Yalova International Bikerfest FOTOĞRAFLARI...

Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
Bu seneki festival resmen hayal kırıklığı bence sebep 3 gün öncesi havanın yağışlı olması 2 ci olarakda yer seçimi 3 de belki forum sitelerinin bu festivale geçen yıllardaki kadar önem vermemesidir. Ama bir MT üyesi olarak MT den 3-5 arkadaşımı görmek ve onları misafir etmek beni çok mutlu etti. Başta ERRdem ve Aziz arkadaşıma umarım iyi bir ev sahipliği yapmışımdır.. ( o kdr dondurma ısmarladık dimi ) neyse konudan şaşmayalım konser fln fosdu bi danscı kızlar fena değildi :) bide yalovalı 2 -3 dene motorcunun fesival alanında kendini göstermek çabasıyla havuzun etrafında dönüp durması çok gereksiz bir hareketti ve 1 kaç kross cu diyim ekzost tüplerini söküp ses kirliliği yapması gerçekden beni çok rahatsız etti. Sonuç olarak ERRdem ve aziz kardeşlerim umarım iyi vakit geçirmiş ve umarım iyi ev sahipliği yapmışımdır. Tüm MT ci dostlarıma sevgiler saygılar...

vallaha ben festival için gelmemiştim
arkadaş dostçevresi edinmek için gelmiştim emelime ulaştım
dondurma içinde gerçekten teşekkür ederim çooook makbule geçti abim
tekrar görüşürüz inşallah ozamanda benim altımda 600lük olur size ayak uydura bilirim
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
vallaha ben festival için gelmemiştim
arkadaş dostçevresi edinmek için gelmiştim emelime ulaştım
dondurma içinde gerçekten teşekkür ederim çooook makbule geçti abim
tekrar görüşürüz inşallah ozamanda benim altımda 600lük olur size ayak uydura bilirim

Sanırım senle tanışmıştık:cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Bu seneki festival resmen hayal kırıklığı bence sebep 3 gün öncesi havanın yağışlı olması 2 ci olarakda yer seçimi 3 de belki forum sitelerinin bu festivale geçen yıllardaki kadar önem vermemesidir. Ama bir MT üyesi olarak MT den 3-5 arkadaşımı görmek ve onları misafir etmek beni çok mutlu etti. Başta ERRdem ve Aziz arkadaşıma umarım iyi bir ev sahipliği yapmışımdır.. ( o kdr dondurma ısmarladık dimi ) neyse konudan şaşmayalım konser fln fosdu bi danscı kızlar fena değildi :) bide yalovalı 2 -3 dene motorcunun fesival alanında kendini göstermek çabasıyla havuzun etrafında dönüp durması çok gereksiz bir hareketti ve 1 kaç kross cu diyim ekzost tüplerini söküp ses kirliliği yapması gerçekden beni çok rahatsız etti. Sonuç olarak ERRdem ve aziz kardeşlerim umarım iyi vakit geçirmiş ve umarım iyi ev sahipliği yapmışımdır. Tüm MT ci dostlarıma sevgiler saygılar...

vayyyy demek erdeme kıyak hee.... iyiii gelirsin sen istanbula :bounce: bizde sana çekirdek vermiycez erdemciğin versin artık ::miiz:: :p

ŞiLe de görüşürüz artık :p

bekleriz cakalaz :p

Cadı hala fotoları bekliyoz senden :bounce:

dün akşam fotografları yüklerken site çöktü :pale: :p

300 yıl beklersin kız kendi doğum gününe bile 3 saat geçikti

3 saat değil bikerem 2:30 saat :cherry:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
kuyu cadısı dün akşam fotoları yuklerken site çöktü.
nerde kaldı senın cadılığın :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst