Yalova International Bikerfest FOTOĞRAFLARI...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
festivalmi hani nerde!!!!!!(teleskopla bakan smile)

mangal, sabah 5'e kadar süren güzel muhabbet, 2 parti okey, mükemmel pazar sabahı kahvaltısı ve emrelerin nişan edasında geçen pist mevzularıda olmasa harbiden mükemmel küfür ederdim...
idda ediyorum ben daha iyisini yapardım...

Sen vardın ya festivalin ... :queen:

Her zamanki gibi biz bize eğlendik gelen herkese teşekkür ederim.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
festivalle ilgili gereken herşey söylenmiş. festivale yakışmıycak kadar az katılım vardı. katılınılmıycak kadar kötü bir organizasyondu.

ammaaaa eglendikmi? biz motosiklet. net olarak eglendik eglenmeyi herzamanki gibi bildik.... bu kötü organizasyon bile mt nin eğlenmesine engel olamadı :p

ben size festival düzenliycem sabredin :queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
festivalle ilgili gereken herşey söylenmiş. festivale yakışmıycak kadar az katılım vardı. katılınılmıycak kadar kötü bir organizasyondu.

ammaaaa eglendikmi? biz motosiklet. net olarak eglendik eglenmeyi herzamanki gibi bildik.... bu kötü organizasyon bile mt nin eğlenmesine engel olamadı :p

ben size festival düzenliycem sabredin :queen:

o düzenlicen festival bi dandik çıkar.. işte o zaman gözüme görünme.. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
festivalle ilgili gereken herşey söylenmiş. festivale yakışmıycak kadar az katılım vardı. katılınılmıycak kadar kötü bir organizasyondu.

ammaaaa eglendikmi? biz motosiklet. net olarak eglendik eglenmeyi herzamanki gibi bildik.... bu kötü organizasyon bile mt nin eğlenmesine engel olamadı :p

ben size festival düzenliycem sabredin :queen:

Kesinlikle katılıyorum... :cat: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
75
kusarken cekemedik ya,, çok üzülüyorum :queen:
bir 5-10 sene daha beklemen gerekecek sanırım :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:10 AM ----------

Bu arada bu benim 2. kamp olayımdı ve Sapanca'yı mumla aradık desek yeridir yani , festivali kurtarmak için direk dansçıları getirmiş adamlar :p Bu resimde benden Diloş dansçı kızlara dalıp gitmişken :)

19072009089.jpg
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yalova in oldu.seneye bunlar kekliyecek kimse bulamaz gibi geliyor bana.gelmeyenler festival alanından ve organizasyonu görmedikleri için şanslılar.:pale:ama bizim eğlenceyi kaçırdıkları için şansızlar.:pr:valla ist MT de olmasa hani millet eğlence görecegi yoktu.millete gazı veren piste çıkaran eğlendiren ist Mt ekibi.:queen:çınarcık deniz olayına gelemediğim için bende baya üzüldüm hani.iki parti okeyde ben atardım:pbu arada gesiye katılan ortamı güzelleştiren MT nin dost canlısı,enerji fazlalığı olan arkadaşlara teşekkürler.bir dahaki sefere buluşmak üzere.:rendeer:



yalova motosiklet festivali sözde festival düzenleyen arkadaşlar daha çok çalışmalı çoook.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben festivale geldimmi gelmedimmi tam hatırlayamıyorum :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
sevgılı kuyu cadısı lütfen elınızdekı fotoğrafları yayımlayın yoksa bır dahakı gezide fotoğraf makınanızı ben kaybederım:p
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
62
orada idik..anatoliariders tişörtlerimiz vardı üzerimizde ..turuncu motoru görmüştüm..ama hiç logo göremedim..belki onun için merhabalşamadık..güzeldi..destek nvermek lazım..sonuçta bizler için hazırlanıyor..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
festivale gidemedim diye üzülmüyorum arkadaşlarımdan ayrı bir hafta sonu gecirdiğim için çok sıkıldım :bounce:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
orada idik..anatoliariders tişörtlerimiz vardı üzerimizde ..turuncu motoru görmüştüm..ama hiç logo göremedim..belki onun için merhabalşamadık..güzeldi..destek nvermek lazım..sonuçta bizler için hazırlanıyor..

gece 11 de turuncu motorun sahibine buzlu votka içiricek kadar hazırlıkıydık biz ama ortam tırttı...
onunda nedenleri ekonomikti tabiki...
katılım az olunca gelirde düşüyor doğal olarak buda kaliteyi etkiliyo....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 PM ----------

festivale gidemedim diye üzülmüyorum arkadaşlarımdan ayrı bir hafta sonu gecirdiğim için çok sıkıldım :bounce:

köpüksüz biranın...
dumansız sigaranın....
sensiz yalovanın...
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........................
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gece 11 de turuncu motorun sahibine buzlu votka içiricek kadar hazırlıkıydık biz ama ortam tırttı...
onunda nedenleri ekonomikti tabiki...
katılım az olunca gelirde düşüyor doğal olarak buda kaliteyi etkiliyo....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 PM ----------



köpüksüz biranın...
dumansız sigaranın....
sensiz yalovanın...
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........................

festival nasıl olur bu hafta şilede görecekler inş :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir 5-10 sene daha beklemen gerekecek sanırım :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:10 AM ----------

Bu arada bu benim 2. kamp olayımdı ve Sapanca'yı mumla aradık desek yeridir yani , festivali kurtarmak için direk dansçıları getirmiş adamlar :p Bu resimde benden Diloş dansçı kızlara dalıp gitmişken :)

19072009089.jpg

2010 festivalinde görüşürüz cnm :queen::queen::queen:
gerekirse iki parmağımı sokucam (boğazına):mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Umut fakirin ekmeği tabi sen de haklısın ::pala::::pala::

kesinlikle katılmıyorum sana
bir şairimizin dediği gibi
"umutlar aşkın, teknesi yar.."
benimkide böle bir aşk umutla yüzüyor:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst