Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 15 May 2009
- Mesajlar
- 1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
festivalmi hani nerde!!!!!!(teleskopla bakan smile)
mangal, sabah 5'e kadar süren güzel muhabbet, 2 parti okey, mükemmel pazar sabahı kahvaltısı ve emrelerin nişan edasında geçen pist mevzularıda olmasa harbiden mükemmel küfür ederdim...
idda ediyorum ben daha iyisini yapardım...
Sen vardın ya festivalin ... :queen:
Her zamanki gibi biz bize eğlendik gelen herkese teşekkür ederim.

