne zaman merhaba dedin :silent: tanımadımadıysam eşşeklik etmişimdirr: ama hatırlıyamıyorum gerçekten :silent:
neyse affedildin istanbula geldiğinde dondurma ısmarlarsın bende çekirdek veririm sana![]()