- Katılım
- 6 Ocak 2009
- Mesajlar
- 6,890
yemek yemek zaten başlı başına harika bişey :cherry:
yani meşhur bi laf varya
yaşamak içinyemek yemek var birde yemek yemek için mi ney di işte biz bu konunun 2.ci tarafını yaşıyoruz.....
bak her şey güzeldi ama ben dedimki aygülün köftesinden iyisini bulamam o yuzden köte yemem dedim bak duyurulur..
oyuzden sölemesi ayıptır pirzola ve büftek cik yedik....:queen: