Yalova International Bikerfest FOTOĞRAFLARI...

Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
75
kardeşim, çıksaydın gelseydin, resimlere bakıpmı tatmin olucan :cherry:



o resimleri ben bi alabilirmiyim, az kullanılmışken hazır :p


olm alma milleti arana, ben gece 2 de yalovaya geldiğimde 9 erkek vardı üstünde, karambol falan dediler ama..
hayırlısı :p

Ya sorma cnm çıkacaktı walla :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
festivaldeki olayları oylamaya sunuyorum

en çok ney oy alacak

1- cem ve mck resmi
2- danscı kızlardan kısa saçlı olanı
3- dansçı kızların kullandığı plastik sandalye
4- gece gelen horlama sesleri
5- okey ıstakasındaki telefon numarası
6- ramazanın kızı döven adama dediği sözler
7- ozinin karambolu

evet oylama bu akşam 12 bitecektir
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
festivaldeki olayları oylamaya sunuyorum

en çok ney oy alacak

1- cem ve mck resmi
2- danscı kızlardan kısa saçlı olanı
3- dansçı kızların kullandığı plastik sandalye
4- gece gelen horlama sesleri
5- okey ıstakasındaki telefon numarası
6- ramazanın kızı döven adama dediği sözler
7- ozinin karambolu

evet oylama bu akşam 12 bitecektir

ben ozinin karambolü diyorum....:queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
oldu önce izin alırım bundan sonra:p yalnız benim profile de girişler ücrete tabi canım alayım bir ara:p:queen::queen::queen:



ahahah diloş ama o ne bakıştı öyle ya :queen: tamam tamam sabret biraz ozi tatilden dönsün yapcam size bi şekil :p:p::xs06::::xs06::::xs06::






aaaaaaa noluyo beeee!!!!yok bundan sonra festival mestival dağa kaçırıyorum sevgilimi yok başka türlü olmicak yani gidiyo dağ gibi yiğidim elden!!!:salut::salut::salut::p:p:queen::queen::queen:


banucum en kısa zamanda bostancı lunapark yapcaz bak unutma :bounce::flower::flower:

banu oraya gitmesse kızamık cıkaracak zaten :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu anlamıyorum o kadar ordaydım kimse ile tanısamadım! Bu millet ben yokken mi eğleniyordu :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar...
YMSK yetkilisi bir arkadaşın cektiği tüm fotoğraflara ait linkler burada..
ulaşabilirsiniz.. Sevgiler...

------
1. gün

http://picasaweb.google.com.tr/cerenimo77/Bikerfest091Gun?authkey=Gv1sRgCNq1657Q8tvraQ#

-----

2.Gün

http://picasaweb.google.com/cerenimo77/Bikerfest092Gun?authkey=Gv1sRgCJODtpKg8aCrdw#

-----

3.Gün

http://picasaweb.google.com.tr/cerenimo81/Bikerfest093Gun?authkey=Gv1sRgCPHvxfujjPSChgE#

------
ek fotolar

http://picasaweb.google.com.tr/cerenimo81/Son21?authkey=Gv1sRgCIz_3Ia5ltHzlgE#

güzel cekimlerden dolayı Ceren Münire Uçak'a Teşekkürler

Not : Bu linkleri ilk mesaja koysak daha iyi olabilir...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 PM ----------

oldu önce izin alırım bundan sonra:p yalnız benim profile de girişler ücrete tabi canım alayım bir ara:p:queen::queen::queen:

ben sen bakmışsın die girdim baktım :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa geç bu bi arkadaşa bakıp çıkcam ayaklarını cnm ya:p:p:p:queen::queen::queen:

ayrıca buradan festival düzenleyen-düzenlemek isteyen arkadaşlara sesleniyorum siz de geçin bu motorcu adam rockçıdır ayaklarını yaaa yok öle bişey!rock konserinde 1 kişi yoktu sahne civarında ne zaman kop kop çalmaya başladı allaaah herkes pistte:queen: hepsi yıldızlarda kayaaaaaaarrrrrrrr durmaz yerindeeeee diye eller havaya yaptılar gözümle gördüm!!:p:p:p:p:queen::queen::queen: 2 festivaldir aynı olaya şahit oluyorum baştan yapın bi kop kop repertuar siz de rahat edin biz de!!! :p:p:p:queen::queen::queen:

motorcu adam rockcıdır die sana kim sölediyse çok büyük yalan söylemiş:mrgreen: ben 600rr kullanıorum cengiz kurtoğlu dinliyorum rakı içiyiorum, yıldızlardaaa kayaarrr diyip kopkop modunada geciyorum,, celik dilberim dinleyip slov dansta yapıorum, cartel dinleyip rep, manga dinleyip punk, duman dinleyip dumanlanıo, hayko dinleyip metal yapıorum :queen::queen: ben sana motorcu profilini doğru anlatayım...

özgür ruhlu, her ortama ayak uydurabilen, sağlam insandır motorcu...:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
festivaldeki olayları oylamaya sunuyorum

en çok ney oy alacak

1- cem ve mck resmi
2- danscı kızlardan kısa saçlı olanı
3- dansçı kızların kullandığı plastik sandalye
4- gece gelen horlama sesleri
5- okey ıstakasındaki telefon numarası
6- ramazanın kızı döven adama dediği sözler
7- ozinin karambolu

evet oylama bu akşam 12 bitecektir

ramazanın kızı döven adama dediği sözler


son fotolar kuyu cadısında nerdesiiiiiiiin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Bu seneki festival resmen hayal kırıklığı bence sebep 3 gün öncesi havanın yağışlı olması 2 ci olarakda yer seçimi 3 de belki forum sitelerinin bu festivale geçen yıllardaki kadar önem vermemesidir. Ama bir MT üyesi olarak MT den 3-5 arkadaşımı görmek ve onları misafir etmek beni çok mutlu etti. Başta ERRdem ve Aziz arkadaşıma umarım iyi bir ev sahipliği yapmışımdır.. ( o kdr dondurma ısmarladık dimi ) neyse konudan şaşmayalım konser fln fosdu bi danscı kızlar fena değildi :) bide yalovalı 2 -3 dene motorcunun fesival alanında kendini göstermek çabasıyla havuzun etrafında dönüp durması çok gereksiz bir hareketti ve 1 kaç kross cu diyim ekzost tüplerini söküp ses kirliliği yapması gerçekden beni çok rahatsız etti. Sonuç olarak ERRdem ve aziz kardeşlerim umarım iyi vakit geçirmiş ve umarım iyi ev sahipliği yapmışımdır. Tüm MT ci dostlarıma sevgiler saygılar...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünya üzerinde yemiş olduğum en güzel vanilya kakao cilek ve limonlu dondurma idi.. katkısız limon olludğu icin sarı değil rengi beyazdı ve çok güzeldi :) festival sahiplerinnin yaptığı ev sahipliğinin 10trilyon katını sen bize yaptın Gökhan Abicim... festivale geldiğimiz seni gördüğümüz için çok mutlu olduk... tekrar görüşmek üzereeee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DSC_5409.JPG


emre döktürüyo :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Her zaman kardeşim sizleri misafir etmek sizleri görmek beni çok mutlu eder görüşürüz.. to be continued ......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst