- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
sensiz biyere gitmeyiz ihtiyar merak etme... atarız seni şerifin arkasına basar gideriz![]()
niye böyle yazıyorsun kısadan yazsana allah rahmet eglesin diye yazsan kafi yani:wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:32 PM ----------
abi bunlara bakma.. bunlar bırakırlar.. ben takipteyim bunları.. sana haber uçururum merak etme..
biliyorum sen yoktun zati yalovada dublüründü o :bounce:











































