- Katılım
- 6 Ağu 2008
- Mesajlar
- 166
Bu seneki festival resmen hayal kırıklığı bence sebep 3 gün öncesi havanın yağışlı olması 2 ci olarakda yer seçimi 3 de belki forum sitelerinin bu festivale geçen yıllardaki kadar önem vermemesidir. Ama bir MT üyesi olarak MT den 3-5 arkadaşımı görmek ve onları misafir etmek beni çok mutlu etti. Başta ERRdem ve Aziz arkadaşıma umarım iyi bir ev sahipliği yapmışımdır.. ( o kdr dondurma ısmarladık dimi ) neyse konudan şaşmayalım konser fln fosdu bi danscı kızlar fena değildibide yalovalı 2 -3 dene motorcunun fesival alanında kendini göstermek çabasıyla havuzun etrafında dönüp durması çok gereksiz bir hareketti ve 1 kaç kross cu diyim ekzost tüplerini söküp ses kirliliği yapması gerçekden beni çok rahatsız etti. Sonuç olarak ERRdem ve aziz kardeşlerim umarım iyi vakit geçirmiş ve umarım iyi ev sahipliği yapmışımdır. Tüm MT ci dostlarıma sevgiler saygılar...
vallaha ben festival için gelmemiştim
arkadaş dostçevresi edinmek için gelmiştim emelime ulaştım
dondurma içinde gerçekten teşekkür ederim çooook makbule geçti abim
tekrar görüşürüz inşallah ozamanda benim altımda 600lük olur size ayak uydura bilirim